Missä voisi pesettää auton penkit Ylivieskassa? Millaista hintaa pyytävät?
Auton penkkien pesu
11
3173
Vastaukset
- Tyytyväinenasiakas
Kiiltopisteen pojat hoitaa! Erittäin iloista asiakaspalvelua ja hommatkin hoituu paremmin kuin hyvin. Nettisivuilta varmaan näkee hintoja, ja soittamalla ainakin selviää.
- Kylläkiiltää
Kiiltopisteellä Saaren Arttu ainakin osaa hommansa, ja hinta-laatusuhde on kohdillaan.
- 4523
perheen oma mainoskanava suomi24
- RexiML320
Käytin Kiiltopisteellä mutta olin erittäin pettynyt palveluun. Ensinnäkään puhelimeen ei vastattu. Sitten menin varaamaan aikaa paikanpäältä, jouduin odottamaan lähes puolituntia koska siinä oli jotain kylän kosseja kahvittelemassa ja tupakoivat sisällä myös.
No seuraavalla viikolla vein auton pesuun. Luovutus oli sovittu klo 15. Menin kymmenen minuuttia myöhässä niin siellä oli vielä täys touhu päällä. Katselin eräältä hommaa niin tämä Arttu huusi työntekijälle tyyliin että "ei se oo niin justiin pääasia että etupenkit näyttää puhtaalta".
No kun viimein sain auton tunnin odottamisen jälkeen, penkit olivat todella märät. Laittoivat jätesäkin siihen ettei housut kastu. Sitten sanoivat että jätä yöksi ovet auki kyllä se yön aikana kuivuu. No miten minä keskellä Ylivieskan jätän kerrostalon pihalla ovet auki!?!? Tai edes ikkunat. Sanoivat notta ei sitä kukaan varasta.
No, jätin yöksi ikkunat raollaan ja seuraavana päivänä ovet auki. Penkit kuivuvat. Mutta. Joko arvaatte? Ne olivat melkein yhtä paskaset kuin ennen pesua. Sinne meni toistasataa mopen äässiin.
Käytin auton täysfixissä juuri Samuli Salmelan aitofiksaamossa. Auto on nyt kuin uusi, sisältä ja päältä.
No hyvä se on kuitenki että kossin nulikatkin yrittää, mutta veikkaanpa että tuollaisella palvelun ja työn tasolla Kiiltopiste on vuoden päästä muisto vain. - Volvoxc90
Käytin kiiltopisteellä omaa autoa noin kuukausi sitten. Auto oli lasten jäliltä pahasti likainen sisältä autoon tehtiin kestovahaus ja sisäpesu ja jälki oli erittäin hyvä. Penkitkin puhdistuivat. Itse olin niitä yrittäny monella tapaa saada puhtaaksi mutta turhaan. Voin kyllä suositella palvelua ja hintataso oli kohdallaan.
- jejju
EIUSKOIS,,, uskonveljetkin mottaavat jotoisiaan,
- hietsu55
11.6 : kiiltopisteen pojat teki sovitun työn mustalle Passatille . siis sisätilojen pesu penkit mukaanlukien maalipinnan "myllytyshoito" ja kovavahaus 😊 lopputulos minun mielestä erittäin hyvä ja asiallinen🙌Voin suositella. hinta/laatu ihan Ok. tulen ihan varmasti jatkossaki käyttämään heidän palveluja 🙌
- longgin
viitamaa caravan hoitaa fiksauksia myös,
- jkvjkvj
Minä hain Fintendsitiltä tekstiilipesurin vuokralle vuorokaudeksi. Pesin molempien auojen penkit ja sohvan.... puhdasta tuli. Kolmekymppiä maksoi, joten kohtuullinen hinta.
- Ettäsemmostakusetusta
Siinä fordliikkeen pihassa oleva pesula ainakin kusettaa.. otin auton sisä ja ulkopesun vahauksineen sekä penkkien pesun niin kotona huomasin että takapenkit edelleen likaiset. Sanoivat vielä että penkitkin ehtivät kuivua kun iltapäivällä hain auton. Piti sitten itse pestä takapenkki. Harmitti kun en tarkastanut pesulassa autoa ennen maksua. Olkaa tarkkoja.
- Anonyymi
Kiiltopiste Ylivieska. Pinnoitus:Työn jälkeen vaikutti 5/5 mutta olikin 0/5 auto meni pilalle, tuli ihme läikkiä pesun jälkeen, ei mitään ohjetta antaneet vaan syyttivät asiakasta. Sinne meni 550€ sekä auto oli pakko laittaa vaihtoon autoliikkeeseen tappiolla tietenkin.
Ei ikinä enään pinnoitusta eikä vahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 783190
- 492400
- 322117
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812112- 1371879
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313301752- 311745
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101569Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51310Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61264