Skepsiksen tulisi kiittää kirkkoa!

Rippileirien-puolesta

Skepsis ry on perustettu kamppailemaan kaikkea taikauskoa vastaan, niinkun tiedätte. Se vastustaa kädestä ennustamista, astrologiaa, taikuutta ja noitavoimilla parantamista. Skeptikoilla on tapana sanoa, että mitään yliluonnolista ei ole olemassa, kaikki voidaan osoittaa menevän luonnonlakien mukaan.

Skeptikot eivät kuitenkaan kerro kaikkea. Kirkko on käynyt taistelua tuhansia vuosia noitia ja pahuuden valtoja vastaan. Pahuuden tekijöitä ja noitavoimien käyttäjiä on paljastettu kansan keskuudesta ja saatettu oikealle tuomiolle. Kirkoissa on saarnattu luopumaan Saatanasta herrana ja panemaan uskonsa Jumalaan. Tätä kaikkea ei ole tehty turhaan. Emme nyt eläisi tällaisessa maailmassa ilman tuota vuosisatojen uurastusta.

Onhan se helppo sanoa, että noitien tuhoaminen oli moraalitonta, mutta toisaalta ollaan ylpeitä maailmasta jossa ei enää ole mitään yliluonnollista. Jonkin verran kaksinaismoralistista skeptikoita noukkia rusinat pullasta kun muut ovat joutuneet tekemään likaisen työn. Ei ollut pimeinä aikoina skeptikoista tietoakaan ja nykyisenkin valossa: olisiko heistä ollut juurimaan kaikki se pahuuden voima ja vastustamaan todellisia taikavoimia, joita eivät ota edes tosissaan.

Menkää lapset rippileireille oppimaan todellista historiaa näistä noita-asioista. Kirkon työntekijät kertovat teille totuuden, eivät skeptikotprotuleireillään. Protuleirillä varmasti saa pelata spiritismiä iltaisin, rippileirillä ei.

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gjgjdkskw

      Jos Jeesus olisi elänyt 1600-1800 luvulla,
      niin olisitte tappaneet Hänet noitana!

      ja

      katekismuksen oppineen mukaan Jeesus ei ilmeisesti
      tervetullut uudestaan, hän levittää Jeesusta elukkana
      teurastavan rikollisuuden oppia:
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/10558668#comment-54486271
      "TEU.
      2.4.2012 09:30
      2. jUMALA HEITTI KRISRTUKSEN PÄÄLLE KAIKKIEN IHMISTEN SYNTIVELAN
      JA HEIDÄN ANSAITSEMANSA RANGAISTUKSEN , JA HÄN OLI " LYÖTYNÄ "
      HEIDÄN RIKKOMUSTENSA TÄHDEN JAKEET 4-5. . HÄNESSÄ ITSESSÄÄN EI OLLUT VÄÄRYYTTÄ EIKÄ SYNTIÄ , VAAN HÄN KANTOI TOISTEN SYNNIT . JUMALAN KARITSANA , HÄNET TEURASTETTIIN, VERI UHRINA SYNTISTEN PUOLESTA ."

      Ja monet papitkin pilkkaa Jeesusta...:
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/9823701/#comment-49138876
      "Mutta alkuperäiseen kommenttiin liittyen vastaan, että Jeesus oli äpärä. Siitäkin huolimatta, että ilmaisu on ruma.
      Antti-pappi "

      KRISTILLISET, Jeesuksen opetuslapset ja Jeesuksen seuraajat jotka paransi sairaita ja eivät alkaneet uskomaan tapettiin KRISTITTYJEN toimesta; mm Paavalin ja sen herran tahdosta:
      1.Korinttolaiskirje:
      15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos

      2 Korinttolaiskirje 12:
      7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
      8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

      Paavali ei raamatun mukaan saanut eroa saatanasta joten se sama saatana on edelleen rikollisen kristinuskon uskovaisten ja uskovaisten herra jumalien herra!

      Jeesus ei ole rikollisen kristinuskon seurakuntien perustaja vaikka niin uskotaan/väitetään.
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Paavalin_kirjeet
      "Apostoli Paavali oli ensimmäisen kristillisen sukupolven merkittävin uskonoppinut. Hän julisti evankeliumia ja perusti seurakuntia kolmen vuosikymmenen ajan Rooman valtakunnan itäosiin."

      Siis rikollisilla ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia eikä Jeesuksen opetuslapsia opettajina. Joten ttiedätte ja tunnette oman todellisen herranne jolle uskontunnustuksen olette antaneet Jumalasta ja ihmisyydestä luopuneina järjettöminä sekä ymmärtämättöminä olioina! ...tai miksi kustutaan ihmisyydestä luopunutta ikuiesta rikollista, peto elukaksikko?
      '

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 188
      2146
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      2002
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      160
      1699
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      139
      1624
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1247
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1224
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      12
      1155
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    Aihe