Hankin kyseisen mallin ajoneuvon. Uutena minulle tuossa autossa oli mm. ESP. Mitenkän tuon poiskytkennän kanssa on, omistajan käsikirja ei maininnut siitä sanaakaan.
Voiko tuon ESP:n pois/päällekytkennän suorittaa ajon aikana vai pitääkö auton olla paikallaan, virrat päällä sammuneena vai tyhjäkäynnillä?
Suzuki sx4 sedan
8
70
Vastaukset
- susukuski
Jep, ajon aikana tai paikallaan seisten painat vaan nappuladta pois päältä. Sitten nappulasta takas päälle ajon aikana tai seisten. Ei tarvitse painaa kytkintä samalla. Jos sammutat auton, kun esp on pois kytketty, niin se kytkeytyy päälle automaattisesti seuraavassa startissa. Esp: tä ei tarvitse pois kytkeä, kuin peilijäällä tai löysässä savessa liikkeelle lähdettessä.
- sx4
No kuinkas sanotaan, kun joku auttaa tai neuvoo? Minulle ainakin on opetettu sana "kiitos"
- esppois
Kiitos vastauksesta, olen ollut pari päivää poissa netin äärestä. Tuo auton omistajan käsikirja on jokseenkin perusteellinen, mutta tuossa tuossa ESP-kohdassa vähän niukkasanainen joten neuvoa pitää kysyä viisaammilta.
- vuosi2015_jo
Pois netin ääreltä? Netti pidetään aina mukana mobiilisti juurikin kyseisten asioiden takia. Jos sinullakinomisi ollu mobiili netti mukana, niin omisit hetivoinut esittä kiitokset sinua neuvolleelle henkilölle. Nyt menet nopeinta tietä liikkeeseen, joka myy mobiilinetti liittymiä sekä päätelaitteita. Sieltä saat myös tarvittavan käyttöopastuksen.
- mo.bii.listi
vuosi2015_jo kirjoitti:
Pois netin ääreltä? Netti pidetään aina mukana mobiilisti juurikin kyseisten asioiden takia. Jos sinullakinomisi ollu mobiili netti mukana, niin omisit hetivoinut esittä kiitokset sinua neuvolleelle henkilölle. Nyt menet nopeinta tietä liikkeeseen, joka myy mobiilinetti liittymiä sekä päätelaitteita. Sieltä saat myös tarvittavan käyttöopastuksen.
Sinulle ei ole käytönopastusta näköjään annettu koska kirjoitusvirheitä pukkaa niin maan penteleesti.
- ääööppooii
mo.bii.listi kirjoitti:
Sinulle ei ole käytönopastusta näköjään annettu koska kirjoitusvirheitä pukkaa niin maan penteleesti.
Sulla on suppea käsitys tietokonekaupan käytönopetuksen sisällöstä. Siellä ei opasteta oikeinkirjoitusta tai äidinkielen halintaa, vain ja ainoastaan tietotekniikan kyttöä. Jatka sinä nahan liikuttelua kikkelisi päällä, sillä siinä olet mestari☺
- homomies_juu
mo.bii.listi kirjoitti:
Tuossa lauseessa "koska" sanan eteen kuuluu pilkku. Jälleen pilkka osui omaan nilkkaan.
- GetLostBoy
vuosi2015_jo kirjoitti:
Menepä sinä takaisin sinne alakouluun, muista olla tarkkana tunnilla.
Itse olen 80-luvulta asti käyttänyt tietokoneita päivittäin, mutta ns. älylaitetta en mukanani raahaa. Pöytäkone ja kotona olevat läppärit riittävät, senkin trolli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389