Hitaat kiireet Finnairilla

Hitaasti.kiiruhtaen

Lähetin n viisi viikkoa sitten kyselyn asiakaspalveluun. Muutama päivä sitten kiiteltiin kysymästä ja ilmoitettiin asiakaspalvelussa olevan ruuhkaa, joten vastaus viipyy. Tosin en enää muista tarkalleen mitä kysyin, joten jaksan odottaa vastausta.

6

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hiilidioksiidi

Finnairin on vähin äänin luopunut 2011 lanseeraamastaan asiakaslupauksesta. Finnair ei lupaa asiakkailleen enää mitään. Miksi matkustaa Finnairilla, sitä eivät osaa sanoa itsekään.

• justiinniin

No eihän aloittaja edes muista mitä kysyi Heh Heh. Tuskin mitään kiireellisen tärkeää. Uusavuton kun ei löydä tietoa muuten. Tai ei osaa puhelinta käyttää

• Hitaasti.kiiruhtaen
        justiinniin kirjoitti:

No eihän aloittaja edes muista mitä kysyi Heh Heh. Tuskin mitään kiireellisen tärkeää. Uusavuton kun ei löydä tietoa muuten. Tai ei osaa puhelinta käyttää

Huumori on kuin musiikki jota toisille ei tarvitse selittää ja toisille ei kannata

• Lukutaitoinen
        Hitaasti.kiiruhtaen kirjoitti:

Huumori on kuin musiikki jota toisille ei tarvitse selittää ja toisille ei kannata

Olen itse ainakin löytänyt Finnairin nettisivuilta kaiken tarvitsemani tiedot.

• Luku.ja.kirjoitustaito
        Lukutaitoinen kirjoitti:

Olen itse ainakin löytänyt Finnairin nettisivuilta kaiken tarvitsemani tiedot.

Miksi ne sitten pitävät yllä asiakaspalvelua? Sivistynyt tapa edellyttää vastausta tyhmäänkin kysymykseen. Sitä paitsi keskuudessamme elää viisaiden harmiksi ikäluokkia, jotka eivät hallitse kaikkia tietotekniikan ja netin hienouksia.

• kysyjä2

Mitenkähän käy matkakorvauksien kanssa ? Huonon infon takia väärä portti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      64
      5150
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      2347
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      262
      2342
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2329
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1564
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      219
      1438
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      49
      1028
    8. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      996
    9. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      12
      929
    10. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66
      927
    Aihe