Kertokaa miksi "hätää" kärsivät muslimit muuta uskon veljien ja siskojen luo? Luulisi elämän olevan helpompaa kuin kristittyjen ja ateistien seassa.
Kuwait, Saudit, Qatar eikä ole rahasta kiinni oleminen, eikö oikea uskoinen toista halua??
Miksei muslimi maahan?
8
84
Vastaukset
- GG30
No oikeauskoiset eivät anna rahaa. Oikeauskoiset käyttävät rahansa vain omaan ylelliseen elämään pilvenpiirtäjissä. Allah on antanut Koraanin mukaan luvan käyttää hyväksi vääräuskoisia. Näin muistan lukeneeni.
- TäysiäSaastoja
Somalit ovat afrikan mustalaisia joita arabit ei huoli maahansa.
- Ihminen156
Miksi rikkaat muslimi maat kuten Saudit, Qatar, ja muut eivät ole ottaneet osan syyrian pakolaisista? Se on hyvä kysmys. Vastaus on kun he ovat ahneita eivätkä halua auttaa toisia ihmisiä. Pitääkö meidän olla samanlaisia ihmisiä kuin Saudit?
Totuudessa suurin osa muslimi pakolaisista on menny toisiin muslimi maihin. Esimerkiksi, Syyriasta on lähteny noin 4 milioonaa pakolaista, 3,9 miljoonaa heistä on nyt lähtenyt toiseen muslimi maahan kuten Turkki, Jordaania, Lebanoni, Egypti, ja Iraki. NMiksi rikkaat muslimi maat kuten Saudit, Qatar, ja muut eivät ole ottaneet osan syyrian pakolaisista? Se on hyvä kysmys. Vastaus on kun he ovat ahneita eivätkä halua auttaa toisia ihmisiä. Pitääkö meidän olla samanlaisia ihmisiä kuin Saudit?
Totuudessa suurin osa muslimi pakolaisista on menny toisiin muslimi maihin. Esimerkiksi, Syyriasta on lähteny noin 4 milioonaa pakolaista, 3,9 miljoonaa heistä on nyt lähtenyt toiseen muslimi maahan kuten Turkki, Jordaania, Lebanoni, Egypti, ja Iraki.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Syyrian_sisällissodan_pakolaiset - silpominen_seis
ISLAMI aiheuttaa koko pakolaisongelman ja saa täten mahtavan jalansijan euroopassa. Jok'ikinen paikka missä taistellaan, niin muslimit häärii murhaoppeineen.
Koraanissa on selvä käsky heidän jumbelta, ja se on ainoa oikea tie omasta mielestään.
Onhan se paskan jauhaminen alkanut Suomessakin panderollein: Jeesus oli muslimi ja islam on ainoa oikea uskonto. Jeesus ei käskenyt paloittelemaan edes vihollista, vaan opetti rakkautta KAIKKIA ihmisiä kohtaan. MIKSI ISLAMIA KUTSUTAAN USKONNOKSI? KÄSITTÄMÄTÖNTÄ!- 89DD
Se mitä olen seurannut vuosia Islamia ja muslimeja, niin he ovat suurin osa pahoja ihmisiä. Siksi he tekevät jokapuolella jatkuvasti pahaa.
- Koroljov
"ISLAMI aiheuttaa koko pakolaisongelman ja saa täten mahtavan jalansijan euroopassa."
Pakolaisongelman ovat aiheuttaneet samat länsimaat, jotka kaatoivat vakautta ylläpitäneet hallitukset Irakissa ja Libyassa ja jotka ovat yrittäneet jihadisteja tukemalla vallanvaihtoa myös Syyriassa. Samat länsimaat, joiden johtajat nyt tahtovat vaihtaa väestönsä pakolaisiin ja siirtolaisiin. Samat länsimaat, jotka ottavat avosylin vastaan miljoonat muslimit, mutta joille Putin on uusi Hitler ja Venäjä pahan valtakunta. -- Eurooppalaiset, jotka avuttomuudessaan eivät kykene ajoissa kukistamaan amerikkalaisista riippuvaista, monikulttuurisuutta ja kansainvaellusta kannattavaa eliittiään, ansaitsevat kohtalonsa. Eurooppalaisissa ei ole enää voimaa. Ellei sitten itäeurooppalaisissa, joita neuvostomiehitys 1980-luvun loppuun saakka suojeli läntiseltä liberalismilta ja antinationalismilta. - fda
89DD kirjoitti:
Se mitä olen seurannut vuosia Islamia ja muslimeja, niin he ovat suurin osa pahoja ihmisiä. Siksi he tekevät jokapuolella jatkuvasti pahaa.
Suurin osa? Ei kuulosta uskottavalta, sinulla on varmaankin tapana paisutella naurettaviin mittakaavoihin omat ennakkoluulosi.
- Tuulah
niimpä. ihan oikeutettua miettiä näitä asioita. islamin uskoisilla tulee evankelioida maailmaa, ihan kuin me kristinuskoisetkin evankelioimme kristinuskoa muulle maailmalle. usko vain islamilla on väärä. se on siis harhaoppi isolla H:lla.ei ne toisiaan hyväksy. raamatussa sanotaan näistä hagarin jälkeläisistä: mies kuin villiaasi, jonka käsi on kaikkien niskassa ja kaikkien kädet ovat hänen niskassa ja hän on kaikkia veljiään vastaan. siksi ne siellä lähi-idässä tappelevatkin parasta-aikaa keskenään. ei niitä tänne tulisi ottaa, koska tappelu jatkuu sitten vääräuskoisten kanssa eli meidän kristinuskoisten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279