Some people call me Onni
15
<50
Vastaukset
- onni_shemale
i mean some people call me shemale onni, because that's what i am really!
Heh, et taida olla mikään ruudinkeksijä.
Vapaa käännös tekstistäsi: Minä tarkoitan, että jotkut kutsuvat minua shemaleksi Onni, koska se oikeasti olen. Tituuleeraat siis itseäsi shemaleksi, mutta sehän taidat ollakin?
Mistäköhän apukoulusta olet valmistunut? 7 - vuotias veljenpoikanikin kirjoittaa sekä puhuu parempaa englantia, kuin sinä.
Häpeä imbesilli, jos osaat.
;)- aHahaHaHaa
Kuka sinulle opetti englantia? Tommi Mäkinen?? :D
- ylpeäimbesilli
Onnii kirjoitti:
Heh, et taida olla mikään ruudinkeksijä.
Vapaa käännös tekstistäsi: Minä tarkoitan, että jotkut kutsuvat minua shemaleksi Onni, koska se oikeasti olen. Tituuleeraat siis itseäsi shemaleksi, mutta sehän taidat ollakin?
Mistäköhän apukoulusta olet valmistunut? 7 - vuotias veljenpoikanikin kirjoittaa sekä puhuu parempaa englantia, kuin sinä.
Häpeä imbesilli, jos osaat.
;)Etpä olisi tainnut uskaltaa sanoa tuota kyseiselle henkilölle päin naamaa että häpeä imbesilli?
- HenkilöJoka
ylpeäimbesilli kirjoitti:
Etpä olisi tainnut uskaltaa sanoa tuota kyseiselle henkilölle päin naamaa että häpeä imbesilli?
Katkeruuksissaan toimii ilman kasvoja, ei ansaitse edes sitä. Eihän hän uskalla edes kirjoittaa tunnistettavasti. Eikä kyllä osaakaan kirjoittaa :D
- kerrankesällä
But I can call you differently, you promised, remember?
- Onnittelija
Kiva biisi. Älä oo äksyn näille palstalaisille. *rapsuttaa*
- HeiOnni
Pussataanko? <3
- mitenonnse
Plagioitko Onni jonkun toisen runoja vai oletko se profiili, joka löytyi toiselta nettisaitilta runoilijasivustolta, ja joka tänne jo kerran linkitettiin? Siinä nimimerkki oli vuonna -84 syntynyt mies.
- ÄläpäJauha
Kakkaa jos olisit nähnyt profiilin, tietäisit Oikean vuosiluvun! Linkitä se profiili tänne ;)
- KuuleFeikki
ÄläpäJauha kirjoitti:
Kakkaa jos olisit nähnyt profiilin, tietäisit Oikean vuosiluvun! Linkitä se profiili tänne ;)
Jos olet Onnii, niin häpeäisit! Toisten runojen käyttäminen omina on halpamaista. Totta kai poistit sen ketjun, jos käry kävi.
- OnniFanni
Olikohan Onni plagioinut runon? En usko.
- Kateellisten
Panettelua! ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202760Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472417Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262202Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o372166Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581778Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121312Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181309- 661165
- 551160
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?41125