Recover palautus

Recoverosio

Käyttis win7 ei tahdo kunnolla toimia. Sammuu kesken käytön ilman syytä. D: osiolla varmuuskopio käyttiksestä (recover). Miten saan sieltä palautettua toimivan käyttiksen?

8

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerro_lisätietoja

Voisit ensialkuun kertoa koneesi merkin ja mallin jotta tapauskohtaisia neuvoja voidaan antaa.

• Taitaa olla HP, kun kysyjä tietää siellä olevan palautusosion. Muilla se on piilossa.

• okaro kirjoitti:

Taitaa olla HP, kun kysyjä tietää siellä olevan palautusosion. Muilla se on piilossa.

Ainakin jossain työpaikan Lenovo ThinkPadissa on palautusosio näkyvillä "Tietokone"-ikkunassa yhdessä järjestelemäaseman (C:) ja verkkoasemien kanssa

• palautuspisteKannattaa

Kokeile ensin koneessa olevan PALAUTUS PISTEEN avulla palauttaa siihen pisteeseen, päivänmäärään milloin oli vielä toimiva. Koneet ainakin minun HP tekee itse ennen W päivityksiä aina ensin palautuspisteen ja myös itse voi niitä tehdä milloin tahansa varmuuden vuoksi jos asentaa jotain uutta koneeseen. Recovery osio pistää koneen käyttöjärjestelmän aivan alkutilanteeseen. Voi olla pitkä työ asentaa päivitykset uudelleen.

• optiosanktio1

Ohjauspaneli > Varmuuskopioi tietokone > Palauta järjestelmäasetukset tai tietokone > Palautuksen lisämenetelmät > Käytä aikaisemmin luomaasi järjestelmän näköistiedostoa tietokoneen palauttamiseen > ohita
      Tuota kaavaa kun etenet niin lopuksi se pyytää käynnistämään tietokoneen uudelleen, valitse se.
      Homma etenee tuosta automaattisesti ja jos sinulla on levylle tehty palautus tiedosto niin se pitäs ilmestyä näkyviin valitset sen ja odotat että palautus tekee tarvittavat toimenpiteet.

• edellinen

.... ps tuo palautuspisteen avulla tehty palautus kyllä kannattaa ensi kokeilla jos se auttaa. Säästyy ainakin paljon ylimääräistä työtä mutta toisaalta näköistiedostolla putsataan kone tarpeettomasta roinasta koska se alustaa levyn ennen palautusta. Isompi jälkityö mutta tietyissä tilanteissa kannattava toimenpide

• Mika033

Voi löyttyy myös Bioksesta palautuksen käynnistys.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      423
      5568
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      189
      1928
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      367
      1864
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      122
      1088
    5. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      5
      1014
    6. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      27
      928
    7. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      60
      834
    8. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      72
      801
    9. Oishan se coolia

Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️
      Ikävä
      55
      723
    10. Kuinka hyvin tunnet kaivattusi?

kuinka hyvin tunnet kaivattusi?
      Ikävä
      37
      714
    Aihe