Autolla kun tulee R-kiskan suunnasta ja ohittaa töyssyn kirjaston kohdalta
siinä on turhan iso monttu, auton iskarit lyö aika kovaa siinä
Katoin ykspäivä sitä, se oli jotenki painunu liikaa, Onko joku muu
huomannu?
Hirveä kuoppa kirjaston kohdalla?
7
117
Vastaukset
- KarvainenMies
Ei siitä ainakaan kaupungille kannata ilmoittaa. Parempi se on yksin pohtia asiaa suomi24:n nurkassa.
- zzzzzzzzzzk
Se onkin tarkoitettu hidastamaan, hyvin toimii kun pitää melkein pysähtyä.
Vastakkaisesta suunnasta kun tulee, hidastetta ei juurikaan ole, eli siinä mennään samalla vauhdilla ja sen huomaa. - AZBer
iso kuoppa minä huomata se kyllä. Minä tuli mun mopola ja lensi maahan ja mopo meni rikki. Mopo joku osa irti ja ei saanut paikale takasi. Minä talutti mopm Halisiin ja sielä minu tuttu mies korjata nyt minu mopo.
- kaarinatar72
Voiko sitä olla huomaamatta? EI voi! :(
- ratikkaat
Tienkäyttäjän velvollisuutena on varoittaa muita . Voi laittaa jonkin ...vaikka kuusen oksan.
- tätitäti
Tänne voi ilmoittaa asiasta:
https://kaarina.trimblefeedback.com/ - ggnthn
Se on vaan pahentunu. Kunnon hiaste.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san771978- 541196
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621157Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661117Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731049Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1831000Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58965Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153952Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu122948- 93948