Apua Tarvitaan paypal!!!

Hermo901

Ostin eilen paysafecardin kun oli tarkoitus ostaa netistä yksi nimeltä mainitsematon tuote ja tajusin että paysafecard ei käy siellä ( -.- ). Tietääkö joku turvallisen sivun mistä voi vaihtaa rahat paypal tilille tai olisiko joku innostunut vaihtamaan! Pitäisi viimeistään lauantai iltana saada asia hoidettua! Kiitos jo valmiiksi :))

5

236

Äänestä

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opti0

Mutta mikä tämä paysafecard on ja mistä sen saa?

• jofiououo

Maksukortti kai, voi olla saman firman, mutta en tiedä kävisikö täällä. Paypal on ihan nettipankki, jossa ei korttia käytetä. Jenkeissä voi olla kivijalkakaupoissa sellaiset maksupäätteet, joissa käytetään paypal-korttia, siis voisi ehkä ulkomailla käydä? Ei niitä käytetä varmaan kuin edistyksellisissä kaupoissa, joilla on rahaa.

• PankinKauttaPelaa

Olen itse maksanut PayPalin kautta siten, että rekisteröidyin jäseneksi sen sivuilla. Siellä annetaan pankkitunnukset, miltä tililtä ne perii rahan. Valuuttakurssierosta voi tulla hintaan eroa ja palvelumaksu on ollut jotain 3,95 $ ennen, nyt varmaan enemmäkin.

Kotimaisen pankin kautta maksetaan siis, laskut tulevat tai näkyvät kotimaan pankin tilillä pari-kolme päivää myöhemmin. Myyjän raha pidetään siellä, kunnes ostoksen varoaika on kulunut loppuun ja (avokauppa) sulkeutuu. Sinä aikana oli ainakin joskus mahdollista palauttaa tavara, mutta ei niitä kannata palauttaa, kun lähettely maksaa. Tilaan itse pelkästään sellaista, mikä on varmaa.

Tavallinen ostaja avaa siis ostotilin (buy)
      https://www.paypal.com/fi/webapps/mpp/home. Ulkomaan ostosten kanssa usein pelkää, että jos sitä ei saa tms. Olen saanut melkein kaiken, mutta joku kirja on jäänyt matkalle. Niistä voi valittaa, vaikka suuret kaupat ohjaavat vain nettisivuilla.

• KokeileKyllSeSiitä

Paypal pelaa sähköpostilla tai ennen pelasi, mutta ensin sinun pitää rekisteröityä Paypaliin. Tee se nyt ensin ja sitten sähköposti jos sitä käytetään laita luotettava, putsaa kotikone, ettei ole troijalaisia. Gmailissä voi tarkistaa, onko käynyt muita koneita. Ole tarkko tietoturvan kanssa ja aja usein virustorjunta ja malware-ohjelmat.

• hkfkahfhakfh

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      41
      1897
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      710
      1280
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      99
      1031
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      102
      908
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      894
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      66
      751
    7. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      33
      632
    8. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      68
      518
    9. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      13
      508
    10. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      78
      501
    Aihe