Lähden parin viikon matkalle Kiovaan syyskuun alussa. Koska en ole koskaan käynyt Ukrainassa, olisin kiitollinen matkavinkeistä.
Hotelli on jo varattuna päärautatieaseman läheltä, eikä maksanut paljoa. Mites autonvuokraus? Netissä Hertz tarjoaa noin 250 € kahdeksi viikoksi. Tarkoittaako tämä samaa kuin monessa muussa paikassa eli paikallisesta liikkeestä saa esim 150 €? Skoottereita en netistä löytänyt. Sääennustehan tarjoaa mopokelejä. Kotimainen ajokortti riittänee.
Nähtävyyksistä en tiedä muita kuin Maidan ja Tsernobyl. Yhden varoituksen olen saanut kaverilta pysyä poissa Dneprin itärannan huumepuistosta.
Mites naisseura, jos haluaa pysyä erossa yökerhoista ja prostituoiduista. Englannilla varmaan pärjää.
Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista.
Syyskuussa Kiovaan
niinjust
3
240
Vastaukset
- dnipro
Naisseuraa saa heti kun astut hotelliin.
- KiovassaKäynyt
Se Dneprin rannan huumepuisto on kyl aika mukava paikka. Joku heebo meinas antaa laukkuun jotaki ekstaasipillereitä. En suosittele
- jghunh
Auton vuokrausta ei suositella, sillä liikenne on raakaa, jopa röyhkeää ja vihreä valo ei ole tae mistään. Taksitkin (ne oikeat) on halpoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749