Auton penkkien pesu

Penkin_pesu

Missä voisi pesettää auton penkit Ylivieskassa? Millaista hintaa pyytävät?

11

3236

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyytyväinenasiakas

Kiiltopisteen pojat hoitaa! Erittäin iloista asiakaspalvelua ja hommatkin hoituu paremmin kuin hyvin. Nettisivuilta varmaan näkee hintoja, ja soittamalla ainakin selviää.

• Kylläkiiltää

Kiiltopisteellä Saaren Arttu ainakin osaa hommansa, ja hinta-laatusuhde on kohdillaan.

• 4523

perheen oma mainoskanava suomi24

• RexiML320

Käytin Kiiltopisteellä mutta olin erittäin pettynyt palveluun. Ensinnäkään puhelimeen ei vastattu. Sitten menin varaamaan aikaa paikanpäältä, jouduin odottamaan lähes puolituntia koska siinä oli jotain kylän kosseja kahvittelemassa ja tupakoivat sisällä myös.
      No seuraavalla viikolla vein auton pesuun. Luovutus oli sovittu klo 15. Menin kymmenen minuuttia myöhässä niin siellä oli vielä täys touhu päällä. Katselin eräältä hommaa niin tämä Arttu huusi työntekijälle tyyliin että "ei se oo niin justiin pääasia että etupenkit näyttää puhtaalta".
      No kun viimein sain auton tunnin odottamisen jälkeen, penkit olivat todella märät. Laittoivat jätesäkin siihen ettei housut kastu. Sitten sanoivat että jätä yöksi ovet auki kyllä se yön aikana kuivuu. No miten minä keskellä Ylivieskan jätän kerrostalon pihalla ovet auki!?!? Tai edes ikkunat. Sanoivat notta ei sitä kukaan varasta.
      No, jätin yöksi ikkunat raollaan ja seuraavana päivänä ovet auki. Penkit kuivuvat. Mutta. Joko arvaatte? Ne olivat melkein yhtä paskaset kuin ennen pesua. Sinne meni toistasataa mopen äässiin.
      Käytin auton täysfixissä juuri Samuli Salmelan aitofiksaamossa. Auto on nyt kuin uusi, sisältä ja päältä.

No hyvä se on kuitenki että kossin nulikatkin yrittää, mutta veikkaanpa että tuollaisella palvelun ja työn tasolla Kiiltopiste on vuoden päästä muisto vain.

• Volvoxc90

Käytin kiiltopisteellä omaa autoa noin kuukausi sitten. Auto oli lasten jäliltä pahasti likainen sisältä autoon tehtiin kestovahaus ja sisäpesu ja jälki oli erittäin hyvä. Penkitkin puhdistuivat. Itse olin niitä yrittäny monella tapaa saada puhtaaksi mutta turhaan. Voin kyllä suositella palvelua ja hintataso oli kohdallaan.

• jejju

EIUSKOIS,,, uskonveljetkin mottaavat jotoisiaan,

• hietsu55

11.6 : kiiltopisteen pojat teki sovitun työn mustalle Passatille . siis sisätilojen pesu penkit mukaanlukien maalipinnan "myllytyshoito" ja kovavahaus 😊 lopputulos minun mielestä erittäin hyvä ja asiallinen🙌Voin suositella. hinta/laatu ihan Ok. tulen ihan varmasti jatkossaki käyttämään heidän palveluja 🙌

• longgin

viitamaa caravan hoitaa fiksauksia myös,

• jkvjkvj

Minä hain Fintendsitiltä tekstiilipesurin vuokralle vuorokaudeksi. Pesin molempien auojen penkit ja sohvan.... puhdasta tuli. Kolmekymppiä maksoi, joten kohtuullinen hinta.

• Ettäsemmostakusetusta

Siinä fordliikkeen pihassa oleva pesula ainakin kusettaa.. otin auton sisä ja ulkopesun vahauksineen sekä penkkien pesun niin kotona huomasin että takapenkit edelleen likaiset. Sanoivat vielä että penkitkin ehtivät kuivua kun iltapäivällä hain auton. Piti sitten itse pestä takapenkki. Harmitti kun en tarkastanut pesulassa autoa ennen maksua. Olkaa tarkkoja.

• Anonyymi

Kiiltopiste Ylivieska. Pinnoitus:Työn jälkeen vaikutti 5/5 mutta olikin 0/5 auto meni pilalle, tuli ihme läikkiä pesun jälkeen, ei mitään ohjetta antaneet vaan syyttivät asiakasta. Sinne meni 550€ sekä auto oli pakko laittaa vaihtoon autoliikkeeseen tappiolla tietenkin.
      Ei ikinä enään pinnoitusta eikä vahaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      243
      4629
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      76
      3065
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2473
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1777
    5. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      28
      1753
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      80
      1456
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      85
      1285
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      143
      965
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      948
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      894
    Aihe