vaipan näkyminen ulkoillessa

turuus

Kuljetteko koskaan ulkoillessa/kaupoissa silleen,että vaippa näkyy housujen ja paidan välistä? Oletteko koskaan liikkuneet ulkona pelkässä vaipassa ja t-paidassa kesällä?

27

2352

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poika12345

No, kuljetko itse... Minä en tahdo, että vaippa näkyy, muuten kuin pömpötyksenä housuissa. Käytän muuten vaipan lisäksi muovihousuja, ne saattavat joskus kahista..

• turuus

Joskus kuljen ,että vaippa näkyy. Usein sellaisissa paikoissa missä ei ole tuttuja. Kirpparit ja marketit on hyviä paikkoja esitellä vähän vaippaa.

• tehtäisiinkö yhdessä

• turuus

Mistä päin oot?

• 100km päässä
        voin tulla sinne päin
        minkälainen olet

• turuus

6.9.2015 Mimmin kirppis Kaarinassa. 13.00. Menen sinne hakemaan vaippoja. Nähdään siellä.

• Juuh tehdään niin

• turuus kirjoitti:

6.9.2015 Mimmin kirppis Kaarinassa. 13.00. Menen sinne hakemaan vaippoja. Nähdään siellä.

sopii

• turuus kirjoitti:

oon varmaan 10 yli 13 viimeistään

• turuus

Kävitkö? Olin kirppiksellä puoli yhdestä eteenpäin.

• tenaslip

Samalla lailla kun poikakin . muovihousut ja paksu vaippa
      eteläuusimaa 24/7

• DiaperX

Sama tääläkin että vaippa pitää pysyä piilossa. Tosin vaippailtua tulee aika harvoin ja vielä harvemmin pissailen ulkona vaippaan. Tykkään pitää vaipan kuivana.

• madamemummi

Vaippa nousee aika ylös vyötäisille, ja jos on lyhyehkö paita, näkyy. Ja näkyy se helposti jos kaupassa kumartelee ja helma nousee. En välitä enää niin kuin joskus.

• madamemummi

Eilen kassajonossa edelläni oli nuorehko nainen työasussaan, rakennus-tai joku muu työ ja kun hän kumartui, näkyi housuvaipan resoorit housunkauluksen alta. Meinasin sanoa, että onhan meitä muitakin, mutta en viitsinyt.

• Herkkupersekauhassa

Ulkoilin löylykauhalla niin että perse näkyi

• nuorxxx

Halun näytellä kun nuori olen. Menen naapuri kaupunkiin ja laitan valkosen tiukan topin ilman rinsikoita että nännit näkyy. Lanne minimekko ja mustas trigint päälle että selässä näkyy. Bubissa kun pyllistelen vahinkossa niin vanhat miehet juottaa. Joskus menen mukaan ja olo on kun huoralla kun vanhempi mies haluu vaan naida koko yön. Toiset viellä maksavat vaikka en pyytänyt.

• Dannymäyrä

Tämä viesti pitää julistaa UNESCOn maailmanperintökohteeksi, jumalauta!

• kjhgfh
    • harrastaako joku vielä

• turuus

Harrastan edelleen. Aion huomennakin laittaa ison vaipan,että varmasti näkyy. Menen käymään kirppiksillä Turussa.

• lirauttelija

Ite en käytä vaippaa pissaan vaan housuun(tiukat farkut!!)vaikka kauppareissulla.Kiva katsella muiden reaktioita kun ne huomaa mun "vahingon".Mies kun olen niin nuoret tytöt yleensä antaa naureskellen jotain kommenttia ja osa jopa härskisti ottaa kuvia.

• subvm80

ennen muinoin, kun olin työelämässä, ja vaippa päällä, kun tulin töistä junalla, oli kivaa aina lirautella kotimatkan aikana.
      kyllä sitä toisinaan tykkää olla METSÄSSÄ täysin vaan pelkkä vaippa päällä. ihanuutta.
      nykypäivänä ei o oikein edes varaa ostella vaippoja :<

• harmi jos ei mahdollisuuksia harrastaa

• diapenaapuri

Sattuhan sitä kaikenlaista. Käytän housuvaippoja säännöllisesti ja kuljeskelen kotona monesti pelkästään vaipat päällä. Kesällä poikkesin pihalla pelkkä vaippa päällä ja jäin jotain tekemään, niin naapurin rouva tuli siihen juttelemaan. Ei maininnut vaipasta mitään, enkä minä...

• Anonyymi

Mökillä ollessa vaippa näkyy ja joskus myös muovihousut riippuu mikä vaippa käytös. Pidän vaippaa jatkuvasti yöllä muovihousut varmistaa vaipan pitävyyttä

• Anonyymi

Vappuna saattoi huomata että on vaippa oli iso teippari farkut jalassa pylly aika pyöreä kun vaippa oli aikalailla pissaa täys.

• Anonyymi

Kuljen toisinaan niin, että vaippa näkyy housujen ja paidan välistä.
      Lisäksi pidän tiukkoja housuja niin vaippa pullottaa housuissa ja muovihousut kahisee.
      Muutaman kerran on pissa tullut pippelistäni vaippaan kun naistyökaveri on ollut vieressä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      56
      10135
    2. Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...

Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel
      Ikävä
      231
      2272
    3. Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?

Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori
      Tv-sarjat
      68
      1818
    4. Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?

Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks
      Pyhäjärvi
      14
      1585
    5. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1528
    6. Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta

Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav
      Ikävä
      180
      1420
    7. Kaipaan mies sun katsetta

Ootko hylännyt mut?
      Ikävä
      54
      1146
    8. Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_
      Maailman menoa
      220
      1113
    9. Zoon hallitus hajoamassa !

H pj on lähtemässä karkuun.
      Ähtäri
      31
      1035
    10. Kristinuskon arvot käyttöön

Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric
      Luterilaisuus
      285
      981
    Aihe