Tässä yksi tarina:
http://lizthecat.blogspot.fi/2015/08/metsastysrikos-valkealassa.html
Lavastetut susien auton alle jäämiset...
17
116
Vastaukset
- kulaggi
Onkohan otus tutkittu Oululaista laitosta pätevämmässä paikassa, sekulilta näyttäisi.
- blog1sti
Ei taidettu tutkia missään... Mikä on sekuli?
- kulaggi
Sekuli on suden ja koiran risteymä, joka Bernin sopimuksen mukaan tulee poistaa luonnosta sutta geneettisesti saastuttamasta.
- jahtieinari
kulaggi kirjoitti:
Sekuli on suden ja koiran risteymä, joka Bernin sopimuksen mukaan tulee poistaa luonnosta sutta geneettisesti saastuttamasta.
ja näin kirjoittaa petovihaaja ja metsästäjä joka ei erota edes jäniksen jälkiä suden jäljistä. Tiedoksesi että eiköhän ko Oululainen laitos ole tehnyt huomattavsti luotettavamman tutkimustuloksen kuin sinun idioottimainen sekulikommenttisi pelkän kuvan perusteella. Aivojen käyttö on sallittua/toivottavaa kommentoitaessa jotakin asiaa.
- kulaggi
jahtieinari kirjoitti:
ja näin kirjoittaa petovihaaja ja metsästäjä joka ei erota edes jäniksen jälkiä suden jäljistä. Tiedoksesi että eiköhän ko Oululainen laitos ole tehnyt huomattavsti luotettavamman tutkimustuloksen kuin sinun idioottimainen sekulikommenttisi pelkän kuvan perusteella. Aivojen käyttö on sallittua/toivottavaa kommentoitaessa jotakin asiaa.
Petohalaajahan minä olen, koska tahdon luontoon oikeita petoja sekulien sijaan.
- Sussiunatkoo
Sekuli on, liian pienipää ja liian pitkätkorvat.
Taajamasusi - Harmaasudesta koirasuteen - Tiivistelmä
www.taajamasusi.com/.../585-harmaasudesta-koira...
Översätt den här sidan
24 maj 2013 - Minne hävisi aito suomalainen villisusi? Tulevatko lapsemme muistamaan meidät sukupolvena, joka suojeluinnoissaan tuhosi aidon ..
Oulussa eivät saa selvää DNA:n perusteella koirasta ja vielävähemmän oikeastasudesta.
Metsätäjiä tuomittu korvauksiin korasuden surmaamisesta.
Taajamasusi - Suden tuntomerkkejä ladattu 370 000 kertaa
www.taajamasusi.com/.../596-suden-tuntomerkeill...
Översätt den här sidan
Taajamasusi, 18.8.2014: Suden ja koirasuden eroavaisuuksia esitellään kevättalvella 2014 julkaistussa enlanninkielisessä oppaassa The Grey Wolf: Preserved ...
- luonnnonsuojelija
Kulaggin postaus on hyvä ja looginen, onko tietoa oliko sekarotuinen, minuakin suden ja luonnonsuojelu kiinnostaa.
- Anttilantiellä
En tiedä tutkittiinko ruumista. Lehtijutun mukaan ainakin kyseessä oli ihan oikea susi.
Mun mielestä tuo kulaggi ja hänen kaltaisensa saisi poistaa ihmiskuntaa saastuttamasta. Toivottavasti ei ole päässyt lisääntymään, mutta luultavastihan nussii vain metsästyskoiraansa. - niksipirkasta
Anttilantiellä kirjoitti:
En tiedä tutkittiinko ruumista. Lehtijutun mukaan ainakin kyseessä oli ihan oikea susi.
Mun mielestä tuo kulaggi ja hänen kaltaisensa saisi poistaa ihmiskuntaa saastuttamasta. Toivottavasti ei ole päässyt lisääntymään, mutta luultavastihan nussii vain metsästyskoiraansa.Osta vaikka k-raudasta paksut nahkarukkaset, tämä vinkki oli niksipirkassa. Kun harrastaa koiransa kanssa, pujottaa rukkaset etutassuihin, näin menetellen yläkehoon ei tule raapimisjälkiä ja koirasikin saa pitää kyntensä.
- MyösKuonokoppa
Rukkasesta, jotkin koirat saattavat purra niskaan eläinharrastuksissanne.
- metsästäjänseksi
Kyllä mä luulen että ne vaan takaapäin...Eli rukkasia ei tarvita, mutta kuonokoppa voi olla hyvä. Lukeekohan nuo nyt tämän vinkin? Metsästäjät kun tuppaa olemaan peräkamarin poikia tai sitten niiltä vaimot lähtee komeempien ja fiksumpien matkaan niin koiria tarvitaan.
