Haluaisin runkata netissä julkisesti tai jonkun kanssa kahdestaan. Haluaisin paljastaa sinulle kauniit pienet rintani ja kovana seisovan kullini. Mikä on paras paikka netissä toteuttaa unelmani. En halua maksaa mitään moisesta "palvelusta".
Netti runkkausta!
12
1562
Vastaukset
- xgggghh
Työnnä löylykauha perseeseen transu
Hyvä idea, voisin näyttää sulle livenä miltä se tuntuu. Riittääkö ihan yks kauha vai pistetäänkö samalla useampi?
- lopiåf
Onko Skype ok
- hjuyt
Voisko kokeilla joku päivä
- runkkari66
cam4 , sinne tunnukset ja lähetystä päälle. olen itse pari kertaa runkannut kameran edessä ja kyllä spermat lentää kullista kiimaisena , hyvä kokemus.
- kameranlinssiin
Livechat.fi olen siellä runkannut itse. Lisäksi olen runkannut boocam.com. Aaah ihanaa näyttää toiselle miehelle miten spermat lentää kiimassa!
En pääse kirjautumaan uudella nimimerkillä. Miks nää on aina näin vaikeita eikä toimi kuten luvataan.
- PKseudulla
Voitais runkata ihan tapaamisen merkeissä. Missä päin suomea olet?
- Pienimunainen
Camfuze on hyvä, siellä on vanhempia miehiä ja naisia runkkammassa. Kun kirjautuu pääsee itekin näyttämään munaansa, eikä maksa mitään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995