Lähetin n viisi viikkoa sitten kyselyn asiakaspalveluun. Muutama päivä sitten kiiteltiin kysymästä ja ilmoitettiin asiakaspalvelussa olevan ruuhkaa, joten vastaus viipyy. Tosin en enää muista tarkalleen mitä kysyin, joten jaksan odottaa vastausta.
Vastaukset 6
- Hiilidioksiidi
Finnairin on vähin äänin luopunut 2011 lanseeraamastaan asiakaslupauksesta. Finnair ei lupaa asiakkailleen enää mitään. Miksi matkustaa Finnairilla, sitä eivät osaa sanoa itsekään.
- justiinniin
No eihän aloittaja edes muista mitä kysyi Heh Heh. Tuskin mitään kiireellisen tärkeää. Uusavuton kun ei löydä tietoa muuten. Tai ei osaa puhelinta käyttää
- Hitaasti.kiiruhtaen
justiinniin kirjoitti:
No eihän aloittaja edes muista mitä kysyi Heh Heh. Tuskin mitään kiireellisen tärkeää. Uusavuton kun ei löydä tietoa muuten. Tai ei osaa puhelinta käyttää
Huumori on kuin musiikki jota toisille ei tarvitse selittää ja toisille ei kannata
- Lukutaitoinen
Hitaasti.kiiruhtaen kirjoitti:
Huumori on kuin musiikki jota toisille ei tarvitse selittää ja toisille ei kannata
Olen itse ainakin löytänyt Finnairin nettisivuilta kaiken tarvitsemani tiedot.
- Luku.ja.kirjoitustaito
Lukutaitoinen kirjoitti:
Olen itse ainakin löytänyt Finnairin nettisivuilta kaiken tarvitsemani tiedot.
Miksi ne sitten pitävät yllä asiakaspalvelua? Sivistynyt tapa edellyttää vastausta tyhmäänkin kysymykseen. Sitä paitsi keskuudessamme elää viisaiden harmiksi ikäluokkia, jotka eivät hallitse kaikkia tietotekniikan ja netin hienouksia.
- kysyjä2
Mitenkähän käy matkakorvauksien kanssa ? Huonon infon takia väärä portti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid147970En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44697Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.124619Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi23618- 67585
- 36552
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50535Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää154530Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni33520Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34508