Mänttä-Vilppulan

tämäköonunelma

Paikallislehdessä oli taas mamu propagandakirjoitus.Yks aikuinen saa rahaa vain 317€/kk. Kulut maksaa valtio,mitä väliä sillä maksaako kulut valtio vai kunta,kun veronmaksajien pussista se kuitenkin on pois.Tuo raha ei riitä edes puhelinlaskuun sillä ulkomaan puhelut tulee kalliiksi.Taannoin katselin erään "pakolaisen"varustusta,vaatteet ainakin oli niin kalliit että itse en viitsi vaatteisiin niin paljoa laittaa,puhelin n.600€ .Varmastikin tuo summa on vain perustulo,sillä sossutäti antaa harkinnanvaraista tukea jokaiselle tarvitsijalle,paitsi suomalaiselle joka on maksanut elämänsä ajan verot suomeen ja vielä pienestä eläkkeestäkin.Olisipa hauska tietää miten suomi lähtee nousuun sillä,että tänne tuodaan laivalasteittain sosiaalipummeja?Onhan meillä niitä ihan omastakin takaa,että ei niitä ihan ulkomailta tarvitse tänne tuoda.

2

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitääalkaakanspummiksi

Minä yrittäjänä vastustan sitä että me veronmaksajat joudumme kustantamaan jo omanmaan työttömienarmeijan elatusta nämä ulkomailta tulevat elätit. Saavat sitten 100 tai 200 euroa,niin jokatapauksessa Suomalainen veronmaksaja häviää ja samalla häviää Suomalainen työtön tai yh ja mitä niitä kaikkia sostuilla eläviä loisia tässä maassa oikein onkaan.

• jotainiloistakin

Onneksi edes vanhus ja vammaispalveluista säästetään sekä koulutuksesta.Iloinen asia myöskin on se,että ei tarvitse miettiä mihin rahansa käyttää kun verotus senkun kiristyy,kun nämä meidän uudet veronmaksajat eivät aluksi tuota mitään,mutta onneksi ovat hyvin koulutettuja,koneinsinöörejä,lääkäreitä sekä opettajia.Ikävä vaan että ne tutkintopaperit jäi sinne jonnekin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut ja Tall poppy -syndrooma

Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky
      Maailman menoa
      7
      4815
    2. Oot mahtava tyyppi

En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot
      Ikävä
      44
      4704
    3. Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa

Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va
      Maailman menoa
      180
      3845
    4. Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla

nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty
      Maailman menoa
      42
      3613
    5. Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?

He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun
      Maailman menoa
      113
      3574
    6. Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti

– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm
      Maailman menoa
      64
      3070
    7. Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta

ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,
      Maailman menoa
      111
      2022
    8. Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys

Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo
      Ikävä
      12
      1090
    9. Elämäni rakkaus

Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten
      Ikävä
      63
      897
    10. Millainen mulle

Sitten sopisi?
      Ikävä
      93
      812
    Aihe