SOMAALIN LAPIOIMASSA LUNTA KESÄKUUSSA SENAATINTORILLA
ONKO JOKU NÄHNYT PERKELEEN SOMAALIN TÖISSÄ NÄIN
3
95
Vastaukset
- 3G6
KYLLÄ LUMI LENSI PERKELE
- työ_ei_kannata
Ei olla nähty somaleita lapiotyössä kun eivät täällä suomalaisetkaan saa olla lapiotyössä (eikä missään muussakaan hyötytyössä)
Katsos kun pelin henki on tämä: yritykset kilpailee siitä kuka uskaltaa sanoa irti väkeään eniten! Nyt on menossa irtisanomiskilpailu ei työllistämiskilpailu.
Suomessa on menossa yhteiskuntasopimus jossa ei ole tarkoituskaan ketään työllistää. Ne jotka saaavat vielä TOISTAISEKSI tehdä työtä tullaan pakottamaan entistä pitempiin työpäiviin alennetulla palkalla. Työaikaa lisätään joka vuosi 5 %:a ja joka vuosi alennetaan palkkaa - 5 %:a.
Laske siitä mitä tapahtuu 10:n työvuoden jälkeen. Kannattaako enää työnteko?
Eipä taida kannattaa, itsekin taivun jo ajatuksellle: loisiminen on tulevaisuutta.
Toivon pikaisesti saavani irtisanomisilmoituksen ja karenssin työmarkkinoille. - se.kannattaa
Hanki eläke
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 844562
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854411Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163483Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392083Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581748Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1031291