Mitä Neloselle tapahtunut?

äimistynyt

Ennen katselin paljonkin Nelosen ohjelmatarjontaa, nykyisen parin viime vuoden aikana olen seurannut ainoastaan Vain Elämää- ja Huutokauppakeisari-sarjoja ja katsonut pari-kolme leffaa per vuosi. Mitä ihmettä? Olenko minä vanhennut vai Nelonen muuttanut linjaansa - ehkä sekä-että.

4

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pian_antenni_lähtee

No eihän sieltä juuri muuta tahdo tullakkaan kuin mainitsemiasi paskaa, sitä formaatti reality tositv paskaa jota syydetään joka helvetin kaupalliselta kanavalta ynnättynä sadoilla perkeleen kokki ohjelmilla, ja väkisin tehdyllä muka viihteellä, joissa samat bimbot työkseen kiertävät olematonta osaamistaan esittämässsä. Tämä avaukseni oikeastaan sopii kaikkiin kaupallisiin kanaviin, joiden pääasiallinen tarjonta on silkkaa paskaa pääosin

• sammaloituneet.mummot

Katsooko joku vielä teeveetä? Mulla ainakin on netti, vieläks se joltakin puuttuu?

• Elsa-Pekka

Kierrätetään samoja elokuvia.

• 4r3wet4t3

MItä uusintoihin tulee, Nelonen alkaa olla hyvässä kärjessä uusintojen esittämisessä. Esimerkkinä nyt pyörivät Hyvät ja Huonot uutiset-uusinnat: Viikon sisällä sama uusintajakso näytetty viisi kertaa. Samaten Huutokauppakeisari: tulee välillä JIM:ltä ja Neloselta, sama jakso nähty uusintana ainakin neljä kertaa. Sama juttu leffojen suhteen. Samoja leffoja uusitaan uusinnan perään. Liekö kohta taas Bondit alkavat uusintakierroksensa. En muista koska viimeksi olen nähnyt Neloselta elokuvan jota ei olisi esitetty vielä televisiossa. Olisiko viisi vuotta lähelle totuutta, ainakin lähelle menee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6973
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3938
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3320
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2929
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2706
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2020
    Aihe