Haluaisin runkata netissä julkisesti tai jonkun kanssa kahdestaan. Haluaisin paljastaa sinulle kauniit pienet rintani ja kovana seisovan kullini. Mikä on paras paikka netissä toteuttaa unelmani. En halua maksaa mitään moisesta "palvelusta".
Netti runkkausta!
13
1661
Vastaukset
- xgggghh
Työnnä löylykauha perseeseen transu
Hyvä idea, voisin näyttää sulle livenä miltä se tuntuu. Riittääkö ihan yks kauha vai pistetäänkö samalla useampi?
- lopiåf
Onko Skype ok
- hjuyt
Voisko kokeilla joku päivä
- runkkari66
cam4 , sinne tunnukset ja lähetystä päälle. olen itse pari kertaa runkannut kameran edessä ja kyllä spermat lentää kullista kiimaisena , hyvä kokemus.
- kameranlinssiin
Livechat.fi olen siellä runkannut itse. Lisäksi olen runkannut boocam.com. Aaah ihanaa näyttää toiselle miehelle miten spermat lentää kiimassa!
En pääse kirjautumaan uudella nimimerkillä. Miks nää on aina näin vaikeita eikä toimi kuten luvataan.
- PKseudulla
Voitais runkata ihan tapaamisen merkeissä. Missä päin suomea olet?
- Pienimunainen
Camfuze on hyvä, siellä on vanhempia miehiä ja naisia runkkammassa. Kun kirjautuu pääsee itekin näyttämään munaansa, eikä maksa mitään.
- Anonyymi
Soita0465478396
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.906313- 1723682
- 533229
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2142261- 351971
- 361930
- 471839
- 591746
- 191713
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?201707