Windows 8.1 ei asenna päivityksiä automaattisesti Saunalahden 3G-yhteyden kautta, koska jostain syystä yhteys on tulkittu "Käytön mukaan laskutettavaksi liittymäksi".
Yritän asettaa Saunalahden mobiililaajakaistaliittymän pois "Käytön mukaan laskutettava liittymä" -asetuksesta, mutta tämä ei onnistu mitenkään. Olen yrittänyt Asetukset > Muuta tietokoneen asetuksia > Laiteverkko ja sieltä klikata yhteyden päällä vasemmalla, jolloin ohjelma jumittaa ja oikealla, joka ei tee mitään.
Lisäksi olen tämän http://www.eightforums.com/tutorials/5372-metered-internet-connections-devices-turn-off-windows-8-a.html ohjeen mukaan yrittänyt Asetukset > Muuta tietokoneen asetuksia > Tietokone ja laitteet > Laitteet joka myös välillä jumittaa asetusohjelman, mutta joskus toimii, ja jossa on asetus "Lataa käyttämällä käytön mukaan laskutettavia yhteyksiä" jonka olen yrittänyt laittaa päälle mutta joka ei auta koska Windows Update edelleen sanoo "Käytössäsi on käytön mukaan laskutettava verkkoyhteys..."
Saunalahden yhteysohjelmasta en kyseistä asetusta ole löytänyt. Kyseessä siis vanhemman tuttavan Asuksen läppäri jossa Windows 8.1 ja Saunalahden oma yhteysohjelma. Windows Update oli viimeksi toiminut yli vuosi sitten koska automaattipäivitykset ei toimi 3G-yhteyden kanssa.
Käytön mukaan laskutettava liittymä pois
WhyIsThisHappening
2
2007
Vastaukset 2
- WhyIsThisHappening
Niin kuinka tämän saa pois osaako joku auttaa?
- auttaiskotama
http://windows.microsoft.com/fi-fi/windows-8/metered-internet-connections-faq
http://www.iltalehti.fi/omaguru/2015042119556138_og.shtml
Jos ei auta niin sitten vila Windows updaten asetuksiin ohjauspaneelin kautta. Eli ohjauspaneeli -> Windows update -> Muuta asetuksia ja pitäisi löytyä asetus lataa käyttämällä käytön mukaan laskutettavaa yhteyttä. Tallenna ja tarkista uudet päivitykset valitse kaikki myös valinnaiset ja asenna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 90980
- 119843
- 143814
- 40765
- 70657
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40629Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu179566- 32549
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58513Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti46512- 80510
- 65506
Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35484- 39469
- 45453
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i2449- 41446
Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa31436Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys74436Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks61430