Accord -06 Type S VSA merkkivalo palaa

Hnnnda

Accordissa syttyi tänään VSA-valo sekä monitoiminäyttöön että merkkivaloihin. Ei pala kun käyttää virrat pois, mutta syttyy aina uudestaan kun jarruttaa hieman voimakkaammin. Missähän vika voisi olla? ABS valo ei pala ollenkaan kuten joillakin on samanaikaisesti käynyt.

15

22322

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hnnda

Ja ratkaistu. Pääsulakerasialta piti vaihtaa yksi sulake (tyytti ja jarruvalot sulakkeen takana). Hienosti suunniteltu kun alkaa herjaamaan VSAsta ja lopettaa monitoiminäytön ja cruisen toiminnan samalla.

• accordilla3vnyt

Mulla oli aikaisemmin korjaamoiden liikevaihtoa nostavaksi autoksi "suunniteltu" Peugeot 407: katsastuksessa ei toiminut ajovalojen säätömoottorit ja syy jonka katsuri neuvoi: rekisterikilven lamput pimeänä ne kun vaihtoi niin alkoi toimimaan valojen säätö...

• Anonyymi
        accordilla3vnyt kirjoitti:

Mulla oli aikaisemmin korjaamoiden liikevaihtoa nostavaksi autoksi "suunniteltu" Peugeot 407: katsastuksessa ei toiminut ajovalojen säätömoottorit ja syy jonka katsuri neuvoi: rekisterikilven lamput pimeänä ne kun vaihtoi niin alkoi toimimaan valojen säätö...

Eli autossa ei ollut mitään vikaa,oli vaan ihan vit*n tyhmä omistaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vielä tyhmempi kommentoija.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erikoista kun pitää haukkua heti.
        Ei kaikki tiedä autojen tekniikoista jotenka siksi täällä palstalla kysytään neuvoja niistä autoihin liittyvistä asioista.
        Tää on ongelma ettei suomalainen voi eikä halua neuvoa
        Toisten vioista ollaan varmaan kateellisia..
        Omistaja ei ollut tyhmä...kirjoittaja tuntuu sitäkin tyhmemmältä

• kannattaaaaa

Vaihda sinäkin Punto60 autoon. Siinä vasta peli!

• Onsetollo

Sinunko se punainen puntorisa, missä ei vilkut toimi ja napanuora roikkuu..

• Accord

Honda Accord 2,4L vm.2006 ajettu ainoastaan 94500km.
      Kävin katsastamassa auton ja löyty vikakoodi U0120.Ei lähtenyt käyntiin vaan apuvirralla,eli hylätty.
      Apuvirralla sai katsatusmies sen käyntiin ja toimi sen jälkeen hyvin,kehotti että ostan uuden akun kun varmaan jännitevirta akussa loppu.
      No niin ostin uuden akun mutta sain kuulla että vanhassa akussa ei mitään vikaa,vaan että sitä pitäisi ladata.
      Kävin tänään tarkastamassa vika koodin ei löytynyt mitään vikaa mutta sitten kun laittovat käyntiin auton niin näyttöön tuli joku varoitus kolmio,siinä me vähän funtsittiin että mistä nyt on kysymys,ei vaan tullu selville.
      Lähin sitten ajamaan tuli näyttöön VSA.
      ABS toimii mutta ei luistonestojärjestelmä.
      Voisiko joku fisku kertoa mitä vikaa autossa on?
      HUOM! kaikki toimi hyvin ennen mutta sen jälkeen ei toimi enään luistonestojärjestelmä.
      Toivoon vaan että ei ole vsa-modulaattori mennyt rikki,siitähän tulee kallis lasku.

• tokeneesiit

Kaasupolkimen kalibrointia virrat päälle ja hitaasti painellaan spedaalia alas ylös?

• kuittailuasudin

Mulla kävi samoin lähti pois kun suditti autoa kuittas vsa ei takaisin ole tullut..
      Honda Civic 2012

• Accord-03

Mulla oli sama vika mutta lähti kun rati asentoanturi nollattiin.

• Hoooonda

Minulla 2007 accordissa syttyi vsa palo palamaam vikakoodin nollauksen jälkeen, ennen tätä ei palanut. Mikähän piru tätä vaivaa.. kaikkia on koitettu mutta ei auta. Ehotuksia mitä käydä läpi jota ei ole tullut mieleen?

