Jokaisesta leivänpalasesta on taisteltava kynsin hampain,kyllä se näläkä lähtöö
Taistelkaa köyhät
sekaleipää
2
59
Vastaukset
- tarpeet-monenlaiset
Halosen Tarjakin kuuluu käyvän leipäjonoissa ja Kallion jätelavoilla. Motto: Mulle kaikki tai ainakin muille vähemmän. Halosen presidentin eläke 96.000 euroa verovapaana ja vuokratulot ei kai riitä, kun täytyy maksella sinne tänne etteivät sen STASI-kytkökset ja sen osuus Koiviston konklaaviin tulisi suurten joukkojen tietoisuuteen. Käykö pyytelemässä rahaa Putiniltakin??
Ks. www.google.fi: koiviston konklaavi, Tiitisen Stasi-listat
ja Suomi24 presidentti-palsta- tarpeet-monenlaiset
S24 yhteiskunta/politiikka/ presidentti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.754196Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112183Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2391425- 1551416
- 1181236
- 1121188
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721109Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81076- 601004
- 35936