Sanomattakin on selvää, että itse en ns. eläinseksiä hyväksy vaan musta se on ehkä inhottavinta mitä on. - tarviikotaksiakukkaa
metsästäjänseksi kirjoitti:
Kyllä mä luulen että ne vaan takaapäin...Eli rukkasia ei tarvita, mutta kuonokoppa voi olla hyvä. Lukeekohan nuo nyt tämän vinkin? Metsästäjät kun tuppaa olemaan peräkamarin poikia tai sitten niiltä vaimot lähtee komeempien ja fiksumpien matkaan niin koiria tarvitaan.
Sanomattakin on selvää, että itse en ns. eläinseksiä hyväksy vaan musta se on ehkä inhottavinta mitä on.Josko koiravihjauksen aloittaja on bottomasemassa ja koiransa topasemassa nylkyttää tätä kannikkaan, rukkaset tassuissa ovat hyvinkin tarpeelliset.
Samaa mieltä viimeisen virkkeesi kanssa.. - SaantiOnVarma
tarviikotaksiakukkaa kirjoitti:
Josko koiravihjauksen aloittaja on bottomasemassa ja koiransa topasemassa nylkyttää tätä kannikkaan, rukkaset tassuissa ovat hyvinkin tarpeelliset.
Samaa mieltä viimeisen virkkeesi kanssa..Sanomattakin on selvää, että koiravihjauksen aloittaja ei ole tälläkään tavalla pervo. Eikä niin puutteessa että pitäisi eläinten kanssa sekstata :)
- koripalloilija
SaantiOnVarma kirjoitti:
Sanomattakin on selvää, että koiravihjauksen aloittaja ei ole tälläkään tavalla pervo. Eikä niin puutteessa että pitäisi eläinten kanssa sekstata :)
Sanomattakin on selvää mitä hänestä tulee ajatella, koska aloittaa vihjailut koiran kanssa parittelusta))
- sekulinrakastajatriviin
voi herranjumala mitä visservassereita täälläki on. ettekö te tajua että kohta sille teidän rakastamalle "sudellekin" käy sillee että niistä ajan kanssa tulee semmonen rotu, että ovat 90% vesikauhuista villikoiraa, ellei niitä sekuleita ota sieltä joukosta pois mitkä on just niitä pahimpia rottaelukoita jotka tappaa niitä ihmisten lemmikkejä. jeesus...
- Poissekulit
Pohjanmaalainen ammattiuransa tietoliikennetekniikan opettajana ja yrittäjänä toiminut Kaj Granlund on tehnyt mielenkiintoisen tutkielman aiheesta koirasudet. Hän on vertaillut susien ja koirasusien eroja ulkomuodon ja kallon perusteella. Tätä eivät tee ollenkaan nykyiset Rktl:n susitutkijat. Heitä eivät kiinnosta morfologiset tutkimukset tai kallotutkimukset, vaan he perustavat väitteensä susien puhtaudesta vain ja ainoastaan dna-tutkimuksiin. Kaiken lisäksi he tuhoavat polttamalla kallot ja turkit, joista olisi voinut tutkia lajityypillisiä värituntomerkkejä ja turkin rakennetta kuten karvan pituutta, karkeutta tai tuuheutta.
Dna-tutkimukset susien osalta ovat Suomessa vain yhden tahon eli Oulun Yliopiston ja professori Jouni Aspin hallussa. Tämän tahon tiivis yhteistyö Rktl:n suurpetotutkijoiden kanssa tuottaa mahdollisesti ennakkoasennoitunutta tulkintaa dna-näytteistä. Aspi on myös ollut ohjaamassa Eeva Jansson tuoretta väitökirjatutkimusta susien geeneistä.
Kysymys yhteiskunnan arvomaailmasta
Kuinka korkealle sudet ja petojen oikeudet pitää arvostaa? Mielellään suojelemme luontoa ja sen monimuotoisuutta, mutta halutaanko sitä tehdä monen muun tärkeän asian kustannuksella. Mikä on susien aiheuttaman turvattomuuden ja konfliktin hinta? Pelkoa ei tarvitse kenenkään lietsoa, se syntyy itsestään vaaran kokemuksesta susien liikkuessa pihapiireissä. Kuka korvaa lapsille menetetyn lapsuuden, kun metsiin ja luontoon ei uskalla mennä ja koulumatkatkin täytyy kulkea susilauman kohtaamisen varautuen?
Säästämme nykyään monista välttämättömistä toiminnoista. Mistä yhteiskunnan palveluista vähennetään susimiljoonat? Näille kustannuksille pitää löytyä kohtuullinen raja, joka on kansalaisten enemmistön hyväksymä. Susien äärisuojelu on yhteiskunnalle kohtuuttoman kallista. Varsinkin, kun kyseessä ei ole maailmanlaajuisesti tai edes eurooppalaisittain uhanalainen laji. - heiheiii
Päivän paras:
"Kuka korvaa lapsille menetetyn lapsuuden, kun metsiin ja luontoon ei uskalla mennä"
Taitaa mennä tietokone- ja matkapuhelinfirmojen piikkiin metsään menemättömyys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100