en keksi bestikselleni mitää lahjaa....en saa mitää hyväää lahjaa päähäni mieleen...pliis auttakaa niin pian ku voitte!!!!! ..APUA..
mitä bestikselle lahjaksi??
7
619
Vastaukset
- on loisto lahja
...
- evt
öö. tietysti hajuvedet ja muut hajusteetkin on kiva lahja. ja mun mielestä ehdoton olis sellaset PÖRRÖSUKAT. ne on niin jumalattoman lämpöset.
- helping bingo
evt kirjoitti:
öö. tietysti hajuvedet ja muut hajusteetkin on kiva lahja. ja mun mielestä ehdoton olis sellaset PÖRRÖSUKAT. ne on niin jumalattoman lämpöset.
kiitos tosi paljon..tuo auttoi...vielä kerran kiitos! :)
- Vinkki
geelidildo
- dcf wdfj dsajgk
just. semmosen se varmaan haluiski, Vinkki merkillä kirjottanu.
MUTT TÄSSÄÄ OIKEE VINKKI:menkää esim yhes kattoo joku levy, korvikset tai mitä ikinä. mutt pointti ois siis se, ett se bestis sais ITE VALITA:) - Joulutonttu *<:-)
Minä aion ainakin antaa lahjaksi sellaiden korin, johon oon keränny kaikkee kivaa, esim. Suklaata, kynsilakkaa, koruja, pörrösukat ym...;))
Ja sit yks idea on myös antaa sellanen "lahjakortti", jossa lupaat esim. Antaa hänelle manikyyrin, kustantaa seuraavalla shoppailu kerralla jäätelöt ja karkit... :)) - lahja1
Hei!
Täältä saa joulukortteja ja erilaisia lahjoja joko katalogista tai saa suunnitella oman: http://www.chiringobynanaya.com/prestashop/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä20311846- 298208
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586256Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1725174- 514938
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai474492Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1164398- 1183880
- 813383
- 511897