Huusin kalliin rannekellon Bukowski Marketin nettihuutokaupasta. Tästä on nyt 3 viikkoa ja ei mitään jälkeä kellosta eikä kyselyihini vastata. Ottaakohan kuluttaja-asiamies kantaa tällaisiin? Bukowskin sivuilla kerrotaan toimitusajaksi 1-5 arkipäivää. En suosittele laittamaan rahoja siihen firmaan. Itse opin kantapään kautta.
Bukowski Market kokemus
6
2490
Vastaukset
- ruippu
Jups, huijaripulju, kalliit hinnat, ei lisäarvoa, myyjän näkökulmasta huono palvelu, yhtä kallis kuin vasarahuutokauppa painettuine luetteloineen, surkeat selostukset sekä pieni asiakaskunta.
huuto.net tai tori.fi hakkaa mennen tullen. - Bukowski-Market-Huijaus
Samanlainen kokemus minulla. Ei niitä asiakkaat kiinnosta. Kun komissio on tilillä, niin viesteihin ei enää vastata.
- Eienääheille
Samaa mieltä. Huusin 4 maljakkoa, ei mennyt pohjahinta. Tulivat uudestaan myyntiin ja olivat tiputtaneet pohjahintaa. Se alkoi ihmetyttään, kun viimeksi ei ketään kiinnostanut maljakot, niin nyt oli kiinnostusta vaikka pari päivää olivat pois. Ei toiminut näköjään korotin, mutta menivät vielä halvemmalla mitä olisin kummallakin kerralla maksanut. Kysyin heiltä kerran että onko mahdollista, että myyjä korottaa oman tavaran hintaa. Vastaus oli että ei ole mahdollista :D Entä hänen kaveri tai sukulainen, perheen jäsen. Usko meni !! Juuri nämä maljakot puuttuvat omasta sarjasta. Huijausta tuolla on ja paska softa sovelluksessa.
- Tylytys
Tyly henkilökunta. Huono palvelu karkottaa asiakkaat. Ei mitään hyvää sanottavaa.
- Anonyymi
Komppaan edellistä. Todella tyly palvelu ja asiantuntemusta ei pätkänkään vertaa.
- Anonyymi
Tämä on roisto Bukowski market nettihuutokauppa,jos lähetät vaikka kalliin kellon sinne Bukowski ottaa myynnistä 17,50 % ja ostajalta joka ostaa kellon 25 % ja lähetyskulut lisäksi.Bukowski eitarvitse mitään muuta kuin kuvata kello ja lähettää ostajalle .En ymmärrä tämmoista joka ottää muujältä ja ostajalta ahat kovalla %
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1452519
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541649Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1331613Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1461344- 661338
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131170Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2611123- 156966
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek22904Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58889