Paikallislehdessä oli taas mamu propagandakirjoitus.Yks aikuinen saa rahaa vain 317€/kk. Kulut maksaa valtio,mitä väliä sillä maksaako kulut valtio vai kunta,kun veronmaksajien pussista se kuitenkin on pois.Tuo raha ei riitä edes puhelinlaskuun sillä ulkomaan puhelut tulee kalliiksi.Taannoin katselin erään "pakolaisen"varustusta,vaatteet ainakin oli niin kalliit että itse en viitsi vaatteisiin niin paljoa laittaa,puhelin n.600€ .Varmastikin tuo summa on vain perustulo,sillä sossutäti antaa harkinnanvaraista tukea jokaiselle tarvitsijalle,paitsi suomalaiselle joka on maksanut elämänsä ajan verot suomeen ja vielä pienestä eläkkeestäkin.Olisipa hauska tietää miten suomi lähtee nousuun sillä,että tänne tuodaan laivalasteittain sosiaalipummeja?Onhan meillä niitä ihan omastakin takaa,että ei niitä ihan ulkomailta tarvitse tänne tuoda.
Mänttä-Vilppulan
2
179
Vastaukset
- Pitääalkaakanspummiksi
Minä yrittäjänä vastustan sitä että me veronmaksajat joudumme kustantamaan jo omanmaan työttömienarmeijan elatusta nämä ulkomailta tulevat elätit. Saavat sitten 100 tai 200 euroa,niin jokatapauksessa Suomalainen veronmaksaja häviää ja samalla häviää Suomalainen työtön tai yh ja mitä niitä kaikkia sostuilla eläviä loisia tässä maassa oikein onkaan.
- jotainiloistakin
Onneksi edes vanhus ja vammaispalveluista säästetään sekä koulutuksesta.Iloinen asia myöskin on se,että ei tarvitse miettiä mihin rahansa käyttää kun verotus senkun kiristyy,kun nämä meidän uudet veronmaksajat eivät aluksi tuota mitään,mutta onneksi ovat hyvin koulutettuja,koneinsinöörejä,lääkäreitä sekä opettajia.Ikävä vaan että ne tutkintopaperit jäi sinne jonnekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel353635Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1312475Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v381992Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen101583Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.761566Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma561356- 671250
Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e671227Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen681194- 681153