Hitaat kiireet Finnairilla

Hitaasti.kiiruhtaen

Lähetin n viisi viikkoa sitten kyselyn asiakaspalveluun. Muutama päivä sitten kiiteltiin kysymästä ja ilmoitettiin asiakaspalvelussa olevan ruuhkaa, joten vastaus viipyy. Tosin en enää muista tarkalleen mitä kysyin, joten jaksan odottaa vastausta.

6

148

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hiilidioksiidi

Finnairin on vähin äänin luopunut 2011 lanseeraamastaan asiakaslupauksesta. Finnair ei lupaa asiakkailleen enää mitään. Miksi matkustaa Finnairilla, sitä eivät osaa sanoa itsekään.

• justiinniin

No eihän aloittaja edes muista mitä kysyi Heh Heh. Tuskin mitään kiireellisen tärkeää. Uusavuton kun ei löydä tietoa muuten. Tai ei osaa puhelinta käyttää

• Hitaasti.kiiruhtaen
        justiinniin kirjoitti:

No eihän aloittaja edes muista mitä kysyi Heh Heh. Tuskin mitään kiireellisen tärkeää. Uusavuton kun ei löydä tietoa muuten. Tai ei osaa puhelinta käyttää

Huumori on kuin musiikki jota toisille ei tarvitse selittää ja toisille ei kannata

• Lukutaitoinen
        Hitaasti.kiiruhtaen kirjoitti:

Huumori on kuin musiikki jota toisille ei tarvitse selittää ja toisille ei kannata

Olen itse ainakin löytänyt Finnairin nettisivuilta kaiken tarvitsemani tiedot.

• Luku.ja.kirjoitustaito
        Lukutaitoinen kirjoitti:

Olen itse ainakin löytänyt Finnairin nettisivuilta kaiken tarvitsemani tiedot.

Miksi ne sitten pitävät yllä asiakaspalvelua? Sivistynyt tapa edellyttää vastausta tyhmäänkin kysymykseen. Sitä paitsi keskuudessamme elää viisaiden harmiksi ikäluokkia, jotka eivät hallitse kaikkia tietotekniikan ja netin hienouksia.

• kysyjä2

Mitenkähän käy matkakorvauksien kanssa ? Huonon infon takia väärä portti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1338
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      45
      707
    3. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      649
    4. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      48
      610
    5. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53
      608
    6. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      46
      579
    7. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      76
      576
    8. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      132
      548
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      184
      520
    10. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      41
      512
    Aihe