Pitääkö paikkansa että veden tulo estynyt putkitöiden takia Hua Hinissä. Taas nähdään kuinka Hua Hinissä toimitaan.
lehtitietojen mukaan Hua Hinissä ei saa vettä
3
140
Vastaukset
- zaphodbbx
ei pidä, hyvin tulee... Eilen oli tunnin katkos, kun uusivat kantaverkkoa.
- zaphodbbx
Lähes kaikissa taloissa on vesisäiliöt, mulla 2x1600 litraa... Noin kuukausi sitten täällä oli vesi poikki kolme neljä päivää, jolloin säiliöt täytettiin autolla, sähkökatkoksia on silloin tällöin noin kerran viikossa, mulla on kompura pihalla, mutta ei ole tarvinnut...kestävät yleensä tunnin, adsl toimii aika hyvin, muutaman tunnin katkos kerran kuukaudessa, ei sitä huomaisi mutta mulla on palvelin verkossa, josta näkee aina milloin netti on ollut alhaalla, käytän muuten Maccia ja Linuxia jos jotain kiinnostaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764