KAIKKI ULVILALAISET HUOMIO!! TÄNÄÄN LIIKKUNUT VANHEMPI MIES HARMAALLA AUTOLLA KYTÄNNYT POIKIA JA EHDOTELLUT KYYTIÄ. HIUKSET HARMAAT PÄÄLTÄ KALJU! TÄYTYY JAKAA!!!!
Pedofiili harmaalla autolla
14
221
Vastaukset
- Ålhyl
Tarkempaa harmaasta autosta
- TaidatSatuilla
Menenkö kolkkaamaan. Meidän korttelissa ulvilassa on kolmella kaljuuntuvalla eläkeläisella harmaa auto...
Taidat olla sellainen patologinen valehtelija? - Taupakkala
TaidatSatuilla kirjoitti:
Menenkö kolkkaamaan. Meidän korttelissa ulvilassa on kolmella kaljuuntuvalla eläkeläisella harmaa auto...
Taidat olla sellainen patologinen valehtelija?Taidat olla sinä se valehtelija... Pidä näppisi erossa pojista, väärämieli!
- lapset-suojaan
Ilmoittakaa myös poliisille.
Luvialla joku vokotellut myös, auto punainen - nokatsotaan
oletko nyt varma?
tiedämmekö toisemme?
haluatko chattiin niin jutellaan asiasta? - elimissäminäasun
ja laitas osoite missä asun?
- UskoJoHölmö
Kerroin jo että olin vain trolli. En tiedä kuka olet, enkä tiedä edes missä vitussa joku kuppainen meri kämppinki on.
- selvälopetetaan
asia kunnossa.
- katokellehuutelet
se on hyvä että et ole ajattelemani henkilö.
jos kuulen sinusta jotain paskaa missään tai edes epäilen,
niin tässä on nyt sellainen tarjous sulle että tulet takuulla yllättymään
ja ruma huorasi myös.
sen jälkeen ei äitiskään tunnista sua eikä muijaas.
nyt en tuu lukemaan enää näitä ihan sama mitä kirjotat mut paa mielees kun vielä kerkiät mitä sanoin
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938088
- 403882
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241360
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321193Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311099Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11925Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29787