Minä en, herra pääministeri, usko näiden nuorien, terveiden, virnuilevien, uhkailevasti käyttäytyvien ja ylimielisten miesten olleen minkäänlaisessa hädässä. Suomalaisten velvollisuus ei missään tapauksessa ole ottaa maahansa tätä työhalutonta ja kiittämätöntä, suurelta osin rikollista joukkiota.
Missä on selvitys maahamme vuoden 1990 jälkeen tulleiden maahanmuuttajien määrästä, yhteiskunnalle aiheutuneista kustannuksista, rikollisuudesta ja heidän tekemiensä rikosten aiheuttamasta ihmimillisestä kärsimyksestä? Tajuatteko, että te, ja muut maatamme johtaneet olette siitä vastuussa?
Minä en usko todelliseen hätään!
1
<50
Vastaukset
- JUMALAonPeto
Joo, juuri niin: kaikki ne helmikuusta lähtien tulleet "pakolaiset" ovat ensin salakuljetettuja tänne ja sittemmin "luvalla" mukamas tulleita ISISläisiä. Ensin tyhminä tulivat ilman naisiaan ja lapsia, ja sittemmin ryökäleet tajusivat olevansa vakuuttavampia tullessaan niiden kanssa. Täällä nyt sitten jokainen TYHMÄKIN suomalainen on tajunnut niiden olevan kaikkien rikollisia,, jotka tulevat tänne suunnittelemaan ja aikomaan iskujansa. Täällä elelevät sossun rahoilla, tänä vuonna ja joka vuosi niihin "pakolaisiin´" mennee se sama n. 70 milj. euroa. Ja sitten kun pitää niille hankkia TV:t ja aina uudet rattaat ym. sänkyä, kun tulee vaikka toisen tytön sijaan poika. Täällä aikovat sitten vielä sikiätä, jotta saavat paremman ja pysyvän luvan täällä Suomeen olemiseen. Kusipäät vedättävät tyhmiä Pluto-järjestöä (=Supo) ja muita virkailijoita Mennen tullen, ihan kuus-nolla.
Ja me maksamme vielä jotkut jopa hengellämme, että ensin veivät meidän mahdollisuudet liikkua jopa töihin enää, saati, että kohta menee varmaan jo kaupassa käyntiluvatkin, kun tulivat tänne yliSharialakiaan täysin laittomasti noudattamaan ja toteuttamaan.
Jumala antoi ISIksen tulla tänne asti ja tähän kaikkeen pisteeseen asti. Hän ei mennyt koskaan edes poistamaan ISIksen ydinasehankintoja, vaan oli nyt sitten saanut ISikselle vahvistettua, että sen ne saavat. Siis kohta alkaa rytistä, ja tietäkää, että Jumala on kaiken tämän antanut tapahtua, luomalla VALEPaskaa ja -sonata länsimaalaisista, oikein syöttänyt sitä kaikkea huonoa, vaarallista valepaskakuvaa koko länsimaista, ja islamisteille asti, lähi-itään saakka, jo 10kk jatkuen, joka päivä.
Muistakaa, tama Jumalan SUURI HUIJAUS ja KUSETUS, jonka Hän nimesi Eksytykseksi, mukamas antaen Hälle/Heille minkäänlaisen luvan alkaa valehdella noin kenestäkään länsimaalaisesta. Kaiken näiden paskavalekuvamatskun aikana, eikä Hän mennyt koskaan paljastamaan esim. ISIStä, joka on ainoastaan kaikkiin rikoksiin (mitä voi ihmiskuntaa vastaan olla) itse syyllinen, Jumalan lisäksi siis=siinä teillä on kaksi VARMAA TAHOA, jotka ovat ITSE SYYLLISIÄ KAIKKEEN.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329