Minua kovasti mietittyttä Beats By Dre sen takia koska niiden valmistus maksa 14 punta ja halvimmat maksa 200 euroa ja kallimmat melkein 900 euroa. Mutta entäs sitten. Onhan muitakin kuulokkeeitta jotka todellisudessa ovat halpoja valmista mutta silti ovat äänelttän ihan hyvät kuten esim. Philips kuulokkeet jotka ostin jotka maksoivat 17 euro ja 90 centtiä ja veikkan että nidenkin valmistus maksa alle 14 punta mutta silti nissä on ihan hyvä ääni kun säästin ne joten ajatelin että jos esim. Beats By Dre on saman tasoinen tydyttävä ääni niin nittä voisi jopa osta ja toinen asia joka mietityttä on se että jotkut vättä että sanka katkea helposti mutta entäs sitten eivät ne varma ole ainoat kuulokkeet jote menevät helposti rikki onhan nittä monia muitakin mitä mene helposti rikki. Se ei ole tarkoitus että kuulokketta pitäisi käsitellä kova kouraisesti ja minulla on ollut Focal Spirit One ja nissä meni erikois johto joka joutu tilamaan aina rikki. Mutta käytän kuulokkeeetta varovasti joten en usko että Beats by Dre mene minulla rikki. Mutta nyt se kaikein tärkein eli saako nillä naisia eli meinan että jos on esim. Tivoli Audio tai Vespa mopo skooteri tai iPhone tai mercedes Bentz hekilö auto niin kyllä tämän tapaisilla main stream esineillä ssa naisia ja Apple osti Beats By Dre niin kyllä nillä ainakin teoriassa pitäisi sada naisia. Mutta kysymys kuulu kuinka helposti nillä saa naisia.
Beats By Dre mietittyttä. Saako nillä naisia.
Loymardz
2
76
Vastaukset
- Loymardz
Rittä sekin että nillä saa yhden kerran pillua niin ne maksavat itsensä takaisin ja sen voi tehdä sillä tavalla että anta kuulokkeet naiselle ja hän anta vasta palveluksi pillua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432181Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151430Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141386Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711245Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21958Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist162838Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75742
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57736Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675