Oletko sinkku? Onko sinulla pitkiä taukoja seksissä? Olisi kiva saada vastauksia, jossa kerrot sukupuolesi ja ikäsi ja sen kuinka kauan olet nyt ollut ilman seksiä, kuinka usein saat yleensä seksiä ja mitä se tuntuu, kun seksi ei kuulu elämään? Tai se, että seksiä saa monta kertaa viikossa eri ihmiseltä. Vai onko se ihan pelkkää hypeä, että sinkku saa tyydyttävää seksiä aina kun haluaa?
Sinkkuus - seksi - puute?
26
3698
Vastaukset
- Nimetön
en ole koskaan saanut seksiä olen siis miäs miltä se tuntuu vehkeeni 15cm pitkä onko se liian piäni
- n24
Olen ollut nyt sinkku 6kk edellisen seurustelun jälkeen ja koska en yhdenillanjuttuja harrasta, niin pakkoselibaatissa on tullut elettyä nuo kuukaudet. Poikkeuksena mainittakoon 2 panoa 3kk sitten, jotka johtuivat siitä että exän sattumalta tavatessani olin niin saamarillisessa puutteessa että tuli tehtyä "tyhmyyksiä". Ei se kyllä toisaalta yhtään kaduta, oli se seksi sen verran hyvää!
Suoraan sanottuna välillä (väh. kerran viikossa) ottaa kunnolla rankasti päähän, kun panettaa sairaasti mutta mitään purkukohdetta ei ole. Masturbointi ei loppujen lopuksi ole ollenkaan sama asia kuin kahden henkilön välinen seksi, pano, rakastelu tai miksi sitä ikinä haluatkaan kutsua. - Vm-73
Moi,
Ajankohtainen aihe mullekin, ja sitä on tullut myös mietittyä...
Olen viime keväänä eronnut usean vuoden pituisesta suhteesta ja poikkeuksena ehkä moniin muihin miehiin, yhden illan jutut ei kiinnosta.
Tämän puolen vuoden aikana olen ollut ilman seksiä pitempään ja enemmän kuin koskaan, siis jostain 15-vuotiaasta asti jolloin nämä hommat alkoi.
Puolen vuoden aikana on tullut seksiä "harrastettua" vissiin neljä kertaa ja onhan se kamalaa...
Ongelma ei ole se etteikö sitä saisi tai sitä ei olisi tarjolla vaan se että musta ei vaan ole sitä harrastelemaan kenenkään tuntemattomien kanssa.
Nämä kerrat mitä on tullut harrastettua on kahteen otteeseen exän kanssa ja pari muuta kertaa kännipäissään parin eri työkaverin kanssa.
Omasta näkökulmasta sinkkuus ja sinkkujen seksi on pelkkää hypeä.
Mä olen mieluummin yksin ja ilman kuin että raahaisin baareista tuntemattomia naisia pelkän seksin takia.
Ne kokemukset mitä mulla seksistä tuntemattomien kanssa on, on kaikki ihan paskoja... kyllä kumppani pitää ainakin jollain tasolla tuntea ennen kuin seksipuolestakaan mitään tulee.
Että sellaista, niinkuin nimimerkistä voisi fiksummat jo päätelläkin, ikää on himpun verran yli 30 v. - mansikka
Olen ollut jo jonkin aikaa. Sitä on aika vaikea rajata sitä aikaa, mutta n.7-8 kk. En oikeastaan seurustellut tämän tyypin kanssa, mutta henkisellä puolella natsas niin lujaa, että se lyhyt aika(n.2kk) mikä oltiin yhdessä oli upeeta seksin kannalta. Olosuhteiden pakosta se jäi siihen.
Ja kyllä se tosi turhauttavaa on! Varsinkin vielä kun mulla naisena taitaa halut olla muutenkin aika kovat. Joka päivähän sitä joutuu vähän itseään auttamaan ;D.
Joskus n. 3 vuotta sitten kokeilin yhden illan juttuja, ja mun mielestäni oon pelkkää paskapuhetta että siinä joku jotain nautintoa saisi, eikä vähiten siitä syystä että yleensä ainakin toinen osapuoli on humalassa.... Ja ilmankin humalaa, ei....
Olen ehkä sen verran "herkkä", että en pysyt vain panemaan (sitähä se silloin on) jotakuta ja sitten sanoa adios oli kiva nähdä toivottavasti ei nähdä uudestaan......
Kyllä siinä pitää olla hyvä suhde, luja kiintymys niin nautintokin on täydempää.
