Paikallislehdessä oli taas mamu propagandakirjoitus.Yks aikuinen saa rahaa vain 317€/kk. Kulut maksaa valtio,mitä väliä sillä maksaako kulut valtio vai kunta,kun veronmaksajien pussista se kuitenkin on pois.Tuo raha ei riitä edes puhelinlaskuun sillä ulkomaan puhelut tulee kalliiksi.Taannoin katselin erään "pakolaisen"varustusta,vaatteet ainakin oli niin kalliit että itse en viitsi vaatteisiin niin paljoa laittaa,puhelin n.600€ .Varmastikin tuo summa on vain perustulo,sillä sossutäti antaa harkinnanvaraista tukea jokaiselle tarvitsijalle,paitsi suomalaiselle joka on maksanut elämänsä ajan verot suomeen ja vielä pienestä eläkkeestäkin.Olisipa hauska tietää miten suomi lähtee nousuun sillä,että tänne tuodaan laivalasteittain sosiaalipummeja?Onhan meillä niitä ihan omastakin takaa,että ei niitä ihan ulkomailta tarvitse tänne tuoda.
Mänttä-Vilppulan
2
297
Vastaukset
- Pitääalkaakanspummiksi
Minä yrittäjänä vastustan sitä että me veronmaksajat joudumme kustantamaan jo omanmaan työttömienarmeijan elatusta nämä ulkomailta tulevat elätit. Saavat sitten 100 tai 200 euroa,niin jokatapauksessa Suomalainen veronmaksaja häviää ja samalla häviää Suomalainen työtön tai yh ja mitä niitä kaikkia sostuilla eläviä loisia tässä maassa oikein onkaan.
- jotainiloistakin
Onneksi edes vanhus ja vammaispalveluista säästetään sekä koulutuksesta.Iloinen asia myöskin on se,että ei tarvitse miettiä mihin rahansa käyttää kun verotus senkun kiristyy,kun nämä meidän uudet veronmaksajat eivät aluksi tuota mitään,mutta onneksi ovat hyvin koulutettuja,koneinsinöörejä,lääkäreitä sekä opettajia.Ikävä vaan että ne tutkintopaperit jäi sinne jonnekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371984
- 49836
- 85834
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7701Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35691Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27600- 62527
- 43477
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28469Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78447