MYYDÄÄN FRETTI HÄKKI

extalkkari

Hämeenlinnassa olis myynnissä häkki l k s cm 150 100 50 olut käytössä noin kuukauden. Häkki on puuta, vaneria ja minkkiverkkoa. Hinta 60€. Vain nouto.

13

4052

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • extalkkari

lähetän kun pyydät, meilil.

• Karvakuono

Vieläkö häkki on tallessa?

• extalkkari

häkki myymättä.

• Karvakuono

Hei! Laitoin sulle mailia, toivottavasti tuli perille. Mielellään haettaisiin häkki tällä viikolla kun autoa saadaan lainaan, miel jo tänään jos sopii. Toiv. pikaista yht.ottoa sinulta.

• extalkkari

mitäs seuraavaksi?

• Karvakuono
        extalkkari kirjoitti:

mitäs seuraavaksi?

Anteeksi? Olisimme häkkiä nyt ostamassa jos sen myyt. Aiemmin kyyti ei onnistunut (asumme Jyväskylässä eikä ole omaa autoa) ja siitä sinulle ilmoitin sähköpostitse. Mutta josset halua myydä niin enpä minä sitä väkisin ole ostamassa!x)

• extalkkari
        Karvakuono kirjoitti:

Anteeksi? Olisimme häkkiä nyt ostamassa jos sen myyt. Aiemmin kyyti ei onnistunut (asumme Jyväskylässä eikä ole omaa autoa) ja siitä sinulle ilmoitin sähköpostitse. Mutta josset halua myydä niin enpä minä sitä väkisin ole ostamassa!x)

ole postia tullu, että sillee.

• Karvakuono
        extalkkari kirjoitti:

ole postia tullu, että sillee.

No harmi. :( Sinulle sen kuitenkin laitoin tulemaan ja siinä numeronikin laitoin. (Tässä taas yksi syy miksi inhoan maililla asioiden hoitamista,ikinä ei voi olla varma saako vastaanottaja tiedon perille)

No, tässä numeroni 044-0417513 jos kiinostaa. Auto on nyt käytössä.

• extalkkari

myymättä.

• jade

• johannah

• rottaraksa

Voisitko laittaa kuviaa voisin hakea sen heti kun mahdollista jos on mielyttävä

[email protected]

• sissi000

onko se häkki vielä sulla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      202
      2122
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      159
      1429
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1071
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      917
    5. 58
      908
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      72
      831
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      823
    8. 93
      777
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      697
    10. Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!

Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta
      Pyhäjärvi
      109
      687
    Aihe