Minun mielipide. - N24
En ole koskaan seurustellut, mutta läheisyyden kaipuu on aina ollut suuri. Yhdenillan suhteet eivät ole koskaan kiinnostaneet, joten "puutteessa" aion elää kunnes löydän sen oikean. Seksi aktina ei minua kiinnosta läheskään yhtä paljon kuin muut siihen liittyvät asiat. Molemminpuolinen rakkaus on musta minimivaatimus, mutta mies saisi olla myös hyvin huomioonottava. Eiköhän sellainen mies vielä jostain löydy... :)
- epätoivo
ei saa ikinä. kohta 21 v lasis ja en oo kertaakaa saanu. monta kertaa viikossa kyllä käyn baareissa ja vastailen deitti-ilmoituksiin mut jos et ole rikas, hoikka ja komea niin ei mitään tsänssii..
- Työvoitto
Rehellisesti sanottuna,olen perkeleen ruma äijä,et se on työvoitto,jos kerran kahdessa vuodessa saa seksiä,ja sekin tapahtuu niin et jostain kapakasta lähen jonkun umpikännisen naisen kaa,ja kun sitte itsekin olen aika tolkkuttomassa jurrissa,niin tietäähän sen mitä "seksiä" se tuhertaminen sit on.Aikas säälittävää touhua siis,mut tää on vaan elämää,ei voi mittään,muuten paineet puran nyrkkihommilla.
- M44
Olen ollut yksin 4 vuotta. Baareista saa seksiseuraa jos haluaa ja olen sitä tehnytkin, mutta mieluummin käytän "ammattilaisia" kunnes/jos löydän vielä vakituisen suhteen.
- puutteessa
Melkein alkoi ärsyttämään kun "n24" totesi että välit meni poikki puoli vuotta sitten ja saanut sen jälkeen vain 2 kertaa. Ja vm-73 harrastanut viimeisen puolen vuoden aikana 4 kertaa. Joo se on niin suhteellista. Itselläni seurustelusuhde päättyi reilu vuosi sitten ja sen jälkeen en ole saanut kertaakaan. Olen mies enkä sieltä komeimmasta päästä niin aika vaikea on ravintolasta lähteä naista pokaamaan. Muutenkin kun en ole kovin puheliasta sorttia. On tosiaankin kovin suhteellista mikä on kenestäkin pitkä aika. Tietysti jos on kauan seurustellut ja tottunut säännölliseen seksiin niin kyllähän se hirveältä varmaan tuntuu jos peräti kuukaudenkin joutuisi ilman olemaan. Todellakin pää meinaa revetä tässä puutteessa. Välillä tuntuu että olisi helmpompaa jos ei olisi koskaan saanut niin ei tietäisi miten hyvältä se voikaan tuntua. Tieto luo tuskaaa.
- Kokenut
Kuulkaas nyt. Jos seksiä haluatte ettekä ole turhan kranttuja niin menkää Tallinnan/Ruotsin risteilylle vaikka. Kyllä sieltä pillua/kullia saa jokainen halukas. Sen olen todennut.
- Työvoitto
Puppua tuo että tallinnan/ruotsin laivoilta´kuka tahansa saa seksiseuraa, siellä pätevät täysin samat "lait" kuin ravintoloissakin eli että vain kauniit ja komeat saavat seuraa,me rumat jäädään sivusta seuraamaan kun muut painuu hytteihinsä naiskentelemaan,mut kyllähän sit viimmeistään tallinnasta saa rahalla
- Risteilijä
Olen ollut risteilyillä lukuisia kertoja, enkä koskaan ole saanut, vaikka se aina mielessä on ollutkin. Tiedän myös, että niillä kerroilla kun kaverini ovat mukana olleet, ilman ovat jääneet. Kyseessä ovat olleet siistit ja tasokkaat nuoret miehet joko täysin tai ainakin melkein selvin päin. Eli se siitä varmasta vinkistä!
No, myönnettäköön sen verran, että kerran eräs nainen alkoi hieroa lähempää tuttavuutta tallinnanlaivalla ja todennäköisesti saanutkin olisin, mutta olisi kyllä halunnut lisäkseni 600 mk/yö...
- iskuista...
Fiksut ja filmaattiset tietysti hakee kaltaisiaan mutta jos on vain pano mielessä niin valitkaa itseänne vähemmän filmaattinen kohde, silloin on paljon paremmat mahdollisuudet. Samat pelit niilläkin sieltä vaatteiden alta löytyy kuin luxus-mallisilta.
- Mies
On se sinkkujen vilkas seksielämä hypeä. Itse olin 1990- luvulla usean vuoden sinkkuna ja nyt kuusi vuotta samoin. Tietty ravintoloista voi etsiä panoja mutta ei se kaikille luonnistu, tiedän tämän samassa tilanteessa olevien (miehet ja naiset) kertomuksista. Omat panot on olleet firman pippaloisden jälkeisiä työkavereiden (varattujen) panemisia ja joskus sitten kulmakunnan baarien hoitoja.
