Missä kannattaa iisalmessa käyttää auton ilmastointi huollatamassa?
Auton ilmastointihuolto
13
3240
Vastaukset
- Asiallistapalveluaedul
Juha Lukkarisen korjaamossa! HalpaHallin vastapäätä olevassa entisessä TVH tiloissa on tämä korjaamo.
- ihanok11
Juu, siellä käytin itsekin eikä ollut valittamista...
- Huollottaja
Oiskohan euromaster tällähetkellä halvin paikka tuo huolto tehdä. Huollon taso lienee kaikilla sama.
- Sinnevuan
Lukkarisen korjaamo on edullisin, muistaakseni muutama kymppi.
- jhdjshdjshj
euromaster ja kyllä hyvönen tekee myös 49e
- tännevuan
jml on nykyään autoalan vieressä ei enää halpa hallin luona itse käytän aina siellä tunnen miehen jo autosomman ajoilta kun oli siellä töissä
- Halvin
Autokax kivirannalla
- huoltoo
Anahan hommat osaa eli autokax siellä ite auton huollatan. Velottaa töistä eikä valohoidoista.
- Velmies
Käytä ihmeessä Vianorilla. Sain itse tingittyä aika edullisesti. Sain laina-autonkin ilmaiseksi kun eivät heti kerenneet autoa halliin ottaa.
- putkolastapamahtaa
vianorilla peppu heiluu näin.en mene kilonpaloinakaan sinne puljuun.semmonen huuhaa meininki
- Suosittelenvilpittömästi
Lukkarisen korjaamo, nykyisin autoalan vieressä. Paras ja asiantuntevin.
- kusetusta
Vianor perkele täytti järjestelmän vaikka kenno oli puhki. Velotti tietysti ,ax hinnan. koneen pitäisi näyttää nuo vuodot. Eli ei osattu sitä käyttää. Tämä tapahtu joku kolme vuotta sitten.
- Skodilla
Teboililla minä huollatin. Makso muistaakseni jotain 60,- ja oli ihan ok homma. Asentaja löi "piuhat kiinni" ja sanoi että reilu puoli tuntia menee ja sain juoda kahvit myymälän puolella. Automaattikone täälläkin oli kuten varmaan jokapaikassa muuallakin mutta toimi kyllä. Asentaja sanoi ettei ilmastoinnissa ollut vikoja ja antoi paperiraportin ja samassa kehui että heidän kone on "uusimmasta päästä tässä kylässä". No oli tai ei mutta hyvin toimi homma ja olen tuolla käynyt sen jälkeenkin Iisalmessa käydessäni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613131Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433077- 422427
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa952112- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271780- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä841387- 391290
- 811122