• Anonyymi

Tervehdys. Mulla oli sama vika. 2006 Tourer kyseessä. Tsekkautin kahdella eri testerillä, antoi koodin 84-01 Sensor logic failure..ei saanut kuitattua koodia pois. Jos on oikeasti vika niin kyse on moduulista tai abs sensorista..mutta sitten käytin auton Motonetin koodien luvussa(Motomaatti), se laite on "tehokkaampi" kuin jokapojan testerit. Tuli sama koodi mutta kun nollattiin niin se onnistui..VSAn vieressä oleva keltainen kolmio jäi palamaan vielä kunnes muistin You tuben videon, jossa se poistetaan itse. OBD liittimeen rautalanka siihen kohtaan missä on 9:s reikä, piuha siitä maihin. Laitoin itse oven saranaan. Virrat päälle, kun abs valo syttyy niin yksi painallus VSA off nappiin, kun abs sammuu niin toinen painallus. Kolmio rupesi vilkkumaan ja hävisi. Ongelma poistui. Edellyttää että koodi on poistettu ensin kunnon testerillä, sitten hälyn poisto kojetaulusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tervehdys. Mulla oli sama vika. 2006 Tourer kyseessä. Tsekkautin kahdella eri testerillä, antoi koodin 84-01 Sensor logic failure..ei saanut kuitattua koodia pois. Jos on oikeasti vika niin kyse on moduulista tai abs sensorista..mutta sitten käytin auton Motonetin koodien luvussa(Motomaatti), se laite on "tehokkaampi" kuin jokapojan testerit. Tuli sama koodi mutta kun nollattiin niin se onnistui..VSAn vieressä oleva keltainen kolmio jäi palamaan vielä kunnes muistin You tuben videon, jossa se poistetaan itse. OBD liittimeen rautalanka siihen kohtaan missä on 9:s reikä, piuha siitä maihin. Laitoin itse oven saranaan. Virrat päälle, kun abs valo syttyy niin yksi painallus VSA off nappiin, kun abs sammuu niin toinen painallus. Kolmio rupesi vilkkumaan ja hävisi. Ongelma poistui. Edellyttää että koodi on poistettu ensin kunnon testerillä, sitten hälyn poisto kojetaulusta.

Mulla tuli sama vikakoodi(84-01) 2006 Accordissa ABS-anturin vaihdon jälkeen. Varoituskolmio paloi koko ajan virtojen ollessa päällä ja VSA-varoitus syttyi kun ajoi parisataa metriä. VSA sammui kun käytti virrat pois päältä, mutta syttyi uudestaan ajossa.
        Paremmalla vikakoodin lukijalla selvisi, että lateral acceleration sensor näytti mitä sattuu ja ohjauspyrän asento oli 40 astetta pielessä. Kun nämä nollattiin, hävisi varoituskolmio mittaritaulusta.
        TRI

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

https://youtu.be/y_whgmpn4oQ?si=WFu6brDdDF8Or8sq tuolta löytyy ohjeet miten sen saa pois. mulla oli ihan sama ongelma ja nyt vsa häly poissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      113
      1403
    2. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      45
      921
    3. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      746
    4. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      133
      704
    5. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      676
    6. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      626
    7. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      53
      607
    8. Halaus juuri sinulle

Kaikki järjestyy kyllä. Luota vain. ❤️🫶
      Ikävä
      55
      565
    9. Onko Sofia jälleen jätetty?

Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      525
    10. Mies, näetkö minut myös

Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?
      Ikävä
      20
      500
    11. Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .

EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuus­ongelmien vuoksi, sanoo alan e
      Kajaani
      101
      485
    12. Voiko se ikinä toimia

Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het
      Ikävä
      32
      478
    13. Meneekö unohtamis

Projektisi hyvin??
      Ikävä
      34
      477
    14. Voin tulla

Sisustamaan sulle 🤭
      Ikävä
      55
      468
    15. Kuka se on

Kuhmon komein aikamies?
      Kuhmo
      5
      468
    16. Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?

Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?
      Ikävä
      118
      466
    17. Mitä jos...

Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät
      Sinkut
      142
      453
    18. Uskallatko paljastaa

Millä nimellä löydyn puhelimestasi?
      Ikävä
      49
      447
    19. Et sinä mitään

Oikeasti halua
      Ikävä
      52