Auton ilmastointihuolto

qWW

Missä kannattaa iisalmessa käyttää auton ilmastointi huollatamassa?

13

3240

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asiallistapalveluaedul

Juha Lukkarisen korjaamossa! HalpaHallin vastapäätä olevassa entisessä TVH tiloissa on tämä korjaamo.

• ihanok11

Juu, siellä käytin itsekin eikä ollut valittamista...

• Huollottaja

Oiskohan euromaster tällähetkellä halvin paikka tuo huolto tehdä. Huollon taso lienee kaikilla sama.

• Sinnevuan

Lukkarisen korjaamo on edullisin, muistaakseni muutama kymppi.

• jhdjshdjshj

euromaster ja kyllä hyvönen tekee myös 49e

• tännevuan

jml on nykyään autoalan vieressä ei enää halpa hallin luona itse käytän aina siellä tunnen miehen jo autosomman ajoilta kun oli siellä töissä

• Halvin

Autokax kivirannalla

• huoltoo

Anahan hommat osaa eli autokax siellä ite auton huollatan. Velottaa töistä eikä valohoidoista.

• Velmies

Käytä ihmeessä Vianorilla. Sain itse tingittyä aika edullisesti. Sain laina-autonkin ilmaiseksi kun eivät heti kerenneet autoa halliin ottaa.

• putkolastapamahtaa

vianorilla peppu heiluu näin.en mene kilonpaloinakaan sinne puljuun.semmonen huuhaa meininki

• Suosittelenvilpittömästi

Lukkarisen korjaamo, nykyisin autoalan vieressä. Paras ja asiantuntevin.

• kusetusta

Vianor perkele täytti järjestelmän vaikka kenno oli puhki. Velotti tietysti ,ax hinnan. koneen pitäisi näyttää nuo vuodot. Eli ei osattu sitä käyttää. Tämä tapahtu joku kolme vuotta sitten.

• Skodilla

Teboililla minä huollatin. Makso muistaakseni jotain 60,- ja oli ihan ok homma. Asentaja löi "piuhat kiinni" ja sanoi että reilu puoli tuntia menee ja sain juoda kahvit myymälän puolella. Automaattikone täälläkin oli kuten varmaan jokapaikassa muuallakin mutta toimi kyllä. Asentaja sanoi ettei ilmastoinnissa ollut vikoja ja antoi paperiraportin ja samassa kehui että heidän kone on "uusimmasta päästä tässä kylässä". No oli tai ei mutta hyvin toimi homma ja olen tuolla käynyt sen jälkeenkin Iisalmessa käydessäni

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      3131
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3077
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2427
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      95
      2112
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1893
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1780
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1606
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      84
      1387
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1290
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      81