Skepsis ry on perustettu kamppailemaan kaikkea taikauskoa vastaan, niinkun tiedätte. Se vastustaa kädestä ennustamista, astrologiaa, taikuutta ja noitavoimilla parantamista. Skeptikoilla on tapana sanoa, että mitään yliluonnolista ei ole olemassa, kaikki voidaan osoittaa menevän luonnonlakien mukaan.
Skeptikot eivät kuitenkaan kerro kaikkea. Kirkko on käynyt taistelua tuhansia vuosia noitia ja pahuuden valtoja vastaan. Pahuuden tekijöitä ja noitavoimien käyttäjiä on paljastettu kansan keskuudesta ja saatettu oikealle tuomiolle. Kirkoissa on saarnattu luopumaan Saatanasta herrana ja panemaan uskonsa Jumalaan. Tätä kaikkea ei ole tehty turhaan. Emme nyt eläisi tällaisessa maailmassa ilman tuota vuosisatojen uurastusta.
Onhan se helppo sanoa, että noitien tuhoaminen oli moraalitonta, mutta toisaalta ollaan ylpeitä maailmasta jossa ei enää ole mitään yliluonnollista. Jonkin verran kaksinaismoralistista skeptikoita noukkia rusinat pullasta kun muut ovat joutuneet tekemään likaisen työn. Ei ollut pimeinä aikoina skeptikoista tietoakaan ja nykyisenkin valossa: olisiko heistä ollut juurimaan kaikki se pahuuden voima ja vastustamaan todellisia taikavoimia, joita eivät ota edes tosissaan.
Menkää lapset rippileireille oppimaan todellista historiaa näistä noita-asioista. Kirkon työntekijät kertovat teille totuuden, eivät skeptikotprotuleireillään. Protuleirillä varmasti saa pelata spiritismiä iltaisin, rippileirillä ei.
Skepsiksen tulisi kiittää kirkkoa!
1
66
Vastaukset
- gjgjdkskw
Jos Jeesus olisi elänyt 1600-1800 luvulla,
niin olisitte tappaneet Hänet noitana!
ja
katekismuksen oppineen mukaan Jeesus ei ilmeisesti
tervetullut uudestaan, hän levittää Jeesusta elukkana
teurastavan rikollisuuden oppia:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10558668#comment-54486271
"TEU.
2.4.2012 09:30
2. jUMALA HEITTI KRISRTUKSEN PÄÄLLE KAIKKIEN IHMISTEN SYNTIVELAN
JA HEIDÄN ANSAITSEMANSA RANGAISTUKSEN , JA HÄN OLI " LYÖTYNÄ "
HEIDÄN RIKKOMUSTENSA TÄHDEN JAKEET 4-5. . HÄNESSÄ ITSESSÄÄN EI OLLUT VÄÄRYYTTÄ EIKÄ SYNTIÄ , VAAN HÄN KANTOI TOISTEN SYNNIT . JUMALAN KARITSANA , HÄNET TEURASTETTIIN, VERI UHRINA SYNTISTEN PUOLESTA ."
Ja monet papitkin pilkkaa Jeesusta...:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9823701/#comment-49138876
"Mutta alkuperäiseen kommenttiin liittyen vastaan, että Jeesus oli äpärä. Siitäkin huolimatta, että ilmaisu on ruma.
Antti-pappi "
KRISTILLISET, Jeesuksen opetuslapset ja Jeesuksen seuraajat jotka paransi sairaita ja eivät alkaneet uskomaan tapettiin KRISTITTYJEN toimesta; mm Paavalin ja sen herran tahdosta:
1.Korinttolaiskirje:
15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos
2 Korinttolaiskirje 12:
7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.
Paavali ei raamatun mukaan saanut eroa saatanasta joten se sama saatana on edelleen rikollisen kristinuskon uskovaisten ja uskovaisten herra jumalien herra!
Jeesus ei ole rikollisen kristinuskon seurakuntien perustaja vaikka niin uskotaan/väitetään.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Paavalin_kirjeet
"Apostoli Paavali oli ensimmäisen kristillisen sukupolven merkittävin uskonoppinut. Hän julisti evankeliumia ja perusti seurakuntia kolmen vuosikymmenen ajan Rooman valtakunnan itäosiin."
Siis rikollisilla ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia eikä Jeesuksen opetuslapsia opettajina. Joten ttiedätte ja tunnette oman todellisen herranne jolle uskontunnustuksen olette antaneet Jumalasta ja ihmisyydestä luopuneina järjettöminä sekä ymmärtämättöminä olioina! ...tai miksi kustutaan ihmisyydestä luopunutta ikuiesta rikollista, peto elukaksikko?
'
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984