Päivitin win7 - win10. Ohjelmat ei aukea tai sammuu heti. Chrome selain kyllä pelaa. Start-valikosta ei saa konetta sammutettua jne, juuri mikään ei toimi.. Mitä ihmettä teen tälle?
Ohjelmat ei käynnisty win 10:ssä
2
131
Vastaukset
- euraio
Mulla tuli koneesta hitaampi kuin nälkävuosi ja touchpadillä ei voi enää scrollata. Ja kaikki tämä vain hienon ja upean uuden 10:n takia. Kaikki konstit on kokeiltu, mutta mitään ei tapahdu. Ainoa mitä voin keksiä tilanteeseesi, on että ainakin mulle tuli koneelle viestinä kysely kuinka 10 on toiminut.( Ja jotenkin olen ymmärtänyt että se sama viesti tulee kaikille jotka ko. ohjelman on ladannut, tosin viestin luotettavuudesta en mee takuuseen) En sitten todella tiedä lukevatko kaikkia vastauksia, mutta voihan sitä yrittää vastata siihen latelemalla kaikki huomatut viat. Tsemppiä!
- Takaisinko
Alkoi sitten pelittämään yhden boottauksen jälkeen. Jatketaan vatulointia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949