Some people call me Onni
15
<50
Vastaukset
- onni_shemale
i mean some people call me shemale onni, because that's what i am really!
Heh, et taida olla mikään ruudinkeksijä.
Vapaa käännös tekstistäsi: Minä tarkoitan, että jotkut kutsuvat minua shemaleksi Onni, koska se oikeasti olen. Tituuleeraat siis itseäsi shemaleksi, mutta sehän taidat ollakin?
Mistäköhän apukoulusta olet valmistunut? 7 - vuotias veljenpoikanikin kirjoittaa sekä puhuu parempaa englantia, kuin sinä.
Häpeä imbesilli, jos osaat.
;)- aHahaHaHaa
Kuka sinulle opetti englantia? Tommi Mäkinen?? :D
- ylpeäimbesilli
Onnii kirjoitti:
Heh, et taida olla mikään ruudinkeksijä.
Vapaa käännös tekstistäsi: Minä tarkoitan, että jotkut kutsuvat minua shemaleksi Onni, koska se oikeasti olen. Tituuleeraat siis itseäsi shemaleksi, mutta sehän taidat ollakin?
Mistäköhän apukoulusta olet valmistunut? 7 - vuotias veljenpoikanikin kirjoittaa sekä puhuu parempaa englantia, kuin sinä.
Häpeä imbesilli, jos osaat.
;)Etpä olisi tainnut uskaltaa sanoa tuota kyseiselle henkilölle päin naamaa että häpeä imbesilli?
- HenkilöJoka
ylpeäimbesilli kirjoitti:
Etpä olisi tainnut uskaltaa sanoa tuota kyseiselle henkilölle päin naamaa että häpeä imbesilli?
Katkeruuksissaan toimii ilman kasvoja, ei ansaitse edes sitä. Eihän hän uskalla edes kirjoittaa tunnistettavasti. Eikä kyllä osaakaan kirjoittaa :D
- kerrankesällä
But I can call you differently, you promised, remember?
- Onnittelija
Kiva biisi. Älä oo äksyn näille palstalaisille. *rapsuttaa*
- HeiOnni
Pussataanko? <3
- mitenonnse
Plagioitko Onni jonkun toisen runoja vai oletko se profiili, joka löytyi toiselta nettisaitilta runoilijasivustolta, ja joka tänne jo kerran linkitettiin? Siinä nimimerkki oli vuonna -84 syntynyt mies.
- ÄläpäJauha
Kakkaa jos olisit nähnyt profiilin, tietäisit Oikean vuosiluvun! Linkitä se profiili tänne ;)
- KuuleFeikki
ÄläpäJauha kirjoitti:
Kakkaa jos olisit nähnyt profiilin, tietäisit Oikean vuosiluvun! Linkitä se profiili tänne ;)
Jos olet Onnii, niin häpeäisit! Toisten runojen käyttäminen omina on halpamaista. Totta kai poistit sen ketjun, jos käry kävi.
- OnniFanni
Olikohan Onni plagioinut runon? En usko.
- Kateellisten
Panettelua! ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2297053Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442917- 452380
- 1032300
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382071Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321560- 951558
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151423Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j81372Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3921359