Olen tilannut Amazonilta erilaisia tuotteita jo vuosia. Nyt kävi ensimmäisen kerran niin, että tilaamani tuote jäi tulliin, koska se lähetettiin Kiinasta. En ole koskaan nähnyt tuotetta tilatessani sellaista tietoa, joka kertoisi, mistä tuote aiotaan lähettää. Nytkin kuvittelin sen tulevan Britanniasta.
Missä tällainen tieto mahtaa olla? Olen etsinyt ja etsinyt lähetysmaata tilaamani tuotteen kohdalta nyt jälkikäteen - turhaan. Ei ole kovin helppo löytää.
Amazon ja tuotteen saapumismaa?
Tullimaksu
2
344
Vastaukset 2
- MikäAmazon
Mikä Amazon? Niitä on ainakin kymmenen. Amazon.com? Amazon.co.uk?
Ostitko todellakin Amazonilta SUORAAN vai ns. "third party seller"-systeemin kautta?
Jos tilaa jotakin suoraan amazon.co.uk:sta tai amazon.fr:sta tai amazon.de:stä niin 100 % varmuudella tuotetta ei todellakaan lähetetä Kiinasta! - äskeinen
Tein tilauksen Amazon.co. uk:lta. Ja ihan suoraan. Ja Kiinasta tuli. Joillain kauppiailla on ilmeisesti tuotevarastot EU-maiden ulkopuolella, ja silloinhan tuote tulee sieltä varastosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911487
- 831022
- 67917
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170835- 92773
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63556
- 33501
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta128497