Jos Jorma Kariluoto olisi selvinnyt hengissä sodasta, niin kuinkahan vain olisi heidän liitolleen käynyt alkuhuuman mentyä ohi? Missä vaiheessa Sirkan "suloinen hupsuus" olisi alkanut tuskastuttaa idealistista ja määrätietoista tahtoihmistä? Jorman "tarkkanäköinen" äiti jo vihjasi pojalleen että tämä oli saanut vaimon jolla oli "taipumuksia huolimattomuuteen". Äiti tunsi poikansa ja ehkä aavisteli että tuo Sirkan taipumus voi vielä koitua ongelmaksi. Jo nuorena ilmenevä hajamielisyys saattaa myös merkitä kohonnutta dementiariskiä myöhemmällä iällä.
Linna on tässä avannut pienellä yksityiskohdalla näkymän heidän kuitenkin toteutumattoman yhteiselonsa tulevaisuuteen. Nerokasta!
Jorma ja Sirkka Kariluodon avioliiton tulevaisuus?
Askarruttaa
1
110
Vastaukset
- yjyjytty
bi-poikia sentään ja se kakka haisee niin hyvältä, että sillä jaksamme leikkiä ja suunnitella taas Kurkijokipäiville
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2184270Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223299Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2611908Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,51317Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381207Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1581148Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96855- 63745
- 176730
- 30727