Mielipiteitä näitten Hallintuskadun toimista ja miten hitavat työnsä, vai hoitavatko lain mukaisesti.
Kouvolan lastensuojelu
45
2112
Vastaukset
- tired_2015
Nuku välillä ja muista ottaa lääkkeesi. Ihan ystävällisesti sitä sinulle suosittelen. Etkä läträä samaan aikaan lääkkeiden ja alkoholin kanssa. Muutkin päihteet vessanpönttöön.
- Anonyymi
HUOM! lukija vastaa wc pönttöön ei saa laittaa.mainitseasi tuotteita
- HATN
Kouvolan lasu ja poliisi kaksi maailman pahinta rikollis porukkaa.Nopeasti lopputili kaikille.
- Anonyymi
Aki Karvonen nuolee ..Näitten Päivien persettä................?????????????????? Kouvolan poliisisi päällikkö . Onko se homo tai seuaalisesti sairas ?????????? Viher piiperö AARNION HUUME KAUPPA KAVERI ??????????????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aki Karvonen nuolee ..Näitten Päivien persettä................?????????????????? Kouvolan poliisisi päällikkö . Onko se homo tai seuaalisesti sairas ?????????? Viher piiperö AARNION HUUME KAUPPA KAVERI ??????????????
Luulisi olevan seksuaaliseti sairas.Karvonen osaa mitään.Tai naisten puolelle uima-hallisissa KOUVOLA KOUVOLA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TÄÄ on TOTUUS.
- kouvo1a
Lastensuojelussa Kouvolassa tapahtuu ylilyöntejä, varmaan kuitenkin työntekijöilläkin on pelko takamuksessa työpaikkansa ja vastuunsa puolesta. Lastensuojelu toimii lainsäädännön puitteissa ja ehkä nimenomaan järjestelmän toimimattomuus voi olla se perimmäinen ongelman ydin. Toisaalta, perheillä joissa kaikki on kunnossa ei pitäisi olla huolta lastensuojelun toiminnasta. Pyrkimyksenä lastensuojelun kohdalla näkisin paremmaksi tukemisen ja ymmärtämisen kuin perheiden kuorman lisäämisen.
- hatn
Kouvolan lasulla tärkein oma maine paikka ja palkka.Myös nää turha timot samaan sarjaan.
- jdskaje
Palvelupäälikkö ja vastaavat näitä sijoituspäätöksiä tekevät raiskareille. Katsokaas nimet Kouvolan sivuilta. Siellä ihmispetojen nimet killuvat.
- Anonyymi
😜😜😜
- Anonyymi
Eivät asu hallitus kadulla .. Muuten muualla maailmmalla tämä äyrysen rötös pokukalle kuula ohtaan .. jakoko suku samaan monttuu....Rikolliselle ei pidä antaa valtaaMiksi tämmöinen roisto sekunda ämmä tappaa pentuja.
- Anonyymi
Keskustan asunnot täynä näitten sosiaali roistojen konntoreita..........
- Anonyymi
Jotka kaikki pitäisi kaasuttaa...Kaikki sosiaali konttorit
- Anonyymi
Normaali valtiossa tämmöiset lasten raiskaajat äyryset tapettaisi ja koko suku 100 v taakse päin. MISSÄ NÄÄ LASUN ÄMMIEN PENNUT KÄY KOULUA ::::::::::::::::::::: KOUVOLASSAA TULEVAT ROISTOT
- Anonyymi
Kyllä sitä aika pienistäkin syistä saa ne sosiaalitantat kotiinsa ja se on sitten aina järkytys. Parempi se on katsoa kakaroidensa perään, minä kyllä tiedän millaisia hunsvotteja kouvolassakin pyörii, mutta tytöt on tyttöjä ja pojat poikii.
- Anonyymi
Mitenkäs sitten nämä lastenvalvojat, eräs entinen lastensuojelun ämmä on niin äitien puolella, että oikein sylettää. Onkohan ukko lähtenyt aikoinaan kävelemään paremman perään kun on niin mies vihaa täynnä?
