KAIKKI ULVILALAISET HUOMIO!! TÄNÄÄN LIIKKUNUT VANHEMPI MIES HARMAALLA AUTOLLA KYTÄNNYT POIKIA JA EHDOTELLUT KYYTIÄ. HIUKSET HARMAAT PÄÄLTÄ KALJU! TÄYTYY JAKAA!!!!
Pedofiili harmaalla autolla
14
320
Vastaukset
- Ålhyl
Tarkempaa harmaasta autosta
- TaidatSatuilla
Menenkö kolkkaamaan. Meidän korttelissa ulvilassa on kolmella kaljuuntuvalla eläkeläisella harmaa auto...
Taidat olla sellainen patologinen valehtelija? - Taupakkala
TaidatSatuilla kirjoitti:
Menenkö kolkkaamaan. Meidän korttelissa ulvilassa on kolmella kaljuuntuvalla eläkeläisella harmaa auto...
Taidat olla sellainen patologinen valehtelija?Taidat olla sinä se valehtelija... Pidä näppisi erossa pojista, väärämieli!
- lapset-suojaan
Ilmoittakaa myös poliisille.
Luvialla joku vokotellut myös, auto punainen - nokatsotaan
oletko nyt varma?
tiedämmekö toisemme?
haluatko chattiin niin jutellaan asiasta? - elimissäminäasun
ja laitas osoite missä asun?
- UskoJoHölmö
Kerroin jo että olin vain trolli. En tiedä kuka olet, enkä tiedä edes missä vitussa joku kuppainen meri kämppinki on.
- selvälopetetaan
asia kunnossa.
- katokellehuutelet
se on hyvä että et ole ajattelemani henkilö.
jos kuulen sinusta jotain paskaa missään tai edes epäilen,
niin tässä on nyt sellainen tarjous sulle että tulet takuulla yllättymään
ja ruma huorasi myös.
sen jälkeen ei äitiskään tunnista sua eikä muijaas.
nyt en tuu lukemaan enää näitä ihan sama mitä kirjotat mut paa mielees kun vielä kerkiät mitä sanoin
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743497Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1391911Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3011641- 881524
- 801499
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531186Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001150Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois721081Uudessa testamentissa on kaksi ristiriidassa olevaa kastekäskyä
Uusi testamentti käskee kastamaan kahdella eri tavalla. Näinhän ei voi olla. Ilmiselvään ristiriitaan on löytynyt selity2881050- 631031