Kuinka usein tulilisko pitäisi ruokkia? Minun ei ainakaan lähes aina suostu syömään, kuin tarjoan jotain...
Eilen se söi. Tänään se on koko päivän vaan löhönnyt... tarkoittaako se sitä, että se sulattelee? Nyt se on jo liikkunut jonkin verran, kun laitoin valon kiinni. Onko totta, että tulari luo nahkansa? Kuinka usein sellaista tapahtuu?
tuliliskon sulattelua
2
397
Vastaukset
- Zuuls
Ruokinta on jokaisella hiukan oman mielenmukaan, mutta suosittelen pitämään ainakin yhden paastopäivän viikossa. Saa olla kaksikin ja haittaa ei ole. Täytyy toki ottaa huomioon asukkaiden määrä yms.
Tulilisko nyt ei niin sulattele ruokaansa, mutta toki nekin ovat välillä vain paikallaan jonkun aikaa ja ruokakin sulaa, mutta varsinaista sulatteluoperaatiota ei ole.
Kyllä tulilisko vaihtaa nahkansa. Tuliliskon ympärillä on tavallaan, kuin elmukelmua pala, kun se kipittää pitkin altaan pohjaa, että saisi revityksi nahan pois. :)
Sitä en ole katsonut kuinka usein tämä tapahtuu, mutta silloin tällöin. Tätä ei välttämättä itse huomaa ollenkaan, koska lisko myös syö vanhan nahkansa rippeet. Eli jos et ole kotona, kun vaihto tapahtuu et tiedä näin edes tapahtuneen mitä luultavammin. :) - Zuuls
Kyllä viestisi poistetaan.
Mainostaminen on kiellettyä, joten et voi täällä mainostaa omia tuliliskosivujasi ilman hyvää syytä: esim. linkkinä vastauksessasi toiselle henkilölle, joka löytää tarkennusta asiaansa niiltä sivuilta.
Osoite on täällä jo kolmesti käynnyt, joten luultavasti suurinosa on jo sen kuitenkin nähnyt, jos yhtään lohduttaa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."542212Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1992041- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki49872Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746