Millainen EU:n tuomioistuimen tuomio tulee?

alkotaxi

Nimittäin tässä ns. Alkotaxi jutussa. Jos päätös on myönteinen niin silloinhan alkoholin nettitilaukset eu:sta tulevat räjähtämään käsiin sillä kuka nyt n. puolet kalliimpaa alkoholia ostaa Alkosta. Eu:n julkisasiamies näkyy ottaneen jo myönteisen kannan asiaan.

Mitä luulette millainen tuomio tulee ja milloin tulee ... veikkauksia?

5

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lue_kokoaan
    • nytsealko

Mikä mahtaa olla tilanne Alko® vs. SuperAlko oikeudenkäynnissä?

Alko®han on Suomen valtion rekisteröimä tavaramerkki ja pelkästään Suomen valtion omistamalla monopoliyritys Alko®lla on oikeus kyseisten kahden tavun käyttöön. Edes tavuviivalla erottamalla sanaa Alko® ei saa kukaan muu käytää, ei edes osana yhdyssanaa.

• eimeeläpi

Suomen laki ei ulotu Viroon ja ulkomaille joten tuota on vaikea nähdä niin, että alko tuon voittaisi. Jos suomessa olisi superalko tilanne olisi selvä, mutta superalko on Virossa johon ei suomen lait ulotu.

• AikaN

SuperAlko ei ole Suomessa mutta on EUssa ja päätös ei ole mitenkään varma - voi käydä kummin tahansa. Nimisuoja on EUn kattava...ainakin periaatteessa.

• Scheissenhaus

Sais tulla joku fiksu päätös. Tämä suomen holhous systeemi on ihan peräsuolesta revitty.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1853
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1640
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1215
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1098
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      978
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe