Tappiollinen R-Kioski Porokylässä
Porokylän R-Kioski on suljettu lopullisesti
26
419
Vastaukset
- mieLyttävää
Lobotomi-leikkauksen tarpeessa olet.
- R-KIOSKI
Olen vajakki, latvakakkonen ja imppaan jatkuvasti liimoja, siksi minulla on vain r-kiska mielessä.
- R-KIOSKI
Olen sairas. Mielenkiintoni ja ajatukseni on vain R-Kioskeissa. Ajattelen vain R-KIOSKEJA. Olen hoidon tarpeessa. Miten nyt pärjään kun en voi haukkua Poron R-Kioskia...
- Anonyymi
R-KIOSKI kirjoitti:
Olen sairas. Mielenkiintoni ja ajatukseni on vain R-Kioskeissa. Ajattelen vain R-KIOSKEJA. Olen hoidon tarpeessa. Miten nyt pärjään kun en voi haukkua Poron R-Kioskia...
Uutta R-kioskia kaivattaisiin
- R-KIOSKI
FVWERBL EGÄTLN L
EBHN'Ö SF SRÄB DLÖRSBHDÖRHBNÖ DFSRB B
EF
WCV LKMFVMKL SAMKLV DAV AF
GVFAEQFOPVFAkdfclklcv - SössiKaiken
Porokylän R-Kioskia jäin kaipaamaan en yrittäjää.
- MöykäriäEmmeTarvitse
Porokylän R-Kioski diplomi yrittäjälle ei tainnut työpaikkojen ovet avautua. Saa syyttää omaa käytöstään kioski yrittäjä aikana.
- Porolla
Porokylässä luontaistuote myymälällä hyvä liikepaikka.
- Anonyymi
Porokylän uuden r kioskin avajaiset maanantaina!
- Anonyymi
Älä pölise pahvipää joutavia, mene hoitoon, vai onko lääkkeet ottamatta, kun sossu ei ole auki.
- Anonyymi
Jakaako sossu ilmaista penzolääkettä?
- Anonyymi
Painu ite vittuun tai sulle voi ruveta sattumaan ja tapahtumaan onnettomuuksia ja tapaturmia
- Anonyymi
Otappas ne lääkkeesi, niin rauhoitut!
- Anonyymi
Porokylän uuden r kioskin avajaiset huomenna, tarjolla ilmaista saludo kahvia!
Lämpimästi tervetuloa! - Anonyymi
On näköjään taas lääkkeet loppu ja rahat menneet kaljaan, eikä ole varaa ostaa lisää.
- Anonyymi
Olipa upea uusi kioski. Saludokahvi oli maistuvaa ja söin samalla dallaspullan. Hieno, että saatiin tänne porolle r kiska! 🥰
- Anonyymi
Onko alko ja posti samassa kojuus?
- Anonyymi
Miellyttävä asioida uudessa r kioskissa, kaikki herkut ja palvelukonsepti 👍👌
- Anonyymi
Lähden uudella Teslallani asioimaan uudessa r kioskissa. Laitan loton, vaikka rahaa on kyllä muutenkin.
- Anonyymi
Porokylä kehittyy!
- Anonyymi
Todellakin
- Anonyymi
Kyllä tuntuu Porokylä olevankin kehitysaluetta, kun kolehtia pitää kerätä jo Valtimoltakin, kun Nurmes on imetty muuten tyhjiin typerillä investoinneilla.
- Anonyymi
Paras kioski
- Anonyymi
Sairasta
- Anonyymi
Laitoimme ärrän uusiksi kaikkea uutta löytyy terve tuloa ostoksille
- Anonyymi
R-kioskeja on lakkautettu joka puolella. Vielä muutama vuosi sitten kioskeja oli yli 700. Nyt on alle 350. Syynä on Rautakirjan myynti Norjaan ja lisenssimaksujen moninkertaistus. Kioskiyrittäjän täytyy maksaa 30000€ aloitus-, lisenssi ym. maksu, ennen kuin pääsee myymään edes yhtä kahvikupillista. Ei oikeen enää kannata...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla
Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk20110471Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä
Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi299776Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava
Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta1788397Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html3047868Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös
seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.1886709Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k906123Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro
Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j675956Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit85102Stubb jo paljon tunnetumpi ja arvostetumpi maailmalla, kuin Marin koskaan
Stubb tekee sitä työtä mitä pitää, hän ei koreile vaatteilla eikä ole baareissa räkäposkella kuten Marin. Marininhan pit1034997Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?234301