mulla on muutaman vuoden vanha murray ajoleikkuri, 11 hp tecumseh.pienemmillä kieroksilla se toimii ihan mut, se ruppee yskimmään (tukehtuu) kovemmilla kierroksilla. vauhtip.kiila on ok. kaasari on puhistettu ja muutenkiin pelittää. meinasin et oisko se vika sytytysyksikössä? pystyykö sitä mitenkään mittaamaan?ei tule oikein muuta mieleen.. oisin kiitollinen viisaampien neuvoista.
murrissa käyntihäiriö
jokke
2
668
Vastaukset
- perässäjuostava
Mulla teki perässäjuostava eli itsestäänvetävä saman tempun. Kun putsasin ilmanpuhdistimen niin jopas rupes pelittää.Kokeile.En tiedä olenko viisaampi mutta kokeile.
- TKO_OTK
Minulla kyseinen moottori lakkasi käymästä kuukauden kuluttua ostohetkestä, ja vika oli magneeton puolassa, sen kun vaihtoi niin siitä eteenpäin kone on pelannut hyvin jo pari kesää.
Oire oli, lämmittyään saattoi sammua, tai tehot putosi yllättäen ja sitten sammui, jäähdyttyään kännistyi, Eäänä aamuna ei kännistynyt ollenkaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1082284- 841995
- 531582
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai501506- 1541498
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481394Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441314Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261166- 1111135
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251094