iPad 2 tabletissa oli ennen toisen henkilön ID ja nyt kun olen laittanut oman ID sähkö[email protected] tunnuksen jolla olen päivittänyt uusimman iOS päivityksen ja se näkyy asetuksissakin. Mutta kun AppleStoresta hakee ilmaisohjelmiin uusimmat päivitykset niin kysytään tuota vanhaa ID-tunnusta. Miten sen saan nollattua ilman että koko iPad2 pitää uudelleenasentaa tehdasasetuksiin, koneessa kun paljon valokuvia ym. Voiko olla näin vaikeaa. Vanhan tunnuksen salasanaa en enää mistään saa, joten ID:n poisto ainut keino, jos se nyt Applen laitteessa edes onnistuu.
IPad2 vaatii vanhan ID tunnuksen päivityksissä
VanhaIDpois
1
128
Vastaukset
- sdfsadfadsf
Poista vanhalla ID:lla asennetut ohjelmat. Jos vanha käyttäjä on ostanut jotain ohjelmia ja asentanut ne, niin käyttöoikeus niihin on hänellä. Sinä et saa päivityksiä niihin, siksi se kysyy vanhan tunnuksen salasana.
Sama juttu kaikissa muissakin tableteissa ja kännyköissä, myös Androideissa.
Ennen laitteen käytönottoa uudella tunnuksella pitää tehdä nollaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1792996
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642576- 2032220
- 731849
- 1021783
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91651- 1041479
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171161- 811120
- 951079