Jouduimme puolisoni kansa turvautumaan vanhusten ruokapalvelun apuun ja yllätyimme, kun lääkärit ovat antaneet ymmärtää, että Marevan lääkityksen kanssa tarkasti otettava huomioon se mitä syö niin, vanhustenruokapalvelussa ei ollenkaan huomioida sitä, mitä ruoka-aineita Marevan lääkitystä nauttivan on vältettävä. Ja toinen asia on se, että kun joka paikassa esitellään ruoka-annosta, jossa terveydellisistä syistä on vihanneksia/juureksia annoskohtaisesti ylen runsaasti niin, vanhusten ruokapalvelussa vihannesten/juuresten osuus on minimaallisen niukka? Tämä on tosi käsittämätöntä? Että tässäkin on erittäin hyvä esimerkki siitä, miten vähät välitetään vanhuksista ja miten aliarvostettuina meitä PAKOSTA kotihoidonpalvelujen käyttäjät olemme.
Ja kun kotihoito on meillekkin tuputtamistaan tuputtanut sitä, että alkaisimme käyttämään ruokapalveluja niin, Kun nyt olemme nähneet, mitä ruokapalvelu on emme voi olla ihmettelemättä, mikähän tarkoitus ruokapalvelujen tuputtamisella on??
Vanhusten ruokapalvelu ei huomioi lääkitystä?
annos
3
125
Vastaukset
Eiköhän Marevan-lääkityksenkin kanssa voi syödä ihan normaalin ruokapalvelun annoksen. Niissä ei niin suuria määriä ole ns. huomioitavia ruoka-aineita. Kuten vihreää (pinaatti, herne, salaatti esim.) tai vaikkapa mustaviinimarjaa. Sitä paitsi jos syö säännöllisesti runsaamminkin ko. ruokia niin sehän näkyy verikokeissa ja lääkitys on sen mukainen. Vältettävä vaan suuria vaihteluja. Ettei mätä yhtenä päivänä kiloa mustaherukoita.
- hoit_su
Juuri noin niinkuin Satunnainenkommentoija sanoo, ihan normaalisti kaikkea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339