Tervehdys kaikki viiniasiantuntijat..
Punaviini 1975
7
262
Vastaukset
- Punaniska1975
Tervehdys kaikki viiniasiantuntijat..
Mistä voin ostaa/tilata punaviiniä vuosimallia 1975 ?? Mitä arvon asiantuntijat suosittelevat? Mitä yksi pullo voisi maksaa? Jos tilaa enempi,onko halvempi..?
Tulisi vaimolle lahjaksi ...
Kiitos kaikille vastanneille !! :) - vinrouge
http://www.comptoirdesmillesimes.com/vins-1975 katso tuolta.
- Punaniska1975
Löytyisikö joitakin muita samanlaisia kauppoja..? :)
- Maiija
Saisin ehkä legendaarisen Brunella di Montalcino Biondi Santi Riserva 1975 (noin 750€/pl) suoraan tuottajalta, jos olet kiinostunut.Työskentelen useiden viinintuottajien kanssa Italiassa, ja myös tuon viinejä Suomeen.
- mahtava_
Biondi Santi on siis ihan mahtava. Mutta kyllä, jos haluat Hyvän Viinin vuodesta 1975, tuottaja pidäisi olla myös hyvä, mihin voit todella luottaa.
- On_väliä
Kaikki viinit eivät parane säilytyksessä....eli kannattaa valita oikeasti hyvä tuottaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298