- ollut
sinkkuna noin kaksi kuukautta. Sitä ennen seurustelin muutamia vuosia. Vakituisessa suhteessa kaikki kuivui kokoon seksielämää myöten. Nyt sinkkuna minulla on kaksi miestä, joiden molempien kanssa tapaan pari kertaa viikossa seksin merkeissä, ja olen tapaillut heitä oikeastaan heti erostani lähtien. Seksi on hyvää, ja tapaamiset ovat muutenkin antoisia pitkine keskusteluineen tee/kahvikupin ääressä, ja raukeine köllöttelyineen seksin jälkeen. En kaipaa seurustelusuhdetta lainkaan, vaan olen miettinyt, että miksi ihmeessä vaihtaisin nämä hyvässä yhteisymmärryksessä tapahtuvat tapaamiset parisuhteeseen kiemuroineen. Olen selkeästi sitä mieltä, että pari suhdetta on parempi kuin parisuhde. Olen 31-vuotias nainen.
- mies25v
Melkoisen suhteellista tuntuu olevan puutteen ja sinkkuuden käsitys.
Oma tarinani - 25v, seurustelusuhteita tähän mennessä yksi, sekin vain vajaan vuoden mittainen. Pari satunnaista muuta seksikokemusta, parhaimmillaan 3 vuottakin taukoa. Joten vähän nuo kuukausien ja viikkojen laskemiset naurattaa.
Ei silti, en minä niin erityisesti nimenomaan seksiä kaipaa, ehkä enemmänkin sitä ihmissuhdetta muutenkin.
Olen hyvännälöinen ja aktiivinen kundi, mutta jostain syystä vaan ei ainakaan niissä piireissä ole vientiä missä liikun.- onneksi..
Samaa mieltä ikisinkun kanssa :) Hassua, että monet laskeskelee parin kuukauden seksittömyyksiään! Itsellä takana 3:n vuoden todellinen selibaatti, eli en ollut kenenkään kanssa. Ei edes läheisyyttä tai suudelmia. Aivan katseenkestävä ja kuulemma aika helmi naiseksi, mutta elämäntilanne (yh-äiti) ei oikein sallinut miesten metsästämistä.
Sai kyllä käyttää mielikuvitustaan, kun yksinäisyys ja halut pahimmillaan. Kaipasin todella toisen kosketusta, mutta kyllä seksiäkin. Onneksi kumppani löytyi :)
Älä ikisinkku menetä toivoas, olet varmasti hyvä kumppani, kun tiedät mitä on olla yksinkin. - puutteessa (N)
onneksi.. kirjoitti:
Samaa mieltä ikisinkun kanssa :) Hassua, että monet laskeskelee parin kuukauden seksittömyyksiään! Itsellä takana 3:n vuoden todellinen selibaatti, eli en ollut kenenkään kanssa. Ei edes läheisyyttä tai suudelmia. Aivan katseenkestävä ja kuulemma aika helmi naiseksi, mutta elämäntilanne (yh-äiti) ei oikein sallinut miesten metsästämistä.
Sai kyllä käyttää mielikuvitustaan, kun yksinäisyys ja halut pahimmillaan. Kaipasin todella toisen kosketusta, mutta kyllä seksiäkin. Onneksi kumppani löytyi :)
Älä ikisinkku menetä toivoas, olet varmasti hyvä kumppani, kun tiedät mitä on olla yksinkin.Jos on vuositolkulla aikaa viime panosta, niin kai sen ihanuus nyt pääseekin unohtumaan! Mutta auta armias, kun siitä on vasta kuukausi tai pari ja aamuisin herää pikkuhousut märkänä nähtyään koko yön unta seksistä exän kanssa... Ei kuule pääse ihan äkkiä puutteessa oleminen unohtumaan...
- vinkki
puutteessa (N) kirjoitti:
Jos on vuositolkulla aikaa viime panosta, niin kai sen ihanuus nyt pääseekin unohtumaan! Mutta auta armias, kun siitä on vasta kuukausi tai pari ja aamuisin herää pikkuhousut märkänä nähtyään koko yön unta seksistä exän kanssa... Ei kuule pääse ihan äkkiä puutteessa oleminen unohtumaan...
No tuohon teillä naisilla on helppo ratkaisu. Viikonloppuna baariin ja katsotte sieltä vähänkään kiinnostavan miehen ja puhutte sen mukaan. Mies kuin mies on aina valmis lähtemään naisen mukaan jos on pimppaa tarjolla. Mutta yritäpä miehen tehdä sama, ei onnistu. Tarvitaan aika paljon "väsytys taktiikkaa" ennen kuin nainen mukaan lähtee.
