Onneksi muutin pois Kankaanpäästä!!

Minävaan91

Onneksi muutin neljä vuotta sitten pois Kankaanpäästä... Kertaakaan en ole tuppukylään takaisin kaivannut! Oli jo ihan riittävän karseaa viettää koko lapsuus Kankaanpäässä..

12

108

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hessuhopo12

Mitä vikaa kankaanpäässä muka on???
      Pieni mukava kaupunki.Ok ei elokuva teatteria mutta on kerhoa harrastuspiiriä hyvät koulutus mahdollisuudet kaiken kaikkiaan turvallinen lokoisa lintukoto kaukana maailman pahuudesta.
      Itse vartuin tampereella köyhässä slummissa nimeltä hervanta missä väkivalta oli arkipäivää.Huumeita myytiin ja myydään edelleen ihan avoimesti kaduilla ja kapakoissa.Ulos ei kukaan täysijärkinen mene ilman luotiliiviä 9 jälkeen illalla.Raiskatuksi tuleminen on hyvin toden näköistä jos on niin typerä että kulkee kadulla aamu yöstä.Tähän verratuna kankaanpää on maan päällinen paratiisi.
      itse en lapsiani suostuisi kasvattamaan hervannassa enkä suosittele kenellekkään täyspäiselle.Niin että älä mollaa paratiisiä vaan ole onnellinen että sait turvallisen hyvän lapsuuden.

• paratiisikaukana

paratiisi, voi jumankekka!

• Minävaan91

Ahahaha, vai paratiisi! Voi kuule se oli kaikkea muuta kuin paratiisi.. Minkäs teit kun kapiaisen lapseksi synnyin..

• NepalinRuusu

"Itse vartuin tampereella köyhässä slummissa nimeltä hervanta missä väkivalta oli arkipäivää.Huumeita myytiin ja myydään edelleen ihan avoimesti kaduilla ja kapakoissa."
        ___

Hahaha, kas kun ei tankit jyrännyt kadulla :D Kävisit oikeasti siellä Hervannassa joskus, niin huomaisit että jutuissasi on "ehkä vähän" liioittelun makua.

• ghh4

Olipa tärkeä topikki.

Sulla on selvästi paljon tekemistä. :)

• Menekolutukseen

Taitaa kyllästyttää siä Mänsesteris.......

• Minävaan91

Mistä te tiedätte missä minä asun nykyisin?

• Kunkkku

Kyllä Karvia sentään rulettaa, eikös!

• Kaihonvallassa

Voi, mä elin elämäni onnellisimman ajan juuri Kankaanpäässä!
      Muuttaisin heti takaisin , jos pääsisin samaan tilanteeseen. Jälkeenpäinkin olen ollut onnellinen Kankaanpäässä. Siispä suunta takaisin Kankaanpäähän. Täältä tullaan Kepu, ole kuulolla!

• hölmistynyt

Mikä siinä kankaanpäässä nyt on sitten niin kamalaa ettei siellä muka voi asua????
      Kankaanpää on yksi harvoja paikkoja maailmassa jossa voi täysin turvallisesti liikkua mihinvuorokauden aikaan tahansa missä kunnossa tahansa ilman pelkoa että tulee ryöstetyksi tai raiskatuksi.
      Tekeekö kankaanpäästä huonon paikan asua se että kankaanpää on tiiviisti verkottunut ja että joka ikinen tuntee toisensa tukevat ja auttavat toisiaan jakavat yhdessä surut ja ilot???
      Vai se että siellä ei juurikaan ole väkivaltaa paitsi ehkä porilaisten toimesta??
      Tai se että siellä on uskomattoman hyvät koulutus mahdollisuudet??
      Kaikki natisee et tää on huono mesta tai ei tääl voi elää mutta yksikää ei o spesivioinu syytä miks.

• paratiisikpaa

joka ikinen tuntee toisensa tukevat ja auttavat toisiaan jakavat yhdessä surut ja ilot???

eka osa pitää paikkansa, tuntee ja TODELLA hyvin ja jälkimmäinen osa roskaa. kateellisten ja kyräilijöiden kuppikuntaa eli verkostoitunut

• hepale

Vajaa 30 vuotta Kankaanpäässä asuneena voin todeta seuraavaa
      - jos jokin asia on huonosti, niin siitä ei voi antaa palautetta, koska on vain "hyvää palautetta". Muu on pottuilua ja väärin ymmärrystä eikä varsinkaan "ei-oikeilla kankoonpeeläisillä eli junan tuomilla" ole oikeutta moittia asioita eli negatiivisesta palutteesta ei oteta opiksi.
      - jos joku uskaltaa antaa negatiivista palautetta, niin tähän vastataan kysymyksellä: "Kuka niin sanoi?" Siitä vähät välitetään, että joku asia on mullin mallin, vaan se on tärkeämpää selvittää, että kuka pottuili ja arvosteli, jotta päästään tulevaisuudessa opettamaan oikeaa käyttäytymistä palautteen antajalle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4681
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      15
      2638
    3. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      64
      2493
    4. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2445
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1827
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1641
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1496
    8. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      50
      1335
    9. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1304
    10. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82