- Anonyymi
Näin on kuulemamme mukaa käynyt. Ämmä on sen jälkeen ollut täynnä vihaa miehiä kohtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on kuulemamme mukaa käynyt. Ämmä on sen jälkeen ollut täynnä vihaa miehiä kohtaan.
Aaaargh! Miten sellainen ihminen voi olla kyseisessä paikassa töissä? Eikö siellä pitäisi henkilön olla puolueeton?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkos tämä se kiero savolainen ämmä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkos tämä se kiero savolainen ämmä?
Sosiaali rotta kouvolasta kyttää jo synnytys laitoksella. Jotta saisi uusia pentuja kiusattavaksi.^^^^^^ Samakun venäjän lasten siirrot ukrainasta. Missä tää sekunda äyrynen asuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sosiaali rotta kouvolasta kyttää jo synnytys laitoksella. Jotta saisi uusia pentuja kiusattavaksi.^^^^^^ Samakun venäjän lasten siirrot ukrainasta. Missä tää sekunda äyrynen asuu
Kutsut lapsiasi jotka on otettu huostaan pennuiksi. Se kertoo aika paljon sinusta
- Anonyymi
Up.
- Anonyymi
Up.
- Anonyymi
Up.
- Anonyymi
Up.
- Anonyymi
Noh. olen lasulla töissä ja nähny, että yhtäkään nuorta ei ole huostaanotettu turhaan. Nuorilla on jokapaikassa hyvä olla, suurin ongelma on päihteet ylipäätään ja mahdollinen hyväksikäytön vaara. Vanhemmat ei suojele tosiasiassa ja mäkättää joskus. Hyvin harva on oikeasti tyytymätön. Nuoret on kasvatettu kännyköihin ja päihteisiin kiinni, sitte parjataan kuin pikkulapsi ettei hänestäkään tullu sellasta mikä on.
- Anonyymi
Tavalliset lapset muuttuvat narkkareiksi ja joutuvat seksuaalisesti hyväksikäytetyiksi hatkatessaan:
https://yle.fi/a/3-11009351
https://www.mtvuutiset.fi/videot/klipit/prog20480357#gs.453iww
Joten se siitä suojelusta.
Bisnestä se on. - Anonyymi
Voi vittu joo. On lastensuojelun työntekijöiden mielestä kodeissa isot ongelmat, kun vanhemmat mäkättää ja lapset on kännyköissä kiinni... Pitäisköhän tässä itkeä vai nauraa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavalliset lapset muuttuvat narkkareiksi ja joutuvat seksuaalisesti hyväksikäytetyiksi hatkatessaan:
https://yle.fi/a/3-11009351
https://www.mtvuutiset.fi/videot/klipit/prog20480357#gs.453iww
Joten se siitä suojelusta.
Bisnestä se on.No ei nuoria voi pitää "kiven sisässäkään" Kyllä lasulta pääsee karkaamaan ihan vapaaehtosesti. Nuorella on siinävaiheessa oikeasti ongelmia kuten päihteet tai sitä on kohdeltu omasta mielestä huonosti. Hyvin usein adhd saa vain kaverit mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei nuoria voi pitää "kiven sisässäkään" Kyllä lasulta pääsee karkaamaan ihan vapaaehtosesti. Nuorella on siinävaiheessa oikeasti ongelmia kuten päihteet tai sitä on kohdeltu omasta mielestä huonosti. Hyvin usein adhd saa vain kaverit mukaan.
Kun nuori huostaanotetaan pienten ongelmien takia päihteettömästä kodista laitokseen, jossa on päihteitä, niin ongelmat muuttuvat isoiksi.
- Anonyymi
Up.
- Anonyymi
Down.
- Anonyymi
Päihdevammasilta ja muilta hulluilta lapset pois ja pitäs vielä tehdä lisääntymiskyvyttömiks.
- Anonyymi
Tarkoitat varmaan poliisia ja lasua.Tuli pikku eerikan tapaus mieleen.Ja muut 10000 lapset 0iken pennun raiskaajat.
- Anonyymi
Lopeta W....!
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559