Hankin kyseisen mallin ajoneuvon. Uutena minulle tuossa autossa oli mm. ESP. Mitenkän tuon poiskytkennän kanssa on, omistajan käsikirja ei maininnut siitä sanaakaan.
Voiko tuon ESP:n pois/päällekytkennän suorittaa ajon aikana vai pitääkö auton olla paikallaan, virrat päällä sammuneena vai tyhjäkäynnillä?
Suzuki sx4 sedan
8
128
Vastaukset 8
- susukuski
Jep, ajon aikana tai paikallaan seisten painat vaan nappuladta pois päältä. Sitten nappulasta takas päälle ajon aikana tai seisten. Ei tarvitse painaa kytkintä samalla. Jos sammutat auton, kun esp on pois kytketty, niin se kytkeytyy päälle automaattisesti seuraavassa startissa. Esp: tä ei tarvitse pois kytkeä, kuin peilijäällä tai löysässä savessa liikkeelle lähdettessä.
- sx4
No kuinkas sanotaan, kun joku auttaa tai neuvoo? Minulle ainakin on opetettu sana "kiitos"
- esppois
Kiitos vastauksesta, olen ollut pari päivää poissa netin äärestä. Tuo auton omistajan käsikirja on jokseenkin perusteellinen, mutta tuossa tuossa ESP-kohdassa vähän niukkasanainen joten neuvoa pitää kysyä viisaammilta.
- vuosi2015_jo
Pois netin ääreltä? Netti pidetään aina mukana mobiilisti juurikin kyseisten asioiden takia. Jos sinullakinomisi ollu mobiili netti mukana, niin omisit hetivoinut esittä kiitokset sinua neuvolleelle henkilölle. Nyt menet nopeinta tietä liikkeeseen, joka myy mobiilinetti liittymiä sekä päätelaitteita. Sieltä saat myös tarvittavan käyttöopastuksen.
- mo.bii.listi
vuosi2015_jo kirjoitti:
Pois netin ääreltä? Netti pidetään aina mukana mobiilisti juurikin kyseisten asioiden takia. Jos sinullakinomisi ollu mobiili netti mukana, niin omisit hetivoinut esittä kiitokset sinua neuvolleelle henkilölle. Nyt menet nopeinta tietä liikkeeseen, joka myy mobiilinetti liittymiä sekä päätelaitteita. Sieltä saat myös tarvittavan käyttöopastuksen.
Sinulle ei ole käytönopastusta näköjään annettu koska kirjoitusvirheitä pukkaa niin maan penteleesti.
- ääööppooii
mo.bii.listi kirjoitti:
Sinulle ei ole käytönopastusta näköjään annettu koska kirjoitusvirheitä pukkaa niin maan penteleesti.
Sulla on suppea käsitys tietokonekaupan käytönopetuksen sisällöstä. Siellä ei opasteta oikeinkirjoitusta tai äidinkielen halintaa, vain ja ainoastaan tietotekniikan kyttöä. Jatka sinä nahan liikuttelua kikkelisi päällä, sillä siinä olet mestari☺
- homomies_juu
mo.bii.listi kirjoitti:
Tuossa lauseessa "koska" sanan eteen kuuluu pilkku. Jälleen pilkka osui omaan nilkkaan.
- GetLostBoy
vuosi2015_jo kirjoitti:
Menepä sinä takaisin sinne alakouluun, muista olla tarkkana tunnilla.
Itse olen 80-luvulta asti käyttänyt tietokoneita päivittäin, mutta ns. älylaitetta en mukanani raahaa. Pöytäkone ja kotona olevat läppärit riittävät, senkin trolli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 43935
- 95903
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19775- 116721
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t80668- 43621
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45600Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔34594- 19586
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke20535- 33533
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.66509- 36502
- 25492
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44476Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka132460Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok105458- 44454
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi7427