Te joilla ei oo terapia eikä lääkkeet auttanu

jeeeei

Hei te joilla ei oo masennukseen "tehonnu" terapia eikä lääkkeet mitenkään tyydyttävästi, miten teiän elämä on niin sanotusti sujunut? Mitä on tapahtunu terapian jälkeen? Saitteko jotakin jatkohoitoa? Entä miten motivoitte ittenne tähän elämään kiinni ja mistä saatte toivoa paremmasta (jos em. asiat onnistuu ylipäänsä)?

Mä en tiiä, mitä ihmettä teen, kun mun oma terapiani pian loppuu. Elämän pitäis olla vasta edessä, nyt on alkamassa lukion abivuosi, ja miten mä toivonkaan, että en enää heräis seuraavana päivänä. Mulla on henkinen vointi romahtanu ala-asteen loppupuolella jo aikoinaan ja yläasteelle tultaessa se kai saavutti pohjansa, joten voin rehellisesti sanoa, että olen yrittäny kauan jaksaa tän kanssa, vaatimalla vaatinut apua, kun se on yritetty multa estää väkisin ja pakottanu itteni muitten seurassa erilaisiin rooleihin. Ei olis kannattanu näköjään.

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • banaanismoothie.jpg

Kuntoutuksia, sairaslomia, kuntoutuksia, terapoita, kuntoutuksia.

Mikään ei ole muuttunut 7 vuoden "hoidon" jälkeen, ja tuskin tulee koskaan muuttumaankaan.

• kiujloiujki

Joskus sähköhoito auttaa kun lääkkeistä ei oo apua. Tehdään nukutuksessa. Ainakin 10 krt jaksoina kerran viikossa. Lääkäripäättää yksityiskohdista.

• 20plus8

hei, älkää menkö sähköhoitoon ikinä, edes vapaaehtoisesti.

keksikää jotain muuta.

• Minävaantäällä

Neuvoisin, että koeta vielä jaksaa. Jatkohoitoa ja tukea saat kyllä ja elämä voi tuoda mukanaan yllättäen hyviäkin juttuja.
      Olen itsekin ollut ihan romuna peruskoulun ja lukion; masennusta/itsemurhayritys. Lukion jälkeen lähdin opiskelemaan ja olin sielläkin aika yksin. Jotenkin elämä kuitenkin lähti rullaamaan ja opiskelijaterveydenhoidon kautta sain apua. Oma kypsyminen ja aika tekivät tehtäväänsä...nyt olen ihan onnellinen ja elämääni tyytyväinen.

Älä luovuta, mutta älä myöskään vaadi kohtuuttomia itseltäsi.

• Kuka-tuon-kaiken

maksaa ? Naapuriko ? voiv.....

• Mielialalääkkeet eivät tehonnu. Uskonnollisesti asennoitunut terapeuttini kanssa sukset menivät pian ristiin.
      Hän yritti minua saada luopumaan viinankäytöstä työaikana. Sen takia sain lemput Kotkan satamasta.

Oli täystyöllisyyden aikaa. Elettiin 1970 lukua. Katsoin, että työnteko se korjaa muutaman viinapöllyssä tehdyt hölmöilyt.
      A-klinikan johtaja puhui Stevecon johtajalle, että anna tälle ukolle vielä mahdollisuus. Niin pääsin takas työhön.

Lääkkenä oli psykiatrin ehdottama Limbitrin. En osannut sitä käyttää. Myöhemmin toinen psykiatri katsoi ettet sinä tuota lääkettä tarvitse.

Pysyvää apua ole saanut Reikimeditaatioharrastuksesta (Rm). Se ei lupaa mitään ilman kovaa työtä. Se pitää paikkansa kuten esim. maratonharrastuskin.

Em. jutun juoni perustuu siihen että se kehittää säännöllisesti harjoitettuna sisäeritysjärjelmää niin että p a l a u t u m i n e n kaikista vastoinkäymisistä on mahdollista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      87
      3705
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3300
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3132
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2760
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      50
      2322
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      66
      1879
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      27
      1829
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      37
      1824
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1719
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1698
    Aihe