Minä en usko todelliseen hätään!

Minä en, herra pääministeri, usko näiden nuorien, terveiden, virnuilevien, uhkailevasti käyttäytyvien ja ylimielisten miesten olleen minkäänlaisessa hädässä. Suomalaisten velvollisuus ei missään tapauksessa ole ottaa maahansa tätä työhalutonta ja kiittämätöntä, suurelta osin rikollista joukkiota.

Missä on selvitys maahamme vuoden 1990 jälkeen tulleiden maahanmuuttajien määrästä, yhteiskunnalle aiheutuneista kustannuksista, rikollisuudesta ja heidän tekemiensä rikosten aiheuttamasta ihmimillisestä kärsimyksestä? Tajuatteko, että te, ja muut maatamme johtaneet olette siitä vastuussa?

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JUMALAonPeto

Joo, juuri niin: kaikki ne helmikuusta lähtien tulleet "pakolaiset" ovat ensin salakuljetettuja tänne ja sittemmin "luvalla" mukamas tulleita ISISläisiä. Ensin tyhminä tulivat ilman naisiaan ja lapsia, ja sittemmin ryökäleet tajusivat olevansa vakuuttavampia tullessaan niiden kanssa. Täällä nyt sitten jokainen TYHMÄKIN suomalainen on tajunnut niiden olevan kaikkien rikollisia,, jotka tulevat tänne suunnittelemaan ja aikomaan iskujansa. Täällä elelevät sossun rahoilla, tänä vuonna ja joka vuosi niihin "pakolaisiin´" mennee se sama n. 70 milj. euroa. Ja sitten kun pitää niille hankkia TV:t ja aina uudet rattaat ym. sänkyä, kun tulee vaikka toisen tytön sijaan poika. Täällä aikovat sitten vielä sikiätä, jotta saavat paremman ja pysyvän luvan täällä Suomeen olemiseen. Kusipäät vedättävät tyhmiä Pluto-järjestöä (=Supo) ja muita virkailijoita Mennen tullen, ihan kuus-nolla.

Ja me maksamme vielä jotkut jopa hengellämme, että ensin veivät meidän mahdollisuudet liikkua jopa töihin enää, saati, että kohta menee varmaan jo kaupassa käyntiluvatkin, kun tulivat tänne yliSharialakiaan täysin laittomasti noudattamaan ja toteuttamaan.

Jumala antoi ISIksen tulla tänne asti ja tähän kaikkeen pisteeseen asti. Hän ei mennyt koskaan edes poistamaan ISIksen ydinasehankintoja, vaan oli nyt sitten saanut ISikselle vahvistettua, että sen ne saavat. Siis kohta alkaa rytistä, ja tietäkää, että Jumala on kaiken tämän antanut tapahtua, luomalla VALEPaskaa ja -sonata länsimaalaisista, oikein syöttänyt sitä kaikkea huonoa, vaarallista valepaskakuvaa koko länsimaista, ja islamisteille asti, lähi-itään saakka, jo 10kk jatkuen, joka päivä.

Muistakaa, tama Jumalan SUURI HUIJAUS ja KUSETUS, jonka Hän nimesi Eksytykseksi, mukamas antaen Hälle/Heille minkäänlaisen luvan alkaa valehdella noin kenestäkään länsimaalaisesta. Kaiken näiden paskavalekuvamatskun aikana, eikä Hän mennyt koskaan paljastamaan esim. ISIStä, joka on ainoastaan kaikkiin rikoksiin (mitä voi ihmiskuntaa vastaan olla) itse syyllinen, Jumalan lisäksi siis=siinä teillä on kaksi VARMAA TAHOA, jotka ovat ITSE SYYLLISIÄ KAIKKEEN.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      70
      3530
    2. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      3433
    3. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3312
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      53
      2759
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      2013
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      30
      1942
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1676
    8. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      40
      1655
    9. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      93
      1616
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1390
    Aihe