Käyttis Win 10. Jouduin asentamaan uudelleen Firefox selaimen. Liitännäisten Shockwave Flash ja Adblock Edge asennus ei onnistu. Mikä mättää?
Adblock asennus
14
132
Vastaukset
- lisää_infoa
Minkä virheilmoituksen se antaa? Kuvakaappaus, kiitos.
- ellin-melli
Kyllä minulla toimii kympeissä PaleMoon, FF ja Chrome Adblock Edgellä tai plussalla.
Ainoa mikä rassaa sielua on Edge-selain mainoksineen.- hgfds11
Kympissä voi asettaa oletukseksi haluamansa selaimen.
Ei rassaa Edge sen jälkeen. - ellin-melli
hgfds11 kirjoitti:
Ei rassaa Edge sen jälkeen.Kyllä se edge rassaa aina. Sen kuvake nauraa minulle. Ihan varmasti nauraa!!
- ellin-melli
ellin-melli kirjoitti:
Kyllä se edge rassaa aina. Sen kuvake nauraa minulle. Ihan varmasti nauraa!!
Se on sinulle ihan oikein, saatanan nikkivaras.
- ellin-velli
hgfds11 kirjoitti:
Ei rassaa Edge sen jälkeen.Ihanko itse keksit noin maailmaa mullistavan keksinnön?
Edge rassaa silti. - vellinelli
Ei rassssssssssaaaa kun laitat ilmastointiteipin palan kuvakkeen päälle....;) Tämän keksin ihan ite...!!!!
- ellin-veli
Maalarinteippiä ei kannata laittaa siitä jää liima kiinni kun se kuivaa.
- vellinelli
Ne maalarinteipin liimajäljet lähtee pois puhdistetulla bensiinillä liuottaen...;) Ilmastointiteipin liima ei kuivu
- frtrytuyyuiuouopio
hgfds11 kirjoitti:
Ei rassaa Edge sen jälkeen.tiedätkö kuinka vaikeaa on sen oletusselaimen muuttaminen?
- optiosanktio1
Joo....tiedän vaikeeta se on laiskalle uusavuttomalle oletusselaimen muuttaminen kun ei se ihan ajatuksenvoimalla vaihdu.
Jos hieman viitsii näpäillä muutamaa asetusta niin ei sen vaihtaminen kovin ylivoimainen pitäs olla peruskoulun oppimäärälläkää....eli.....
Asetukset > Järjestelmä >Oletussovellukset > Selain
Tuolta voi vaihtaa oletusselaimen mihin tahansa selaimeen mikä koneelle on asennettu... onko vaikeaa..???
- siinäpellaa
Chrome. Toimii kaikki.
- joensuumelli
Lataa sitten Chromiumix.
Chrome ei vaan pelaa kaikkialla hyvin. - vittumikäpaska
joensuumelli kirjoitti:
Lataa sitten Chromiumix.
Chrome ei vaan pelaa kaikkialla hyvin.Chrome myös raportoi kaiken Googlelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949