Käyttis Win 10. Jouduin asentamaan uudelleen Firefox selaimen. Liitännäisten Shockwave Flash ja Adblock Edge asennus ei onnistu. Mikä mättää?
Adblock asennus
14
194
Vastaukset
- lisää_infoa
Minkä virheilmoituksen se antaa? Kuvakaappaus, kiitos.
- ellin-melli
Kyllä minulla toimii kympeissä PaleMoon, FF ja Chrome Adblock Edgellä tai plussalla.
Ainoa mikä rassaa sielua on Edge-selain mainoksineen.- hgfds11
Kympissä voi asettaa oletukseksi haluamansa selaimen.
Ei rassaa Edge sen jälkeen. - ellin-melli
hgfds11 kirjoitti:
Ei rassaa Edge sen jälkeen.Kyllä se edge rassaa aina. Sen kuvake nauraa minulle. Ihan varmasti nauraa!!
- ellin-melli
ellin-melli kirjoitti:
Kyllä se edge rassaa aina. Sen kuvake nauraa minulle. Ihan varmasti nauraa!!
Se on sinulle ihan oikein, saatanan nikkivaras.
- ellin-velli
hgfds11 kirjoitti:
Ei rassaa Edge sen jälkeen.Ihanko itse keksit noin maailmaa mullistavan keksinnön?
Edge rassaa silti. - vellinelli
Ei rassssssssssaaaa kun laitat ilmastointiteipin palan kuvakkeen päälle....;) Tämän keksin ihan ite...!!!!
- ellin-veli
Maalarinteippiä ei kannata laittaa siitä jää liima kiinni kun se kuivaa.
- vellinelli
Ne maalarinteipin liimajäljet lähtee pois puhdistetulla bensiinillä liuottaen...;) Ilmastointiteipin liima ei kuivu
- frtrytuyyuiuouopio
hgfds11 kirjoitti:
Ei rassaa Edge sen jälkeen.tiedätkö kuinka vaikeaa on sen oletusselaimen muuttaminen?
- optiosanktio1
Joo....tiedän vaikeeta se on laiskalle uusavuttomalle oletusselaimen muuttaminen kun ei se ihan ajatuksenvoimalla vaihdu.
Jos hieman viitsii näpäillä muutamaa asetusta niin ei sen vaihtaminen kovin ylivoimainen pitäs olla peruskoulun oppimäärälläkää....eli.....
Asetukset > Järjestelmä >Oletussovellukset > Selain
Tuolta voi vaihtaa oletusselaimen mihin tahansa selaimeen mikä koneelle on asennettu... onko vaikeaa..???
- siinäpellaa
Chrome. Toimii kaikki.
- joensuumelli
Lataa sitten Chromiumix.
Chrome ei vaan pelaa kaikkialla hyvin. - vittumikäpaska
joensuumelli kirjoitti:
Lataa sitten Chromiumix.
Chrome ei vaan pelaa kaikkialla hyvin.Chrome myös raportoi kaiken Googlelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486178Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki664008Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t163047- 1902875
- 312768
- 402462
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132439törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/192360Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3171451- 1491448