Juuh eilikkäs olisin ostamassa paysafe cardia steamiin. Käykö se steamiin ja onko se luotettava? :)
Vastaukset 6
- Pay-Scam
Ainakin järjettömän kallista sen käyttäminen on. Ei mitään järkeä.
Ei Paysafecardin käyttäminen kallista ole eikä sen käytöstä aiheudu lisäkuluja. Tietysti jos ostaa kortin/koodin liian suurelle summalle ja osa saldosta jää käyttämättä, niin silloin ehkä joo, mutta ostamalla useamman koodin erilaisille summille, saa usein kikkailtua niin, ettei paljon jää käyttämättä. Tämä siis jos kyseessä on kertaluonteinen ostos ja on tiedossa, ettei tule Paysafecardia muihin ostoksiin käyttämäan, koska yli jääneen saldon voi käyttää jonkin tulevan ostoksen yhteydessä pois.
Pitäisi toimia Steamissa ja Paysafecard sekä Steam ovat molemmat varsin luotettavia palveluja.
- Pätsi003
http://promo-psc.de/?id=572676
Linkin avulla saat ilmaisia paysafecard koodeja. - BancaBanana
:Juuh eilikkäs olisin ostamassa paysafe cardia steamiin. Käykö se steamiin ja onko se
Voihan Steam systeemiin ostaa suoraan Vouchereita. GameStop ainakin myy.
R-kioski / CityMarket mielessäni myös. - Huijattuolo
Ei ole luotettava. 50e koodin laitoin ja ostin 13.25e ostoksen. Menetin kaikki loput rahat. Toinen kerta laitoin 25e ja ostin 20e pelin menetin 5e. Kaikki meni huijausta. Ei niitä loppuja saa varmaan mistään. Jos joku osaa auttaa niin otan neuvoja vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3851552Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan831059Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.93930Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63849Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49758Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43755- 121725
- 60720
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10658- 37645
- 50616
- 54602
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 45557
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o33538Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48535- 32531
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85508- 48489
- 80487