Hitaat kiireet Finnairilla

Hitaasti.kiiruhtaen

Lähetin n viisi viikkoa sitten kyselyn asiakaspalveluun. Muutama päivä sitten kiiteltiin kysymästä ja ilmoitettiin asiakaspalvelussa olevan ruuhkaa, joten vastaus viipyy. Tosin en enää muista tarkalleen mitä kysyin, joten jaksan odottaa vastausta.

6

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hiilidioksiidi

Finnairin on vähin äänin luopunut 2011 lanseeraamastaan asiakaslupauksesta. Finnair ei lupaa asiakkailleen enää mitään. Miksi matkustaa Finnairilla, sitä eivät osaa sanoa itsekään.

• justiinniin

No eihän aloittaja edes muista mitä kysyi Heh Heh. Tuskin mitään kiireellisen tärkeää. Uusavuton kun ei löydä tietoa muuten. Tai ei osaa puhelinta käyttää

• Hitaasti.kiiruhtaen
        justiinniin kirjoitti:

No eihän aloittaja edes muista mitä kysyi Heh Heh. Tuskin mitään kiireellisen tärkeää. Uusavuton kun ei löydä tietoa muuten. Tai ei osaa puhelinta käyttää

Huumori on kuin musiikki jota toisille ei tarvitse selittää ja toisille ei kannata

• Lukutaitoinen
        Hitaasti.kiiruhtaen kirjoitti:

Huumori on kuin musiikki jota toisille ei tarvitse selittää ja toisille ei kannata

Olen itse ainakin löytänyt Finnairin nettisivuilta kaiken tarvitsemani tiedot.

• Luku.ja.kirjoitustaito
        Lukutaitoinen kirjoitti:

Olen itse ainakin löytänyt Finnairin nettisivuilta kaiken tarvitsemani tiedot.

Miksi ne sitten pitävät yllä asiakaspalvelua? Sivistynyt tapa edellyttää vastausta tyhmäänkin kysymykseen. Sitä paitsi keskuudessamme elää viisaiden harmiksi ikäluokkia, jotka eivät hallitse kaikkia tietotekniikan ja netin hienouksia.

• kysyjä2

Mitenkähän käy matkakorvauksien kanssa ? Huonon infon takia väärä portti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      6003
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      197
      2480
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      81
      1856
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1487
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      187
      1030
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      980
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      929
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      843
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      719
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      698
    Aihe