Miten onnistuu että katkaisin nolla asennossa ei olisi valoja lainkaan? Olen lukenut jostain valomuistista, mut se että että miten se tapahtuu, niin en tiedä. Kertokaa viisaammat :) auto -03
scenicistä valot kokonaan pois?
2
95
Vastaukset
- MiksiPois
Eiköhän se kytkentöjä muuttamalla tehdä ja tuo valomuistihan on tietysti Suomen lain mukaan ok kun ajovalopakko eikä tyhmät ym ajele valoitta vaikka kuulemma itse näkevät tietävät hyvinkin mihin menevät...sama juttu vilkuissa,ihan turhat kuulemma vilkutella muille(!).
Mutta ota valokytkin auki ja tutki miten se kytketty=muuta sitä tai vaihda toisenlainen kytkin kokonaan esim Ebaysta joka jonkun toisen maan kytkennöin jossa ei valomuistia.
Ellet yhtään ymmärrä sähköjutuista,unohda tai vie korjaamoon tms ja teetä muutos.- keijop
Sen takia pois että saisi päiväajovalot laitettua :) ajattelin että pääsisi helpommalla kun sais nolla asennon nollaksi niin ei tartteis miettiä sen enemmpää miettiä ajovalojen poiskytkemiseksi. Kiitti vinkistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195