- Sellane
onneksi.. kirjoitti:
Älä ikisinkku menetä toivoas, olet varmasti hyvä kumppani, kun tiedät mitä on olla yksinkin.Ole yh-isilläkään tolla rintamalla.
- Andy25
Itse taidan lukeutua myös näiden "ikisinkkujen" sarjaan. Eipä tuota seksiä ole tullut harrastettua kuin kerran tai pari per vuosi. Mutta minkäs teet kun sopivaa seurustelukumppania ei ole osunut kohdalle eikä huvita baarissakaan vongata jotain yhdenyönjuttuja... Eikä sitä nyt kehtaa naispuolisille tutuillekkaan alkaa ehdottelemaan. Sikäli kyllä turhauttavaa, kun ulkoiset puitteet ainakin on kait ihan kunnossa.. Noh, kaikkeen tottuu...
- Olivia
On se kumma että maailma on täynnä mukavia ja hyvännäkösiä ihmisiä jotka kaipaa ihmissuhdetta, mut nepä ei koskaan tosielämässä kohtaa toisiaan. Ikisinkuksi minäkin itseäni väitä, kun toi lotossa voittaminen ei onnistu kahta kertaa... Pitäskö laittaa etsintäkuulutus ok näkösestä, sporttisesta, hellästä ja mukavasta miehestä... Aika epätoivoselta kuulostaa....
- mutta
Olivia kirjoitti:
On se kumma että maailma on täynnä mukavia ja hyvännäkösiä ihmisiä jotka kaipaa ihmissuhdetta, mut nepä ei koskaan tosielämässä kohtaa toisiaan. Ikisinkuksi minäkin itseäni väitä, kun toi lotossa voittaminen ei onnistu kahta kertaa... Pitäskö laittaa etsintäkuulutus ok näkösestä, sporttisesta, hellästä ja mukavasta miehestä... Aika epätoivoselta kuulostaa....
Onkohan rimasi liian korkealla ? Sporttisia, helliä ja mukavia miehiä on vaikka kuinka paljon mutta jospa sinulla on rima korkealla juuri tuon ulkonäön kohdalla ?
- Olivia
mutta kirjoitti:
Onkohan rimasi liian korkealla ? Sporttisia, helliä ja mukavia miehiä on vaikka kuinka paljon mutta jospa sinulla on rima korkealla juuri tuon ulkonäön kohdalla ?
Paha sanoa, kaikki on niin suhteellista. En mä nyt mitään mr finlandia ole hakemassa. Niin monennäkönen voi olla kivannäkönen...ja loppujen lopuksi kun kerran kolahtaa, ei sillä ulkonäöllä väliä ole. Mut väitätkö ettet itse yhtään katso miltä toinen näyttää?
- vaatia
Olivia kirjoitti:
Paha sanoa, kaikki on niin suhteellista. En mä nyt mitään mr finlandia ole hakemassa. Niin monennäkönen voi olla kivannäkönen...ja loppujen lopuksi kun kerran kolahtaa, ei sillä ulkonäöllä väliä ole. Mut väitätkö ettet itse yhtään katso miltä toinen näyttää?
...sporttisuutta toiselta, koska tämä "vaatimus" yleensä kertoo siitä että hakija itsekin on sporttinen. Sporttinen taas ei tarkoita samaa kuin hyvännäköinen, sillä kai ne rumatkin harrastaa uintia, juoksua, hiihtoa, kuntosalia jne.? Ei kai ihminen, joka harrastaa liikuntaa monta kertaa viikossa halua rinnalleen sohvaperunaa ruikuttamaan "taas sä meet salille, mikset oo koskaan kotona".
- 84mikko
vaatia kirjoitti:
...sporttisuutta toiselta, koska tämä "vaatimus" yleensä kertoo siitä että hakija itsekin on sporttinen. Sporttinen taas ei tarkoita samaa kuin hyvännäköinen, sillä kai ne rumatkin harrastaa uintia, juoksua, hiihtoa, kuntosalia jne.? Ei kai ihminen, joka harrastaa liikuntaa monta kertaa viikossa halua rinnalleen sohvaperunaa ruikuttamaan "taas sä meet salille, mikset oo koskaan kotona".
olen ollut nyt 20 vuotta sinkku ja sain eka kerra noin 3 kuukautta sitten 1 ja nyt 3 kertan. marras,joulunkuun aikana löysin seuraan, nyt en pysyn rakastelemaan kun sperma ei toimi nyt, mikä mä nyt teen, kun seprman ei tule vaikka tyyhdyttään kyllä.
(1984)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302508Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231909En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101650- 1181647
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231405- 971397
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101358