Esinahka kiinni terskassa

NuoriAvunTarpeessa

Nyt äkkiä apua. Olen 14v poika ja terskassani on semmoinen poimu joka menee esinahkaan ja en saa esinahkaani vedettyä alas. Mitä teen!!? Kiitokset kaikille

6

92

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tsemppiä

      Hei. Sinulla on siis kireä esinahka. Kannattaisi mennä näyttämään sitä koulun terveydenhoitajalle, tai varata suoraan aika lääkäriin. Keskustele vaikka jomman kumman vanhempasi kanssa ensin, jos se tuntuu mukavemmalta. Terveydenhoitajalle helpoiten pääset, ja sieltä voivat lähetteen lääkäriin laittaa. Käsittääkseni kireä esinahka saattaa aiheuttaa esimerkiksi tulehduksia, koska penistä ei saa pestyä esinahan alta. Eli kannattaa pikaisesti tutkituttaa asia. Yleinen ongelma, älä siis stressaa liikaa lääkärille menosta. :) Terveisin 17-vuotias nainen

      • NuoriAvunTarpeessa

        Kiitos nopeasta vastauksesta. Siis kun itse esinahka ei ole kireä ja saan esinahan vedettyä terskan alle jotenkuten, mutta siis terskastani lähtee semmoinen kiinnike esinahkaan joka vaikeuttaa tätä :/


      • ukkeli30vuotta
        NuoriAvunTarpeessa kirjoitti:

        Kiitos nopeasta vastauksesta. Siis kun itse esinahka ei ole kireä ja saan esinahan vedettyä terskan alle jotenkuten, mutta siis terskastani lähtee semmoinen kiinnike esinahkaan joka vaikeuttaa tätä :/

        Sen poimun terskan ja esarin välissä on nimeltään frenulum, ja se on liian lyhyt. Mene vain suoraan lääkärille sen kanssa, niin saat lähetteen päiväkirurgiseen operaarioon.

        Itseltä se katkaistiin nukutuksessa, oli lyhyt n. tunnin operaatio. Paraneminen kesti n. 2 viikkoa ja alkoi pelaamaan kuten kuuluukin. Älä ujostele äläkä aikaile tuon kanssa, pahinta on jos menet sen kanssa tyttöjen kanssa pelehtimään ja se repeää yhdynnässä; kuuluu olevan varsin runsasverinen ja kivulia tapahtuma.

        Tsemppiä!


      • NuoriAvunTarpeessa

        Mutta tää on aika noloa... Voiko tämän hoitaa ilman että vanhemmat tietää


    • VenyttelyAuttaa

      Venyttely auttaa ja netistä löytyy loistavat ohjeet siihen ihan kuvien kera. ÄLÄ missään tapauksessa mene silvotuttamaan vehkeitäsi, ennen kuin olet kokeillut tuota venyttämistä.. siihen menee aikaa puolesta vuodesta vuoteen, mutta olet vielä kasvuiässä, joten nyt jos koskaan se venytyksen aika on oikea!
      http://esarinvenytys.webs.com/

      • NuoriAvunTarpeessa

        Kiitos sinulle! Olet mahtava tyyppi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3799
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2367
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2095
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      141
      1999
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      414
      1418
    6. 79
      1231
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      137
      1170
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1145
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1060
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      75
      1027
    Aihe