...saattaa muuttaa koneen käyttökelvottomaksi.
http://m.mbnet.fi/artikkeli/tietokoneet/omistatko_asus_lapparin_ssd_levylla_windows_10_paivitys_saattaa_muuttaa_koneen_kayttokelvottomaksi
ASUS,SSD ja Windows 10 katastrofi
11
103
Vastaukset
Tubutin tuhoo.
- M-Carr
Kyse ei ollut linuxista vaikka se tuhookin.
- Hehhehehee
M-Carr kirjoitti:
Kyse ei ollut linuxista vaikka se tuhookin.
Ubuntu on Linuxjakelu, Windows on tubutin.
Valitkaa vaan keskeneräinen käyttöjärjestelmä, jos väkisin kaipaatte ongelmia. - M-Carr
Hehhehehee kirjoitti:
Ubuntu on Linuxjakelu, Windows on tubutin.
Valitkaa vaan keskeneräinen käyttöjärjestelmä, jos väkisin kaipaatte ongelmia.Windows ei ole tubutin vaan Ubuntu on tubutin, johan sen M-Kar sanoi tuossa ylempänä.
M-Carr kirjoitti:
Windows ei ole tubutin vaan Ubuntu on tubutin, johan sen M-Kar sanoi tuossa ylempänä.
Ubuntu ja Linux eivät liity mitenkään Microsoftin tubutin tuhoihin. Nyt ollaan Windows palstalla.
- M-Carr
M-Kar kirjoitti:
Ubuntu ja Linux eivät liity mitenkään Microsoftin tubutin tuhoihin. Nyt ollaan Windows palstalla.
Ja silti aloit puhumaan Ubuntusta eli tubuttimesta, erikoista.
M-Carr kirjoitti:
Ja silti aloit puhumaan Ubuntusta eli tubuttimesta, erikoista.
Tubuttimella ei ole mitään tekemistä Ubuntun kanssa. Webistä löytyy helposti täysi luettelo mitä Ubuntu pitää sisällään ja ei siellä ole mitään tubutinta.
- Hehhehehee
M-Kar kirjoitti:
Tubuttimella ei ole mitään tekemistä Ubuntun kanssa. Webistä löytyy helposti täysi luettelo mitä Ubuntu pitää sisällään ja ei siellä ole mitään tubutinta.
Näin on. Tubutin (eli Windows) tuhoo.
Hehhehehee kirjoitti:
Näin on. Tubutin (eli Windows) tuhoo.
Olen monet kerrat lukenut sodat -palstalla kuinka "tubutin tuhoo" ja sitten samassa viestissä on höpötetty jotain Windowsista.
Kai se sitten tarkoittaa tätä.- M-Carr
M-Kar kirjoitti:
Onhan sillä ja otit Ubuntun itse puheeksi, Ubuntu kun on nääs tubutin.
Windowsin kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. M-Carr kirjoitti:
Onhan sillä ja otit Ubuntun itse puheeksi, Ubuntu kun on nääs tubutin.
Windowsin kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.Ubuntulla ei ole mitään tekemistä tubuttimen kanssa, todistettavasti. Tåmä on Windowspalsta, Ubuntu ei liity Windowsjuttuihin mitenkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161668
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1631247- 1431209
- 521145
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1171109Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1131106- 571081
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46969