Hankin kyseisen mallin ajoneuvon. Uutena minulle tuossa autossa oli mm. ESP. Mitenkän tuon poiskytkennän kanssa on, omistajan käsikirja ei maininnut siitä sanaakaan.
Voiko tuon ESP:n pois/päällekytkennän suorittaa ajon aikana vai pitääkö auton olla paikallaan, virrat päällä sammuneena vai tyhjäkäynnillä?
Suzuki sx4 sedan
8
94
Vastaukset
- susukuski
Jep, ajon aikana tai paikallaan seisten painat vaan nappuladta pois päältä. Sitten nappulasta takas päälle ajon aikana tai seisten. Ei tarvitse painaa kytkintä samalla. Jos sammutat auton, kun esp on pois kytketty, niin se kytkeytyy päälle automaattisesti seuraavassa startissa. Esp: tä ei tarvitse pois kytkeä, kuin peilijäällä tai löysässä savessa liikkeelle lähdettessä.
- sx4
No kuinkas sanotaan, kun joku auttaa tai neuvoo? Minulle ainakin on opetettu sana "kiitos"
- esppois
Kiitos vastauksesta, olen ollut pari päivää poissa netin äärestä. Tuo auton omistajan käsikirja on jokseenkin perusteellinen, mutta tuossa tuossa ESP-kohdassa vähän niukkasanainen joten neuvoa pitää kysyä viisaammilta.
- vuosi2015_jo
Pois netin ääreltä? Netti pidetään aina mukana mobiilisti juurikin kyseisten asioiden takia. Jos sinullakinomisi ollu mobiili netti mukana, niin omisit hetivoinut esittä kiitokset sinua neuvolleelle henkilölle. Nyt menet nopeinta tietä liikkeeseen, joka myy mobiilinetti liittymiä sekä päätelaitteita. Sieltä saat myös tarvittavan käyttöopastuksen.
- mo.bii.listi
vuosi2015_jo kirjoitti:
Pois netin ääreltä? Netti pidetään aina mukana mobiilisti juurikin kyseisten asioiden takia. Jos sinullakinomisi ollu mobiili netti mukana, niin omisit hetivoinut esittä kiitokset sinua neuvolleelle henkilölle. Nyt menet nopeinta tietä liikkeeseen, joka myy mobiilinetti liittymiä sekä päätelaitteita. Sieltä saat myös tarvittavan käyttöopastuksen.
Sinulle ei ole käytönopastusta näköjään annettu koska kirjoitusvirheitä pukkaa niin maan penteleesti.
- ääööppooii
mo.bii.listi kirjoitti:
Sinulle ei ole käytönopastusta näköjään annettu koska kirjoitusvirheitä pukkaa niin maan penteleesti.
Sulla on suppea käsitys tietokonekaupan käytönopetuksen sisällöstä. Siellä ei opasteta oikeinkirjoitusta tai äidinkielen halintaa, vain ja ainoastaan tietotekniikan kyttöä. Jatka sinä nahan liikuttelua kikkelisi päällä, sillä siinä olet mestari☺
- homomies_juu
mo.bii.listi kirjoitti:
Tuossa lauseessa "koska" sanan eteen kuuluu pilkku. Jälleen pilkka osui omaan nilkkaan.
- GetLostBoy
vuosi2015_jo kirjoitti:
Menepä sinä takaisin sinne alakouluun, muista olla tarkkana tunnilla.
Itse olen 80-luvulta asti käyttänyt tietokoneita päivittäin, mutta ns. älylaitetta en mukanani raahaa. Pöytäkone ja kotona olevat läppärit riittävät, senkin trolli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude25715241Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12510156Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089381Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237119Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826557Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1766238Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335622Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole474816Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys261838IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1511707