TV7 Ohjelma-Arkisto Yliluonnollista : Vieraana Perry Stone Perry on uranuurtaja Ilmestyskirjan heprealaisten juurten ymmärtämisessä.
Etsi ohjelma Arkistosta. Lähetetty 14.8 2015
Perry Stone Tutki Ilmestyskirjaa Ja VT
4
<50
Vastaukset
- pyhpyh
No ei ole mikään uranuurtaja, eikä meitä ei-adventistien valheet kiinnosta.
"No ei ole mikään uranuurtaja, eikä meitä ei-adventistien valheet kiinnosta."
Näin siis pyhpyh.
Adventistien valheet näyttävät häntä kyllä kiinnostavan.
Toisaalta, onhan se vähän kohtuutonta edellyttää, että joku olisi kaikesta kiinnostunut.
Minäkään en jaksa innostua enää ns. "adventtitotuudesta" vaan enemmänkin niistä tapauksista, joissa adventtikirkko on poikennut ja edelleenkin poikkeaa totuudesta.- pyhpyh
Puhut potaskaa.
- kysynpävain
Tuomas-kuoma onko se mielestäsi totuudesta poikkeamista jos sinä et ymmmärrä asiaa samoin kuin joku toinen, tarkoitatko että vain sinä ymmärrät ja muut eivät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665535Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti912862- 2742581
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362429Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä212110Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2611714Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai571303Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131183- 881145
- 901136