Anne Borgström on vaan niin ihana!

herrasmieseinikainen

Eikös se ookki vielä sinkku ja mikäs sen horroskooppimerkki olikaan.
Mä oon aina rakastanut Annea ja se on mua vähä nuorempi joten
Anne Borgström on mun nainen,mä oon aina tuntenut sen sisälläni,
ja mä luotan vaistoihini,ettäs jätkät pitäkää näpit irti Annesta tai....
Vieä mää joku ilta istun Annen kanssa seurahuoneella ja sitte me vähän tanssahdellaan,ku se on niin pehmeä ja sopusuhtainen paketti ja sen jälkeen mä vien sen saatille,enkä enempää nyt tässä kerrokkaan,sillä Anne Borgström on mun salarakas ja kerran oikeesti rakas,mä oon aina tienny sen...

22

1015

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • stud88

      Minäpä oon nähny Annen livenä kireissä valkoisissa farkuissa. Voi pojat miten voi nainen olla hyvännäköinen.

    • JordaanilaH

      Anne on hyvin viehättävä nainen. Luomu-ilmapuntarini "neula" sojottaa siihen suuntaan.

    • wqw

      Joo Anne on nyt TODELLA todella hyvännäköinen, on nii kokonaisuus kunnossa olevan oloinen ja viehättävä, ehdottomasti suosikki Nainen isolla N:ä on

    • kepaaaaa

      Ihana nainen. lämpömittarini neula on aivan tapissa.

    • Kalunheiluttaja

      Fiksu ja kaunis aah. Pesee kaikki hölmöt lisäkebimbot 100-0

    • Khgjhgjhg

      Ei oo.

    • Helunkailuttaja

      On se, nätti ja lämminhenkinen. Ei mikään pissispölhöbimbo kuten nää Maisat ja Marttiinat. On ne muutkin meteorologit ihan hyviä, Kerttu Kotakorpi eritoten. Ehtoja naisia.

    • Tytöttykkää

      Tämä niin ihailemanne nainen ei kuitenkaan oikein ole miesten perään, unelmanne ovat sikälikin utopistisia!

    • naapelinveto

      on se nii maukas nainen tuo Anne on, kunpa sais olla kesällä hänen renkipoikana

    • annenfanittaja

      Upea nainen, Oikea Mature. Tällaisen nuorehkon 32 v miehenkin päiväuni. Kyllä kelpaisi Anne, harmi vaan kun ei tule ikinä tavoittamaan häntä.

      • tapanina54

        Oho, sä siis unelmoit lepakosta.


    • jasejason

      Oli anne nii kireissä valkoisissa farkuissa ja pakkauksena taas, on on nii ne muodot reidet ja yläpuoli tällä naisella kunnosss!

    • jotainiiFania

      Oli Anne nii TYRMÄÄVÄNÄ violetissa kokovartalo puvussa äsken, Täydellinen Naisen Vartalo, sanattomaksi vei

    • sateenkaarikansasta

      Mistä tämä tieto?

    • onseisoN

      Taas Anne kokovartalo jakussa ja nuo ihanat munkit nii törröllä, voi kuvitella kun sais kädet työntää sieltä hänen lantionseudulta takaa kiinni tiukasti nuihin nii makoisiin palloihin ja sitten...

      • pilaat.palstan

        Olet sairas. Oikeesti.


    • Leggings

      Kunpa vielä joskus laittaisi mahdollisiman ylös vyötärölle vedetyt tiukat leggingsit päälle.

      • Widehips

        Valkoiset..ihana leveä lantio.


    • PuskaRunkku

      Mistä tieto, että tämä upea kaunotar tykkää tytöistä?

    • Sukkajumala

      Oli muuten tänään ruudussa "pitkät päällä"... Voin kertoa että meni hanskahommiks 😉

    • fasfas

      Harmi, että nykyään aina hame/mekko päällä. Istuvat housut sopivat paremmin.

    • Anonyymi

      Hyvä Anne, valkoiset housut taas päällä. Jatka tällä linjalla. Hieman lyhyempiä paitoja vielä niiden kanssa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1945
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe