Miksei mitään tapahdu?

ihmetyellätäytyy

Onko Marttila kuollut käpykylä, josta kaikki nuoret ovat muuttaneet pois ja kalkkikset enää jäljellä?

13

460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siitäsejohtuu

      Juu, taitavat olla kaikki mustikkametsällä eivätkä ole ymmärtäneet hankkia liikkuvaa laajakaistaa.

    • miesvaiNaine

      Kyllä on. Muistaakseni kylässä paljon aikamiespoikia joita äidit vahtivat ikkunoistaan, pari kissaa kävelee kylän raitilla. Peräkylä, ja varsin sisäänlämpiävä sellainen. En tiedä onko siellä yritystoimintaa paljoa. Kuljetustoimintaa oli joskus ja kauppa.

      • arttu699999

        ei täällä naisiakaan missään näe,muutakuin
        salen kassaneidit,tai tietysti rouvat,nättejä,
        kun ovat;)


    • vanhatpojat

      Juu Marttilassa ei oo oikein mitään. kaikki on kuollutta. Pankki ollillassa lopetti ? Myös kauppa. Nuorta väkeä ei ole. Toisia kytätään ja juuri niitä aikamiespoikia vahdataan jotka ovat jääneet äiteen ja isän vahdittaviksi. Työttömiä on jotka ja konkurssikypsiä yrityksiäkin tiedän olevan, mutta niistä ei puhuta. Tarvittaisiin paljon elämää tälläisiin pikkukyliin joissa elämä vaan velloo päivästä toiseen. Kuka sinne tahtoo ? Talvella yhtä mustaa tietä vaan tuijottamaan ? Pitäisi keksiä jotain.

      • vaatteetkuluu

        Niin siinä on käynyt. Nyttenkään ei ole kuukauteen tiullut uusia viestejä ja uusinkin taisi olla naapurikunnan puolelta. On ikävää, että naapurit joutuvat huolehtimaan marttilalaisten ajatuksenkulusta.


      • älävitt...iletoisille

        Miksi kukaan kirjoittelisi vit..lijoille.... heti haukutaan ja ivaillaa ja itse ollaan muka olevinaan parempia....
        En minä ainakaan..


      • kiitossiittä
        älävitt...iletoisille kirjoitti:

        Miksi kukaan kirjoittelisi vit..lijoille.... heti haukutaan ja ivaillaa ja itse ollaan muka olevinaan parempia....
        En minä ainakaan..

        Kylläpäs vaan kirjoitit.


      • onseihmeellistä

        Taaskaan ei ole ilmeisesti kuukauteen tapahtunut yhtikäs mitään, jos vanhat merkit paikkansa pitävät?


      • eitänneilmoitella

        Toisille on ja toisille ei, mitäs voit!


    • gabttt

      saisko Marttilasta päiväkahvi seuraa. Olen Espoosta. kiitos

    • mullaonikäväsua

      Asuu siellä ainakin yksi ihana aikuinen mies. Ja täällä taas yksi tyhmä, joka ilmeisesti loukkasi häntä niin, että pelkää kaiken yhteisen loppuneen. :(

    • nnnnnpo

      HALOOOOO EI OOOOOO
      MARTTILA ON MAHTAVA PLÄÄTSS SILLÄ AION MUUTTAA MARTTILAA AIKUSENA OON NY TEINI SIKS KU SIEL ON KAIKKEEE KIVAA

    • RauhaisaKaveri

      Positiivisena puolena voi siis sanoa, että on rauhallinen paikka

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5750
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3637
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      221
      1836
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1752
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1202
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      278
      929
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe