Miten opin pitämään ratsastamisesta?

Envainpysty

Olen 22v nainen ja minulla on ongelma. Tai no kenen näkökulmasta katsoo, omasta mielestäni ei niin suuri mutta miesten mielestä kyllä. En tykkää olla päällä seksin aikana, ratsastaminen on minulle peikko.

Kaikki sai alkunsa sinä iltana kun menetin neitsyyteni ollessani 16. Silloinen poikaystäväni kiepautti hommat näppärästi lähetyssaarnaajasta ratsastukseen ja olin aivan kauhuissani. En osannut varautua siihen enkä tiennyt silloin yhtään miten minun pitäisi liikkua. Olen jälkeenpäin selvittänyt asioita ja yrittänyt olla päällä, mutta aina minulle tulee se sama kauhunsekainen tunne kun mies toivoo minun olevan päällä. Vielä näin kuuden vuoden jälkeenkin homma menee siihen, että stressaan omista liikkeistäni enkä kykene nauttimaan ja homma menee pipariksi. Miten pääsen tästä eroon kunnolla? Kuulostaa varmasti todella typerältä ja nololta, mutta en voi tälle mitään. Saa myös ehdotella muita hyviä asentoja, miesväki tuntuu mieltyneen lähinnä vain lähetyssaarnaajaan, doggy styleen ja naiseen päällä...

6

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naineen

      Hmm jos sulla luotettava tuttu kumppani ei pitäisi olla ongelma keskustella ensin rehellisesti asiasta.Sitten pikkuhiljaa jo varmaan onnistuu. Itse tykkään tosi paljon, mut yks on ehdoton miehellä pitää seistä ku rautakanki muuten ei oikein onnistu. Yks mitä voisit kokeilla on lähes yhtä nopea tie orkkuun eli istut miehen sylissä ja on kiva siitäkin et mies voi vähän auta sun liikkeitä peppusta.

    • motti3

      juttele avoimesti ratsastamisesta, kyllä miehen pitää tunnistaa ratsastuksen aikana naisen tuntemukset; itse nautin tästä asennosta ja voin naisen halutessa nostaa hänet kattoon lauetessani syvälle hänen sisäänsä, nainen voi myös säätää yhdyntää tässä asennossa paljon ... nautitaan

    • ongelmajasenratkaisu

      No älä ratsasta. Miksi pitäisi? En minä ainakaan suostu, koska se ei tunnu miltään. Vai suostuuko miehet sellaiseen seksiin mistä ne ei nauti?

    • näkökulmasta

      Ylivoimaisesti paras keino on mies joka osaa opettaa, ei vaatia. Ratsastaminen ei ole vaikeaa kunhan on on osaava harjoittelukumppan.i

    • 717382918484

      Itsellä oli vähän sama ongelma pitkään. Olo oli vaivautunut ja en oikeen itse osannut nauttia päällä olosta vaikka näin että mies selvästi tykkäsi.
      Kannattaa unohtaa muut ja vaikka sulkea silmät ja kokeilla eri liikkeitä ja mikä itsestä tuntuu hyvältä. Harvoin miehestä tuntuu huonolta naisen liikkuminen.
      Samaa mieltä aiempien kommenttien kanssa että jos sitä pitää koko ajan huolehtia että pysyykö miehellä pystyssä niin vaikeutta asiaa varsinkin jos itsellä ei ole itsevarma olo

    • Rats

      Ei ratsastaminen sen erikoisempaa ole kun istuu satulaan ja laittaa jalustimiin jalat ja muuta kun ohjaksista kiinni ja menoksi.Jos liikennevarma niin aina plussaa,oikeesti

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2042
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1577
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1461
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1447
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe