Nimittäin tässä ns. Alkotaxi jutussa. Jos päätös on myönteinen niin silloinhan alkoholin nettitilaukset eu:sta tulevat räjähtämään käsiin sillä kuka nyt n. puolet kalliimpaa alkoholia ostaa Alkosta. Eu:n julkisasiamies näkyy ottaneen jo myönteisen kannan asiaan.
Mitä luulette millainen tuomio tulee ja milloin tulee ... veikkauksia?
Millainen EU:n tuomioistuimen tuomio tulee?
5
84
Vastaukset
- Lue_kokoaan
Ns esipäätöshän tuli jo kesällä - ja hyvin usein lopullinen on liki vastaava. Alkotaxi hävisi 6-0, jos vanhaa termiä saa käyttää.
http://curia.europa.eu/juris/document/document.jsf;jsessionid=9ea7d0f130de15aaa2b2dab14bee8863aaafa3347656.e34KaxiLc3eQc40LaxqMbN4ObN0Se0?text=&docid=165645&pageIndex=0&doclang=fi&mode=req&dir=&occ=first&part=1&cid=331042
Tilaaminen sallittua - mutta vähittäismyyjänä toimiminen ei. Verovastuuta ei voi vältellä jos toimitaan niin kuin laki edellyttää. - nytsealko
Mikä mahtaa olla tilanne Alko® vs. SuperAlko oikeudenkäynnissä?
Alko®han on Suomen valtion rekisteröimä tavaramerkki ja pelkästään Suomen valtion omistamalla monopoliyritys Alko®lla on oikeus kyseisten kahden tavun käyttöön. Edes tavuviivalla erottamalla sanaa Alko® ei saa kukaan muu käytää, ei edes osana yhdyssanaa.- eimeeläpi
Suomen laki ei ulotu Viroon ja ulkomaille joten tuota on vaikea nähdä niin, että alko tuon voittaisi. Jos suomessa olisi superalko tilanne olisi selvä, mutta superalko on Virossa johon ei suomen lait ulotu.
- AikaN
SuperAlko ei ole Suomessa mutta on EUssa ja päätös ei ole mitenkään varma - voi käydä kummin tahansa. Nimisuoja on EUn kattava...ainakin periaatteessa.
- Scheissenhaus
Sais tulla joku fiksu päätös. Tämä suomen holhous systeemi on ihan peräsuolesta revitty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231853
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001640Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511215Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?491098Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31978Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50876Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38797